Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebooksider med i alt 1.100.000 fans sælges.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg har aldrig forstået, hvorfor aminoer her er så interesseret i, at høre hvorfor han bare ikke selv tjener penge, med det man prøver at sælge? Og hvorfor man er interesseret i at sælge. Det er jo dybt irrelevant og vedrører jo egentlig ikke andre end sælgeren. Bare man har kolde facts og beviser klar, så må man "take it or leave it", istedet for alt muligt ligegyldigt samtale, der ødelægger det for manden, der ønsker at sælge noget.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:

Jeg har aldrig forstået, hvorfor aminoer her er så interesseret i, at høre hvorfor han bare ikke selv tjener penge, med det man prøver at sælge? Og hvorfor man er interesseret i at sælge. Det er jo dybt irrelevant og vedrører jo egentlig ikke andre end sælgeren. Bare man har kolde facts og beviser klar, så må man "take it or leave it", istedet for alt muligt ligegyldigt samtale, der ødelægger det for manden, der ønsker at sælge noget.

Hej Christopher

Jeg kunne ikke være mere enig.

Hvis folk ikke er interesseret, så lad vær med at kommentere.

Heldigvis så er der en håndfuld, som seriøst interesseret, der ikke er blevet skræmt af de unødvendige og irrelevante kommentar.

God aften

hilsen

Mark

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Christopher Roelann:
Jeg har aldrig forstået, hvorfor aminoer her er så interesseret i, at høre hvorfor han bare ikke selv tjener penge, med det man prøver at sælge?
Det synes jeg som ikke er mærkeligt. Vi er et lille samfund som interesserer os for hinanden, og vil nogen sælge 900.000 kr eller hvad det er, i indtægt på 9 måneder - for 10.000 kr - så er det naturligt at nogen med lidt indsigt siger - hvad sker der her

Du mener næppe at alle skulle holde mund, hvis der sad nogen med en klar fornemmelse at, at eller eller andet var underligt. Der er masser af folk, der måske hopper på nye ting og slår til, uden helt at se konsekvenser.

Jeg siger ikke der er noget galt i den foreslåede handel, har ikke forstand på det, men HELT GENERELT - sælger man på et offentligt forum, så må alle der mener der skal advares om det ene eller andet - eller spørge ind til det underlige i at sælge 900.000 kr for 10.000 kr eller et ægte Rolex til 240 kr - , kunne gøre det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Cookie @

Jeg synes ikke det er hvad der er tale om generelt.

Uanset vare, pris mv. , kommer første spørgsmål ind ; Hvorfor sælger du ??

Ligesomom det er bare blevet standard at spørge om - ganske uinteressant.

Hvis der endelig skulle gemme sig en skjult agenda bag salget, er sælger næppe den der oplyser det.

Hvis du derimod sidder inde med viden om at produktet er ulovligt eller lignende, er det en anden snak.

Men blot at spørge "for at spørge" er sku for dumt...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Laugesen:

Jeg synes ikke det er hvad der er tale om generelt.

Uanset vare, pris mv. , kommer første spørgsmål ind ; Hvorfor sælger du ??

Ikke enig - heller ikke her i tråden. Der spørges kun fordi prisen er totalt tosset set i forhold til en meget stor indtjening på under et år - helt som et rolex til 245 kr- Spørgsmålet er da ikke til sælgerSad det er da for at gøre andre opmærksom på, at hvis ikke en sælger har en god grund til at sælge et overskud på over ½ mio kr - uden større arbejde for 10.000 kr - så skal de lige vågne op. Helt Ok for mig

vh

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:42

Jeg ved ikke hvilken tråd du læser John - eller om det er mig der ikke kan læse mere :)

Han forlanger dkk 110.000,- og de tre første kommentarer går ikke på at det er for billigt - men for dyrt :)

Generelt er jeg da enig i at man skal være på vagt - men lad vær med at ødelægge alle salgstråde, hvis i ikke har noget brugbart at komme med.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:58

Jesper Laugesen:

Jeg ved ikke hvilken tråd du læser John - eller om det er mig der ikke kan læse mere :)

Han forlanger dkk 110.000,- og de tre første kommentarer går ikke på at det er for billigt - men for dyrt :)

Generelt er jeg da enig i at man skal være på vagt - men lad vær med at ødelægge alle salgstråde, hvis i ikke har noget brugbart at komme med.

Jeg skrev vel præcis at jeg ikke kan tage stilling til den konkrete, blot at man absolut må stille spørgsmål ved salg der sker over et offentligt foru med masser af 18 årige deltagere

Det kan sagtens være at 110.000 er fair for et konkret overskud på 215.000 kr. - men forstå lige, at hvis nogen skriver det er for billigt, er det netop fordi det mener, at hvis det er sikre 215.000 kr på 9 mdr for 110.000 kr - eller ca 250% forrentning om året - så kunne det lugte - helt som et rolex for 240 kr. Det er netop ofte hvis det er noget der er for billigt i forhold til hvad man skulle tro - at folk, helt berettiget reagerer.

