Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse på nyt site

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jean Jensen:

I min verden, er der ikke noget værre end billeder/grafik man har set før (lånt/stjålet):

http://www.tineye.com/search/02f6a0294457418f66f06a68be0a6a29f50f3025/
+
http://www.tineye.com/search/863e6edccfd5316bd0c76a79a4a097223141b510/

Ved ikke om kalder det stjålet når det nu følger med i et design?

Jean Jensen:

I menuen øverst og nederst, er nogle bogstaver/ord med fed - det ser forkert ud.

Ellers flot og overskueligt!

Det med fed vil jeg lige se på.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:09

Jean Jensen:
I min verden, er der ikke noget værre end billeder/grafik man har set før (lånt/stjålet):

Af ren nysgerrighed, hvordan ved du så det er billeder de ikke har købt? Det var måske rimelig du lige spurgte før du beskylder folk for at stjæle eller låne andres billeder.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:16

Nu ved jeg ikke, om jeres virksomhedsnavn bevidst er en sammensætning af dansk og engelsk. Hvis ikke, og I vil fortsætte under det navn, vil jeg foreslå jer også at købe spaceuniverse.com - 'univers' på engelsk staves med 'e' til sidst.

Ikke for at være en bussemand, blot en observation :o)

Ellers synes jeg at sitet er pænt opstillet, omend jeg (ved første øjekast) ikke kan få øje på, hvordan I vil skille jer ud fra mængden af webhosts (ud over navnet).

Fra Silkeborg
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:17

Flot design :-)

Måske i skulle få én eller flere til, at gennemgå siden for stavefejl mm.

Fandt lige et par stavefejl under Hosting Pakker:

"Alle vores servicer, har samme standard for ve(mangler et d)ligeholdes og oppe tid. Vi bruger(slet det e) pålidelige serverer i USA, og der er ingen forbindelses tab."

God vind Cool

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:46

En ting jeg savner lidt, nu ber du om kritik og kommentarer - Jeg savner, det vandmærke fra serverne i slideren bliver fjernet.

Og også et mere 'personligt' logo, først når jeg ser det, minder det mig om leaseweb, men da jeg har set flere hosting sider, med designet før, ved jeg også at logo'et er standard.

Ellers, syntes jeg at siden er rigtig fed, og jeg ønsker dig ihvertfald også held og lykke! :D

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 14:39

René Dyhr:
Ved ikke om kalder det stjålet når det nu følger med i et design?
Det er altså et pre-produceret design? Hvorfor ikke lave jeres eget, så I er unikke?

Thomas Frost:
Af ren nysgerrighed, hvordan ved du så det er billeder de ikke har købt? Det var måske rimelig du lige spurgte før du beskylder folk for at stjæle eller låne andres billeder.
Jeg beskylder dem jo ikke for at være kriminelle - jeg påpeger blot det "mindre professionelle" i, at anvende allerede brugt grafisk materiale.

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 14:45

For lige at kunne svare 3 indlæg i et svar kommer der ikke nogle citater.

Jesper Nerløe
Det er skam bevidst pga. at spaceuniverse.com er optaget.

Martin Skaarup
Som jeg har skrevet længere oppe vil vi betale for at få noget korrektur på teksterne.

Lucas
Vi er faktisk i gang med at få taget billeder til toppen, så det bliver helt vores egne.
Jeg vil se på det med logoet 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:46

Jean Jensen:
Hvorfor ikke lave jeres eget, så I er unikke?

Mange nystartede har ikke de store midler, så måske de prioriterer andre ting, den grund er i hvert fald ret almindelig hvis du læser med herinde. Hvorfor spørger du egentlig om det er et prefabrikeret design, når du godt kender svaret, og endda linker til det template der er brugt?

Jeg synes bestemt siden er pæn, og som helt små og nystartede er det en fin måde at komme i gang på fremfor at betale for design og programmering.

Jean Jensen:
Jeg beskylder dem jo ikke for at være kriminelle - jeg påpeger blot det "mindre professionelle" i, at anvende allerede brugt grafisk materiale.

Nej du spurgte hvorfor de lånte eller stjal andres billeder. Men du glemte vist at spørge dem om de havde købt det først. Jeg skrev ikke at du skrev de var kriminelle, jeg påpeger blot at fordi billederne ligger andre steder behøver de ikke være lånt eller stjålet, de kan også være købt.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 14:49

Thomas Frost:
Mange nystartede har ikke de store midler, så måske de prioriterer andre ting, den grund er i hvert fald ret almindelig hvis du læser med herinde.

Det er ligenetop den grund. Vi fokuserer på designet, men ikke ligeså meget som vi vil fokusere på priser og det vi kan tilbyde.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 14:59

Thomas Frost:
Mange nystartede har ikke de store midler, så måske de prioriterer andre ting, den grund er i hvert fald ret almindelig hvis du læser med herinde.
Jeg læser skam med herinde, men øjensynligt ikke i de fora, hvor design og indhold ikke er prioriteret. Det er da alfa-omega, at tingene er i orden, og ikke en kopi af nogle andres værker.

Thomas Frost:
Jeg synes bestemt siden er pæn
Helt enig, uden dog at være unik...

René Dyhr:
Vi er faktisk i gang med at få taget billeder til toppen, så det bliver helt vores egne.

Dejligt at læse/høre. Det vil give et gevaldigt løft - og I vil selv have en langt større tilfredsstillelse med den komplette hjemmeside.  Glæder mig til at se det endelige resultat Big Smile

René Dyhr: misforstå mig nu ikke - det er konstruktiv kritik!

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)