Tak for dit indlæg Mikael - og du har helt ret. Man skal selvfølgelig gøre sig sin research før man begynder at handle med folk. Jeg kunne ikke drømme om andet! Men hvis det eneste man finder ved sit research er skulderklap på Amino, så kan man da ikke gøre andet end at tro på de er reelle. Selvom jeg selv synes jeg har en god (begynder) indgangsvinkel til at søgemaskineoptimere, så kunne jeg ikke drømme om at sælge det som en ydelse, uden dem jeg talte med var 100 % sikker på hvad jeg kunne - og hvad de ville få ud af det. Det er jo ikke svært at installere plugins i WordPress, at tilmelde sig linkkataloger og/eller skrive gæsteindlæg - det er derimod svært at finde de rigtige steder at linke, at skabe godt indhold som giver naturlig linkbuilding, og så meget andet. Jeg er udmærket bekendt med reglerne - og jeg følger dem også ;). Jeg forstår dem også, og forstår grunden til hvorfor det er som det er: Men om jeg er enig med dem, det er så en anden sag. Deraf mit indlæg.
Ja det har du helt ret i, Boysen. Det er jo et debatforum, så hvorfor skulle jeg ikke ville debattere? Trådstarter har mistet 20.000 kr på noget som burde have kostet tæt på ingenting. Nu har jeg, i den ellers forholdsvis korte tid jeg har været medlem af sitet, set flere mennesker der fortæller om en oplevelse hvor de er blevet snydt eller ikke har fået den ydelse som de har betalt for. Derfor er det sgu da trist, at der bliver ved og ved og ved med at komme disse indlæg. Men det er da rart vi kan være enige i noget - nemlig at vi tydeligvis er ligeglade med hinandens meninger: Så jeg synes vi skal lade den ligge her - inden jeg får skrevet noget der får dig til at smide flere 1-stjerner efter mig, når jeg kommer med generelle råd til dig. |
Kasper:Mikael christiansen:man skal til tænke sig mere om nu , da der er kommet vildt mange spiller på markedet nu, derved brug lidt mere tid på undersøge dem lidt mere når man skal finde et seo firma til sin side
desuden reglerne er sådan vi hænger ikke firmaer ud på amino.dk
Tak for dit indlæg Mikael - og du har helt ret. Man skal selvfølgelig gøre sig sin research før man begynder at handle med folk. Jeg kunne ikke drømme om andet! Men hvis det eneste man finder ved sit research er skulderklap på Amino, så kan man da ikke gøre andet end at tro på de er reelle.
Selvom jeg selv synes jeg har en god (begynder) indgangsvinkel til at søgemaskineoptimere, så kunne jeg ikke drømme om at sælge det som en ydelse, uden dem jeg talte med var 100 % sikker på hvad jeg kunne - og hvad de ville få ud af det. Det er jo ikke svært at installere plugins i WordPress, at tilmelde sig linkkataloger og/eller skrive gæsteindlæg - det er derimod svært at finde de rigtige steder at linke, at skabe godt indhold som giver naturlig linkbuilding, og så meget andet.
Jeg er udmærket bekendt med reglerne - og jeg følger dem også ;). Jeg forstår dem også, og forstår grunden til hvorfor det er som det er: Men om jeg er enig med dem, det er så en anden sag. Deraf mit indlæg.
du kan google en virksomhed
mange skifter navn kan stå dk-hostmaster.dk haft 10 år men vis bare ikke har brugt eller købt det af anden kan virksomhed sagtens have en kortere historie bag sig så man kan ikke google virksomheden godt nok
derfor også tjek op på old page http://archive.org/web/web.php
vis man ikke kender dem meget godt dem man starter med ville jeg kryds tjek over alt
desuden spørg ind meget til hvad der leveres og få det på skrift
lidt skuldre er ikke nok i min verden der skal mange og det skal virke overbevisende svært lige forklare men jo mere troværdig person virker og jo flere tilfredse kunder jo bedre overbeviser det mig og de fleste har ikke 1000 tilfredse kunder
desuden hvor mange finder du kan skrive velskrevet artikler om dit emme selv den bedste kan ikke skrive om alverden emmer og dem dette firmaer har skrevet omkring dette emme er ikke fuldt ud godt skrevet , de skulle have holdt sig inden for det område de ved noget om måske have lavet mere onsite optimering og mere vejledning hvordan du kommer frem ad , det havde hjulpet tråd starter langt mere , men så er det også noget med ærlighed og ja så er der nok ikke nok arbejde til at lave mere end det halve , men dette havde de også fået en mere tilfreds kunde af og så når skulle bruge noget mere vejledning kunne man bruge dem igen lige netop indfor deres ekspert område