Hvis noget er billigere end det burde være - så VÅGN op - lyder det vel - fra de som har lidt viden om den type forretninger - og sælger har jo rig lejlighed til at forklare - også hvordan de der 1.100.000 facebook fans opstod og deres holdbarhed osv  

Det er ikke en helt simpel forretning - men tror du den hele vejen så køb den - du gør dit livs forretning, hvis du kan stikke 110.000 kr ud og så tjene 215.000 kr på 9 mdr eller  286.000 kr på 12 mdr eller over 250% om året - så - er der ikke spørgsmål til handlen - så slå til for pokker NU Big Smile

Jeg kan ikke overskue om den er god - om 1.100.000 facebooks likes er normale og holdbare osv - og det er der andre der ikke kan, derfor debatten - og det er sælgers risiko hvis man vil sælge gratis via Amino plus debatter.

vh

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:06

Hej Mark,

Undskyld jeg skrev mit svar, der gav åbenbart anledning til en debat omkring emnet i din tråd, som slet ikke var meningen... Så mit svar var jo åbenbart også støj.

Så er dette indlæg endnu mere støj :( nåååå... Det skal være slut nu: Så vil du Cookie? Og andre aminoer droppe flere kommentarer til emnet overhovedet i denne tråd, heller ikke en slutkommentar, og så skrive din mening omkring emnet i tråden her, som jeg så har oprettet http://www.amino.dk/forums/t/177693.aspx :D

God aften!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes egentlig i begge to har nogen ret gode punkter og argumenter. Det som for mine "røde lamper" til at blinke en lille smule er nu mest af alt at der ikke gives et konkret svar på hvordan indtægten er fordelt.

Der er god mulighed for at 80% af indtægten ligger i første måned af perioden, og det herefter bare er gået ned af bakke. Ud over at det ikke er sikkert indtægtsmuligheden stadig findes, så kan den meget nemt væres skabt via ting som ikke længere er tilgængelig, eller ikke vil være tilgængelig for køber.

Er der eksempelvis blevet kørt en affiliate kampagne som ikke længere er aktiv, eller er der blevet brugt markedføring som ikke kan køres igen, eller vil koste mange penge. Har nogen af grupperne fået et boost fordi de evt har været i nyhederne eller lign.

Der er VIRKELIG mange ting man skal tage højde for. Jeg syntes prisen er vanvittig dyr baseret på hvad man køber, men er det stadig muligt at tjene de samme penge på den samme tid, så er det vanvittig billigt. Jeg tvivler dog på mulighederne er de samme.

Jeg syntes det er en pligt for folk med den slags viden som jeg nævner her, at oplyse om det på et forum som amino. På den måde kan folk med mindre viden på dette område undgå at miste en masse penge på en dårlig handel hvis det er tilfældet.

Jeg siger ikke at dette nødvendigvis er en, men der er ingen skam i at stille kritiske spørgsmål som andre måske ikke lige har tænkt over, og på den måde hjælpe hinanden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Christian Kaiser Franksøn:

Der er god mulighed for at 80% af indtægten ligger i første måned af perioden, og det herefter bare er gået ned af bakke. Ud over at det ikke er sikkert indtægtsmuligheden stadig findes, så kan den meget nemt væres skabt via ting som ikke længere er tilgængelig, eller ikke vil være tilgængelig for køber.

Folk, som er oprindelig interesseret, får alle disse oplysninger.

Ud fra hvilke oplysninger, som jeg har skrevet, konkludere du, at en køber ikke vil få adgang til disse oplysninger?

Christian Kaiser Franksøn:

Jeg syntes det er en pligt for folk med den slags viden som jeg nævner her, at oplyse om det på et forum som amino. På den måde kan folk med mindre viden på dette område undgå at miste en masse penge på en dårlig handel hvis det er tilfældet.

Jeg siger ikke at dette nødvendigvis er en, men der er ingen skam i at stille kritiske spørgsmål som andre måske ikke lige har tænkt over, og på den måde hjælpe hinanden.

Cookie:

Du mener næppe at alle skulle holde mund, hvis der sad nogen med en klar fornemmelse at, at eller eller andet var underligt. Der er masser af folk, der måske hopper på nye ting og slår til, uden helt at se konsekvenser.

Jeg synes, at folk ser lidt for sort/hvidt på tingene.
Med andre ord, så synes jeg, at I får det til at lyde som om, at jeg er ude på at "stjæle silk fra børn".
Det sker Amino, ingen tvivl om det, men er det så ikke mere over i branchen seo, hvor 20 årige seo-eksperter med 25 års erfaring sælger seo?
Eller WP-eksperter som sætter 10.000 kroners specieltdesignet hjemmesider op til uvidende folk. ( Hvor alt hvad de får, det er et købt template til 20 dollars.)
Der er jo ingen, som vil smide +100.000 efter et projekt blot udfra et indlæg på amino.
Det kræver meget enten telefonisk- eller mailkommunikation efterfølgende.
Know-how er en store del af købet, så der vil jo typisk være en overgangsperiode.
Mvh
Mark
God weekdend.Smile
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)