Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MLM'er til et nyt sportstrading software - vær blandt de allerførste i DK!

Side 10 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige igen.

Der var ca. 50 live kampe idag. 2 af dem endte 0-0 som er det eneste resultat vi taber på.

Hvis du satser 100 kr. på hver af disse kampe, med en gennemsnitlig odds på 3,50, så vinder du 95 og kan tabe 350. På 2 af kampene taber du så 700 kr. resten er gevinst. Men jeg fandt ud af, at jeg havde gjort det forkert. Jeg solgte nemlig odds 0-0, som jo typisk er meget høj. Det en måde at vinde på men med større risiko.

Det softwaren siger: sælg odds "uafgjort" dvs. at du vinder mod en uafgjort kamp. Og ja der er mange som ender 1-1 og lign. og her fortæller softwaren hvornår man skal tag profit og hvornår man skal sætte sine næstre bet, som er køb odds "uafgjort". Her viser den så hvad du skal indsætte af beløb for at du stadig vinder uanset udfaldet, undtagen 0-0 selvfølgelig. Sker der det at den ender 1-1 som 20% af kampene gør, så vinder du alligvel selvom du har tabt på dit forrige bet. Gevinsten er mindre, men man vinder og det er det vigtigste.

Og bliver der scoret i dit første bet hvor du er "mod uafgjort" så kan man oftest tag profitten før kampen slutter. Softwaren opdaterer hele tiden. Den forsinker med 30 sek-1min

Det faktisk spændende at sidde med når man først er kommet ind i det.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sportstrading:

Jeg prøver lige igen.

Der var ca. 50 live kampe idag. 2 af dem endte 0-0 som er det eneste resultat vi taber på.

Hvis du satser 100 kr. på hver af disse kampe, med en gennemsnitlig odds på 3,50, så vinder du 95 og kan tabe 350. På 2 af kampene taber du så 700 kr. resten er gevinst. Men jeg fandt ud af, at jeg havde gjort det forkert. Jeg solgte nemlig odds 0-0, som jo typisk er meget høj. Det en måde at vinde på men med større risiko.

Det softwaren siger: sælg odds "uafgjort" dvs. at du vinder mod en uafgjort kamp. Og ja der er mange som ender 1-1 og lign. og her fortæller softwaren hvornår man skal tag profit og hvornår man skal sætte sine næstre bet, som er køb odds "uafgjort". Her viser den så hvad du skal indsætte af beløb for at du stadig vinder uanset udfaldet, undtagen 0-0 selvfølgelig. Sker der det at den ender 1-1 som 20% af kampene gør, så vinder du alligvel selvom du har tabt på dit forrige bet. Gevinsten er mindre, men man vinder og det er det vigtigste.

Og bliver der scoret i dit første bet hvor du er "mod uafgjort" så kan man oftest tag profitten før kampen slutter. Softwaren opdaterer hele tiden. Den forsinker med 30 sek-1min

Ok, I reklamevideoen (videoen duer ikke mere?) handler det om at spille mod 0-0? Det har du også selv fortalt. Mod 0-0 til lave odds.

Nu fortæller du, at softwaren fortæller at du skulle spille mod uafgjort og ikke 0-0?? Hvordan kan du blande det sammen? Det er kæmpe forskel på odds? Dvs. fra 3-8 og op til 65?

Det du fortæller om nu er det gamle "Lay the draw" (spiile mod uafgjort) systemet. Men det er noget helt andet end at spille mod 0-0?!

I de fleste MLM firmaer kan man få/prøve en "test". Jeg synes derfor du bør give og en test på en kamp i aften. Yes

Kl. 20.45 går otte Champions League kampe igang. Du har alle tiders mulighed for at vise, hvad dit MLM software går ud på og om det giver resultater. Vælg 1 kamp som softwaren anbefaler og skriv anbefalingen i denne tråd INDEN kampstart. Husk at skriv hvad man skal gøre - spille mod uafgjort, 0-0 eller måske noget andet? Nu kan du vise alle læsere, hvad MLM softwaren kan. Smile

Jeg håber, at man ikke vælger at gå ind i det her, før ens "sponsor" kan vise nogle ærlige og ægte resultater.

PS. tillykke til FC Nordsjælland! Big Smile

.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:05

Sportstrading:

Jeg prøver lige igen.

Fint du forsøger at forklare systemet, men jeg forstår stadig ikke hvorfor du ikke rent faktisk viser at det virker. Det har helt klart været forvirrende måden du har skrevet det ene og så det andet. 

