Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebooksider med i alt 1.100.000 fans sælges.

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Der er jo ingen, som vil smide +100.000 efter et projekt blot udfra et indlægamino.
Det kræver meget enten telefonisk- eller mailkommunikation efterfølgende.

Det er jeg da helt enig med dig i. Det kan godt være du. som jo i sagens natur kender sagen, synes det bliver lidt sort/hvidt, men jeg er som du sikkert har set, enig med Christian Kaiser Franksøn i, at det er en slags pligt, i et offentligt forum, at tænde advarselslamper, hvis man ser noget der kunne indikere det - enten at noget var meget billigt - eller meget dyrt - eller hvad det end kunne være.

Jeg ved ikke om det specielt er inden for SEO som du skriver, men det er ikke usandsynligt, men det kunne også være facebook likes. Jeg tror dog du har grundliggende ret i, at næppe nogen betaler +100.000 kr uden at ha sat sig ind i alt, men du har sikkert også kunnet se, at der herinde er rigtigt mange grundliggende helt nye, som vil gi højre arm for en stor fast indtægt der ikke kræver man skal måde på arbejde hver dag, og som kunne være lette ofre - IKKE specielt for dit forslag, det kan være helt OK, men det begrunder, hvorfor en del, med viden inden for et område, tænder advarselslamper, og det gir så også sælger lejlighed til at uddybe, hvis det er det der skal til for at få flere interesserede til at tage kontakt.

venligst

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)