Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse på nyt site

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu arbejdet den sidste måneds tid med et nyt site, og føler nu at jeg endelig er klar til at få bedømt min side på alle punkter.

Link http://spaceunivers.com/

Mig og min "medejer" har arbejdet hårdt på at få det er op og stå, og vi er langt fra færdige med dette projekt. Vi kan ikke selv komme på flere idéer eller fejl vi skal rette, derfor kan det være i kan hjælpe med lidt kritik og måske noget godt?

Håber ikke i bliver sådan "Ååh neej, et hosting site mere!".

Hilsen
René Dyhr 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:30

Nu har jeg kun taget et hurtigt kig (da jeg er på arbejde), men på siden http://spaceunivers.com/virtual.php, står der "Rigtig meget for pengene, vi vil ikke skrive ubegrænset trafik og data, da det ikke er særlig optimal udtryk at bruge, men der skulle gerne være noget for alles behov, hvis ikke kan det self opgraderes. "

"self opgraderes" syntes jeg personligt ikke lyder særlig professionelt. Når man har med hosting (generelt noget der indvolvere penge), føler jeg ikke at slang som "self" går særlig godt, men det fulde ord, "selvfølgelig" vil virke langt bedre.

Så også lige "Der bliver også taget automatiske backups, vi nu det hele skulle gå galt.", der mangler et h og s i hvis :).

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 12:35

Jonas:

Nu har jeg kun taget et hurtigt kig (da jeg er på arbejde), men på siden http://spaceunivers.com/virtual.php, står der "Rigtig meget for pengene, vi vil ikke skrive ubegrænset trafik og data, da det ikke er særlig optimal udtryk at bruge, men der skulle gerne være noget for alles behov, hvis ikke kan det self opgraderes. "

"self opgraderes" syntes jeg personligt ikke lyder særlig professionelt. Når man har med hosting (generelt noget der indvolvere penge), føler jeg ikke at slang som "self" går særlig godt, men det fulde ord, "selvfølgelig" vil virke langt bedre.

Så også lige "Der bliver også taget automatiske backups, vi nu det hele skulle gå galt.", der mangler et h og s i hvis :).

Mange tak for disse små fejl :)
Det skulle nu gerne være rettet. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:35

Sitet er pænt, men det første jeg tænker er at der vil jeg ikke lægge nogle af mine mange sites, da jeg ikke kan se at firmaet er langtidsholdbart med de priser.

2 kr. for et webhotel, som jeg går ud fra er inkl. moms er bare så lidt at jeg ikke kan se hvordan det nogensinde skal blive en rentabel forretning som er sjov at drive økonomisk for to personer.

Når jeg køber ydelser, især hvis det er hos nystartede virksomheder, overvejer jeg ofte om de egentlig kan skabe en forretning, og hvis jeg vurderer det bliver meget svært, så hellere betale 9 kr. om måneden, eller 20 kr. om måneden og så handle ved nogen der også eksisterer om et år.

Problemet er at selv med 10.000 kunder er det stadig ikke nogen god forretning og 10.000 kunder kræver support, og nok også mere end en server.

Sitet er rigtigt pænt, men jeg ville personligt fravælge jer pga. priserne.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 12:41

Thomas Frost:

Sitet er pænt, men det første jeg tænker er at der vil jeg ikke lægge nogle af mine mange sites, da jeg ikke kan se at firmaet er langtidsholdbart med de priser.

2 kr. for et webhotel, som jeg går ud fra er inkl. moms er bare så lidt at jeg ikke kan se hvordan det nogensinde skal blive en rentabel forretning som er sjov at drive økonomisk for to personer.

Når jeg køber ydelser, især hvis det er hos nystartede virksomheder, overvejer jeg ofte om de egentlig kan skabe en forretning, og hvis jeg vurderer det bliver meget svært, så hellere betale 9 kr. om måneden, eller 20 kr. om måneden og så handle ved nogen der også eksisterer om et år.

Problemet er at selv med 10.000 kunder er det stadig ikke nogen god forretning og 10.000 kunder kræver support, og nok også mere end en server.

Sitet er rigtigt pænt, men jeg ville personligt fravælge jer pga. priserne.

Du har nok ret i det med priserne, vi vil gøre det så billigt som muligt men måske er det for billigt.

Vi kører ikke på en servere, men fordi vi er hostet i et data center har vi 18 servere at køre kunderne på.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 12:45

Efter at have tjekket jeres hjemmeside ud synes jeg sådan set den er meget enkel og lige til. Navnet på hjemmesiden synes jeg ikke siger så meget om hvad i kan tilbyde, men efter at have læst lidt på jeres side giver det mening. På siden "kontakt os" kan i evt. sætte et billede ind af jer, så man ved hvem man kommer til at have samarbejde med hvis man vælger jer. God vind i projektet!

Tjek evt. et par råd omkring hjemmeside opbygning

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 12:49

Opbygning.dk:

Efter at have tjekket jeres hjemmeside ud synes jeg sådan set den er meget enkel og lige til. Navnet på hjemmesiden synes jeg ikke siger så meget om hvad i kan tilbyde, men efter at have læst lidt på jeres side giver det mening. På siden "kontakt os" kan i evt. sætte et billede ind af jer, så man ved hvem man kommer til at have samarbejde med hvis man vælger jer. God vind i projektet!

Tjek evt. et par råd omkring hjemmeside opbygning

Mange tak for de gode ord :)

God idé det med billede under kontakt, det vil vi kigge på.

Vi har nu også kigget på priserne, og synes de priser vi kører nu skulle være med, stadig ikke for billigt (synes vi ikke selv) men heller ikke for dyrt.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke forstand på det, som I arbejder med. Men der er behov for korrekturlæsning. Et enkelt eksempel: når I bruger I som personligt stedord, så skal det skrives med stort. Men der er en del andet, som bør rettes. Korrekt dansk er afgørende for, om jeg får tillid til en hjemmeside og bedømmer den som professionel. En lille trøst: der er masser af hjemmesider, der er værre end jeres!  

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 12:58

Gongra:

Jeg har ikke forstand på det, som I arbejder med. Men der er behov for korrekturlæsning. Et enkelt eksempel: når I bruger I som personligt stedord, så skal det skrives med stort. Men der er en del andet, som bør rettes. Korrekt dansk er afgørende for, om jeg får tillid til en hjemmeside og bedømmer den som professionel. En lille trøst: der er masser af hjemmesider, der er værre end jeres!  

Ja, vi har godt opdaget alle vores fejl sådan da og vil da helt klart når alt tekst er sat på plads få en person ind over det som kan rette korrektur på siden.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 13:00

René Dyhr:
Vi kan ikke selv komme på flere idéer eller fejl vi skal rette, derfor...
I min verden, er der ikke noget værre end billeder/grafik man har set før (lånt/stjålet):

http://www.tineye.com/search/02f6a0294457418f66f06a68be0a6a29f50f3025/
+
http://www.tineye.com/search/863e6edccfd5316bd0c76a79a4a097223141b510/

I menuen øverst og nederst, er nogle bogstaver/ord med fed - det ser forkert ud.

Ellers flot og overskueligt!

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)