Linkbuilding: 20 links for 3500,-
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Hej venner,
Pakken er fortsat i udbud og vil være det til jeg 'lukker' tråden her :) Fordi det snart er Guds søns fødselsdag, authorrank er over os og jeg har et glas iskoldt Faxe Kondi foran mig, vil jeg tilbyde 8% rabat på pakken - såfremt man cirkler undertegnede på Google+ . Tilbudet gælder kun til 24. december. Send mail, PM, brevørn eller fang mig på Skype (brugernavn KristofferFons). God dag, Kristoffer Føns
Svar
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Alright guys. Det her bliver mit sidste indlæg her i tråden, da jeg nu har fået sat gang i min firmahjemmeside . Tilbudet er stadigt gældende & du kan fortsat kontakte mig - nu også gennem min dedikerede side til min linkbuilding pakke her . Hygge-hejsa.
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
AP
Skrevet
20-12-2012 kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Not really - det er ikke verdens bedste idé at skilte med, at man har købt linkbuilding hjælp. Der er et par SEO-referencer her og flere kommer til de næste par dage.
Svar
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Jeg er ikke en reference, men ved at Føns er dygtig, så credit herfra :)
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Nyide
Fra
Lukmitfirmanu
Skrevet
21-12-2012 kl. 12:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Not really - det er ikke verdens bedste idé at skilte med, at man har købt linkbuilding hjælp.
Lav dine referencer indtil et billede også smid dem i en PDF fil. Så er du sikret.
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Mange tak, Kristian! Much appreciated! SeeUp, jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du mener. Sikret mod hvad?
Svar
Tilmeldt 21. Sep 06
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Tilmeldt 27. Sep 10
Nyide
Fra
Lukmitfirmanu
Skrevet
21-12-2012 kl. 12:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Sikret mod at Googles bot kan falde over det. Manuelt er man screwed.
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.