Jeg har aldrig forstået, hvorfor aminoer her er så interesseret i, at høre hvorfor han bare ikke selv tjener penge, med det man prøver at sælge? Og hvorfor man er interesseret i at sælge. Det er jo dybt irrelevant og vedrører jo egentlig ikke andre end sælgeren. Bare man har kolde facts og beviser klar, så må man "take it or leave it", istedet for alt muligt ligegyldigt samtale, der ødelægger det for manden, der ønsker at sælge noget. |
Christopher Roelann:Jeg har aldrig forstået, hvorfor aminoer her er så interesseret i, at høre hvorfor han bare ikke selv tjener penge, med det man prøver at sælge? Og hvorfor man er interesseret i at sælge. Det er jo dybt irrelevant og vedrører jo egentlig ikke andre end sælgeren. Bare man har kolde facts og beviser klar, så må man "take it or leave it", istedet for alt muligt ligegyldigt samtale, der ødelægger det for manden, der ønsker at sælge noget.
Hej Christopher
Jeg kunne ikke være mere enig.
Hvis folk ikke er interesseret, så lad vær med at kommentere.
Heldigvis så er der en håndfuld, som seriøst interesseret, der ikke er blevet skræmt af de unødvendige og irrelevante kommentar.
God aften
hilsen
Mark