Rigtig pæn og overskuelig hjemmeside.. Men tror ikke jeg ville bruge jer, til nogle af mine hjemmesider. Dels fordi jeg tænker, at det her eksisterer ikke om 2 år. Priserne er nærmest for lave, til at jeg vil bruge jer.. Man tænker jo, får man dårlig service med så lave priser? Selv bruger jeg Meebox til alle mine sider, de har godt nok også lave priser, men ikke helt så lave + man får indtrykket af at Meebox også findes om 5 år fx. Det er rigtig vigtigt, når jeg skal vælge host for mine sider.. At det er langtidssikret. Held og lykke med siden! |
Jean Jensen:Jeg læser skam med herinde, men øjensynligt ikke i de fora, hvor design og indhold ikke er prioriteret. Det er da alfa-omega, at tingene er i orden, og ikke en kopi af nogle andres værker.
Men designet er jo prioriteret. Det er faktisk ganske flot. Jeg synes bestemt det er i orden, selvom der er brugt et template.
Design er ikke deres primære vare, det er hosting der er det.Jeg har i øvrigt ikke skrevet at design ikke er en prioritet, det er dig der lægger ord i munden på mig, men unikt design er ofte ikke prioriteret i små startups, hvilket er ganske normalt og naturligt, hvilket man også kan se herinde.
Bare fordi der er et par udenlandske hostingselskaber der bruger samme design, gør jo ikke deres hosting-produkt dårligere.
Der er masser af firmaer der har stor succes selvom de har brugt et template, da de fleste kunder ikke aner at der andre steder i verden findes et firma der bruger næsten samme design. Med andre ord, så har det stort set ingen betydning når man ser på det store billede.
Du går meget op i man ikke må bruge et template, f.eks. til sin hostingforretning, men det er der altså ikke mange der gør.
Når jeg f.eks. køber hosting hos dem, meebox, unoeuro, eller nogle af de andre hvor jeg har webhotel, så sidder jeg ikke og tjekker om deres design er unikt. Det gør 99,9% af deres andre kunder heller ikke, for det betyder ikke noget for det produkt de udbyder.
Det er glimrende hvis de ønsker et unikt design senere, men som en start er det bestemt godkendt.