Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse på nyt site

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:21

Patrick - Meebox:

Skype-Wondering

Med den smiley må det betyde der er forskel?
Det skulle gerne være rettet nu det med linkse i bunden
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

René Dyhr:

Patrick - Meebox:

Skype-Wondering

Jeg forstår bare ikke hvordan man kan vælge at starte hosting, når man ikke en gang kender til så basale ting...

Du har klar over, at det er folks hjemmesider og data, som du skal kunne stå til ansvar for, ikke? Jeg synes det er rigtig fedt, at du i en så ung alder vil tage chancen og starte op, inden for en branche med så hård konkurrence som hosting-branchen. Men jeg vil råde dig til at udvide din viden og dit kendskab til området, inder du begiver dig ud i hosting af andre personer og virksomheders websites og data, og måske havner i en meget grim situation. Du vil få meget mere succes og komme meget længere, når du ved hvad du laver.

Bare mit råd - take it or leave it. :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 17:40

René Dyhr:

Patrick - Meebox:

Skype-Wondering

Det skulle gerne være rettet nu det med linkse i bunden

Ja der er forskel René :) Nu sidder jeg sådan rimelig geografisk - mellem danmark og USA, og her er et lille eksempel:

Danmark:

64 bytes from 212.97.xxx.xxx: icmp_seq=0 ttl=53 time=13.968 ms
64 bytes from 212.97.xxx.xxx: icmp_seq=1 ttl=53 time=15.882 ms
64 bytes from 212.97.xxx.xxx: icmp_seq=2 ttl=53 time=14.247 ms
64 bytes from 212.97.xxx.xxx: icmp_seq=3 ttl=53 time=14.312 ms

USA:

64 bytes from 31.170.xxx.xxx: icmp_seq=0 ttl=45 time=138.708 ms
64 bytes from 31.170.xxx.xxx: icmp_seq=1 ttl=45 time=137.924 ms
64 bytes from 31.170.xxx.xxx: icmp_seq=2 ttl=45 time=137.695 ms
64 bytes from 31.170.xxx.xxx: icmp_seq=3 ttl=45 time=137.595 ms

Du kan se response tid i Danmark er en del lavere end US - Selvom AMS-IX går direkte

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 17:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Jeg forstår bare ikke hvordan man kan vælge at starte hosting, når man ikke en gang kender til så basale ting...

Du har klar over, at det er folks hjemmesider og data, som du skal kunne stå til ansvar for, ikke? Jeg synes det er rigtig fedt, at du i en så ung alder vil tage chancen og starte op, inden for en branche med så hård konkurrence som hosting-branchen. Men jeg vil råde dig til at udvide din viden og dit kendskab til området, inder du begiver dig ud i hosting af andre personer og virksomheders websites og data, og måske havner i en meget grim situation. Du vil få meget mere succes og komme meget længere, når du ved hvad du laver.

Du har fuldstændig ret, og jeg søger da svar på alle sådanne basale ting. Jeg kigger også på hvordan andre hosting sider for at lære noget.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 17:59

René Dyhr:

Patrick - Meebox:

Du har fuldstændig ret, og jeg søger da svar på alle sådanne basale ting. Jeg kigger også på hvordan andre hosting sider for at lære noget.

Men burde læringsprocessen ikke komme før dit projekt - og ikke sideløbende med det? :-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 21:22

Patrick - Meebox:
Men burde læringsprocessen ikke komme før dit projekt - og ikke sideløbende med det? :-)

Nu ved jeg ikke helt om du bliver "sur" eller sådan noget, siden du sådan køre det ned. Men jo, det burde det jo nok. Men man kan ikke vide alt fra start :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 22:59

René Dyhr:

Patrick - Meebox:

Nu ved jeg ikke helt om du bliver "sur" eller sådan noget, siden du sådan køre det ned. Men jo, det burde det jo nok. Men man kan ikke vide alt fra start :)

Jeg bliver skam ikke sur. Jeg giver dig bare gode råd og prøver at hjælpe dig, René. Det vælger du jo selv om du vil tage i mod eller ej.  :-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Patrick det har du ret i. Og er da glad for at du vil give råd.
Det kunne bare godt lyde sådan lidt :)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Patrick - Meebox:
det er folks hjemmesider og data, som du skal kunne stå til ansvar for
...
jeg vil råde dig til at udvide din viden og dit kendskab til området, inder du begiver dig ud i hosting af andre personer og virksomheders websites og data

Det kan ikke understreges kraftigt nok eller gentages for ofte.

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)