Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 20.000 kroner - er dette hvad jeg kan forvente

Side 4 ud af 9 (82 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mikael christiansen:

man skal til tænke sig mere om nu , da der er kommet vildt mange spiller på markedet nu, derved brug lidt mere tid på undersøge dem lidt mere når man skal finde et seo firma til sin side

desuden reglerne er sådan vi hænger ikke firmaer ud på amino.dk

Tak for dit indlæg Mikael - og du har helt ret. Man skal selvfølgelig gøre sig sin research før man begynder at handle med folk. Jeg kunne ikke drømme om andet! Men hvis det eneste man finder ved sit research er skulderklap på Amino, så kan man da ikke gøre andet end at tro på de er reelle.

Selvom jeg selv synes jeg har en god (begynder) indgangsvinkel til at søgemaskineoptimere, så kunne jeg ikke drømme om at sælge det som en ydelse, uden dem jeg talte med var 100 % sikker på hvad jeg kunne - og hvad de ville få ud af det. Det er jo ikke svært at installere plugins i WordPress, at tilmelde sig linkkataloger og/eller skrive gæsteindlæg - det er derimod svært at finde de rigtige steder at linke, at skabe godt indhold som giver naturlig linkbuilding, og så meget andet.

Jeg er udmærket bekendt med reglerne - og jeg følger dem også ;). Jeg forstår dem også, og forstår grunden til hvorfor det er som det er: Men om jeg er enig med dem, det er så en anden sag. Deraf mit indlæg.

Boysen:

Nu var det dig der begyndte at ville debattere reglen om udhængning her på amino, og deraf kom mit svar, som blot var et generelt råd, lige såvel som du forsøgte at dreje debatten.

Om mit råd og indlæg er konstruktivt eller ej, efter din mening... er jeg ligeglad med så længe du ikke er administrator.

Ja det har du helt ret i, Boysen. Det er jo et debatforum, så hvorfor skulle jeg ikke ville debattere? Trådstarter har mistet 20.000 kr på noget som burde have kostet tæt på ingenting.

Nu har jeg, i den ellers forholdsvis korte tid jeg har været medlem af sitet, set flere mennesker der fortæller om en oplevelse hvor de er blevet snydt eller ikke har fået den ydelse som de har betalt for. Derfor er det sgu da trist, at der bliver ved og ved og ved med at komme disse indlæg.

Men det er da rart vi kan være enige i noget - nemlig at vi tydeligvis er ligeglade med hinandens meninger: Så jeg synes vi skal lade den ligge her - inden jeg får skrevet noget der får dig til at smide flere 1-stjerner efter mig, når jeg kommer med generelle råd til dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:25 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Mikael christiansen:

man skal til tænke sig mere om nu , da der er kommet vildt mange spiller på markedet nu, derved brug lidt mere tid på undersøge dem lidt mere når man skal finde et seo firma til sin side

desuden reglerne er sådan vi hænger ikke firmaer ud på amino.dk

Tak for dit indlæg Mikael - og du har helt ret. Man skal selvfølgelig gøre sig sin research før man begynder at handle med folk. Jeg kunne ikke drømme om andet! Men hvis det eneste man finder ved sit research er skulderklap på Amino, så kan man da ikke gøre andet end at tro på de er reelle.

Selvom jeg selv synes jeg har en god (begynder) indgangsvinkel til at søgemaskineoptimere, så kunne jeg ikke drømme om at sælge det som en ydelse, uden dem jeg talte med var 100 % sikker på hvad jeg kunne - og hvad de ville få ud af det. Det er jo ikke svært at installere plugins i WordPress, at tilmelde sig linkkataloger og/eller skrive gæsteindlæg - det er derimod svært at finde de rigtige steder at linke, at skabe godt indhold som giver naturlig linkbuilding, og så meget andet.

Jeg er udmærket bekendt med reglerne - og jeg følger dem også ;). Jeg forstår dem også, og forstår grunden til hvorfor det er som det er: Men om jeg er enig med dem, det er så en anden sag. Deraf mit indlæg.

du kan google en virksomhed

mange skifter navn kan stå dk-hostmaster.dk haft  10 år men vis bare ikke har brugt eller købt det af anden kan virksomhed sagtens have en kortere historie bag sig så man kan ikke google virksomheden godt nok

derfor også tjek op på old page http://archive.org/web/web.php

vis man ikke kender dem meget godt dem man starter med ville jeg kryds tjek over alt

desuden spørg ind meget til hvad der leveres og få det på skrift

lidt skuldre er ikke nok i min verden der skal mange og det skal virke overbevisende svært lige forklare men jo mere troværdig person virker og jo flere tilfredse kunder jo bedre overbeviser det mig og  de fleste har ikke 1000 tilfredse kunder

desuden hvor mange finder du kan skrive velskrevet artikler om dit emme selv den bedste kan ikke skrive om alverden emmer og dem dette firmaer har skrevet omkring dette emme er ikke fuldt ud godt skrevet , de skulle have holdt sig inden for det område de ved noget  om måske have lavet mere onsite optimering og mere vejledning hvordan du kommer frem ad , det havde hjulpet tråd starter langt mere , men så er det også noget med ærlighed og ja så er der nok ikke nok arbejde til at lave mere end det halve , men dette havde de også fået en mere tilfreds kunde af og så når skulle bruge noget mere vejledning kunne man bruge dem igen lige netop indfor deres ekspert område

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:36 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kasper:
Er jeg den eneste der synes det er fuldstændig ude i hampen, at man ikke må hænge virksomheder ud - eller advare sine medmennesker om ikke at handle med pågældende virksomhed?

Nej, det er der vist flere der synes - men det gør det ikke mere rigtigt :-)

Ud over Niels' indlæg, så er der også den vinkel at ham du måtte hænge ud som svindler måske slet ikke er det, måske har du snydt ham, måske er du en forsmået kæreste, måske er du en konkurrent - det ved vi andre ikke.

Amino er ikke, skal ikke og har ingen interesse i at være dommer i den slags sager, derfor er det en god ide at undgå udhængninger i et offentligt forum.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 19:59 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Update:

Jeg opfordrer alle, der følger med i tråden, og specielt dem der har sendt mig PM's om lige at læse med her.

Jeg startede topic med at jeg ikke ønskede at ville hænge nogen ud. Jeg ville bare have afklaret 100 % om det var "varen" jeg kunne forvente for 16k+moms. Jeg havde så ikke tænkt så langt, som at der indgår "author" i egenskaber for givne rapportfil. Det er så rettet, og jeg beder dem der evt. skulle have hentet den, om at holde det for sig selv. Filen er nu fjernet fra det folmand.dk hvor jeg oprindeligt havde smidt den.

Jeg har nu snakket med direktøren for omtalte SEO firma. Han er åbnentlyst meget ked af det, og har også tidligere givet mig sit ord, på at han nok skal få ryddet op, og sørge for at jeg får leveret den service jeg har betalt for. Det har han nu understreget igen.

Jeg vælger som regel at tro på det bedste i folk (har kostet mig dyrt før, men gør det af princip), og vælger derfor at tro på hans udlægning af sagen der er som følger:

Han sidder i toppen af firmaet og har ikke haft fingrene i den konkrete sag.

Der er sket det at visse ansatte gennem længere tid, har sluppet lidt for let om arbejdet

Disse samme ansatte har samtidig signet kontrakt med konkurrerende firmaer.

Disse ansatte har nu mod klausul hevet kunder med sig over i det nye firma, og deres er rejst sag

Min arbejdscase er et resultat af disse ansattes dårlige arbejde.

Direktøren for firmaet forsikrer, sværger og bedyrer at der nok skal blive ryddet op nu og alle får hvad de betaler for

De ansatte der står bag "skandalen" er fyret

Det er i store træk hvad samtalen gik ud på. Og jeg udleverer IKKE nogen navne, før at jeg skulle stå i den situation at jeg er 110 % sikker på at der er handlet i "ond tro" mod mig og min virksomhed. Alle fortjener en chance for at rette op på deres fejl.

Jeg har selv til tider været ramt af folk der har lidt for travlt - blandt andet på trustpilot, hvor man med meget få dårlige bedømmelser, pludselig kan komme til at sende et meget uheldigt signal, fordi nogle enlige kvinder med midtvejskrise får leveret deres hvidløgspiller en dag for sent.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 23:58 | Låst

@Folmand

Lad os håbe at det ender godt. Du får det produkt du håbede på og de får ryddet op i deres organisation.

Og ja inden at man skriver et vredt brev eller indlæg bør man måske lige sove på det. Så ser man måske lidt mere nøgtern på det. Ikke at jeg altid er god til det.

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:38 | Låst

Ikke for at smide benzin på bålet, men den undskyldning er altså ret tynd og meget brugt i branchen.

Kort sagt, du kunne have fået meget mere for pengene andre steder.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 11:16 | Låst

Folmand:
Jeg startede topic med at jeg ikke ønskede at ville hænge nogen ud.

@Folmand

Åbenbart ikke alle der har samme holdning til om man skal hænge andre ud Hmm

Der er jo som regel to sider af en sag, prøv f.eks. at google nemhelse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:22 | Låst

Techmaster:

Folmand:
Jeg startede topic med at jeg ikke ønskede at ville hænge nogen ud.

@Folmand

Åbenbart ikke alle der har samme holdning til om man skal hænge andre ud Hmm

Der er jo som regel to sider af en sag denne henvisning som jeg ikke vil linke mod

det er da ikke meget bedre at du laver en henvisning til dem som skriver dårligt om en anden virksomheden det må man ikke ifølge amino.dk regler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 11:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
det er da ikke meget bedre at du laver en henvisning til dem som skriver dårligt om en anden virksomheden det må man ikke ifølge amino.dk regler

Jeg var ikke klar over at jeg forbrød mig mod reglerne ved at indsætte linket, det er hermed fjernet.

Men uden overhovedet at have aktier eller interesser i sagen kan jeg bare konstatere Folmand åbenbart enten har en tendens til at rende ind i ekstremt dårlige leverandører, eller måske selv har et problem med forventningsafstemning eller andet i forhold til de opgaver han skal have udført. Åbenbart en kæmpe konflikt først med webshop udbyder, med efterfølgende 1 stjerne på Trustpilot afgivet af Folmand til leverandøren, og nu også åbenbart problemer med SEO leverandøren. I alt så vidt jeg kan læse mig til opgaver ved de to leverandører udført for ca. 100.000,- er det virkelig så svært at finde gode leverandører, er Folmand meget uheldig eller er han måske lidt svær at arbejde sammen med.

Bare lige for at give lidt modvægt til alle dem der i den her forbindelse mener det er for dårligt at man ikke må hænge "svindlere" ud på Amino.

Side 4 ud af 9 (82 indlæg)