Selvstændig01:

Ok, I reklamevideoen (videoen duer ikke mere?) handler det om at spille mod 0-0? Det har du også selv fortalt. Mod 0-0 til lave odds.

Nu fortæller du, at softwaren fortæller at du skulle spille mod uafgjort og ikke 0-0?? Hvordan kan du blande det sammen? Det er kæmpe forskel på odds? Dvs. fra 3-8 og op til 65?

Det du fortæller om nu er det gamle "Lay the draw" (spiile mod uafgjort) systemet. Men det er noget helt andet end at spille mod 0-0?!

I de fleste MLM firmaer kan man få/prøve en "test". Jeg synes derfor du bør give og en test på en kamp i aften. Yes

Kl. 20.45 går otte Champions League kampe igang. Du har alle tiders mulighed for at vise, hvad dit MLM software går ud på og om det giver resultater. Vælg 1 kamp som softwaren anbefaler og skriv anbefalingen i denne tråd INDEN kampstart. Husk at skriv hvad man skal gøre - spille mod uafgjort, 0-0 eller måske noget andet? Nu kan du vise alle læsere, hvad MLM softwaren kan. Smile

Jeg håber, at man ikke vælger at gå ind i det her, før ens "sponsor" kan vise nogle ærlige og ægte resultater.

Selvstændig01, jeg er helt enig med dig, men hver gang jeg foreslår dette, kommer der en eller anden kryptisk besked, ja politiker svaret... 

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 21:22

Hej,

Jeg vil da gerne vise hvordan tingene høre sammen. Men det virker bare besværligt. Jeg nåede det ikke helt i dag, havde travlt.

Det kom ud lidt forkert. Det jeg mente var at vi kun taber på 0-0. Jeg var ikke rigtig kommet ind i systemet endnu.

Men jeg har sat mine bets for i aften.

For mig er det nemmere at vise jer det live over skype hvad der foregår.

Martin: Jeg prøver ikke at være kryptisk eller noget :)

PS: Vil i have print screen af softwaren? Der er løbende ændringer jo. Nogen gange sætter jeg bet inde i kampen andre gange før.

Jeg prøver forstå hvad det er i vil have jeg skal vise helt præcist :)

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 21:38

Her viser den en kamp over Zagreb - Paris. Jeg spiller mod uafgjort og her score Paris SG til 1-0.  Softwaren fortæller mig så at jeg skal tage profit, som ses til højre "den blikker gul". Til venstre står der "start trade", den blinker sort når jeg skal bette.

Tallene til venstre i boksen er anført i EUR. Jeg starter med 10 eur. med en odds 4. Jeg tog profitten men fik ikke så meget fordi kampen ikke er slut. Men profit er profit.

Derefter kan du vælger at sætte nr. 2 bet, hvor du spiller uafgjort, her har du som du sagde 20% chance for at vinde. Taber du, vil du stadig have overskud fra først profit, og vinder du så maksimere du bare din gevinst.

Og den opdaterer sammen med betfair, a slight delay only. Man kan bruge andre bettingsite np, men det mest optimale er at bruge betfair.

Det svært for mig at vise mange kampe da det fylder meget. Så skal jeg zoome meget ud, det lidt svært.

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 22:44

Vandt mine 5 CPL kampe i aften :)

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:27

Sportstrading:

Hej Jacob,

Det er heller ikke meningen og jeg føler ikke jeg hidser mig op trods min skrivemåde. 

Det kan bare være frustrerende når folk ikke har prøvet dette, og kommer med alt muligt ligegyldigt. Nogle tråde synes jeg dog rigtig godt om.

Jeg vil helst af alt snakke over skype eller lign. 

Når man skriver misforstår man tit hinanden. 

Det første gang jeg prøver af med MLM, og ja det er hårdt når der er så mange i mod en...  Bryder mig ikke om kommentarer, hvor personen kan snakke om et produkt uden at overhovedet have prøvet det..

Det virker faktisk.

Jeg prøver :) 

Hej

Jeg kan godt se at du har holdt en pæn tone i dine sidste svar og det er langt mere tiltalende. Hvis du er ny i MLM verdenen må du for Guds skyld ikke blive frustreret hvis folk ikke kan forstå dig og dit produkt. Denne branche kræver ekstrem meget tålmodighed og gå på mod. 

Jeg kan lige så godt være ærlig, jeg tror ikke du vil finde din downline ved at poste et indlæg som dette på Amino, her finder du mest aktive mlm der allerede har deres egen forretning, som de nu engang er overbevist om at den bedste og så finder du alle modstanderne af mlm.  Det er en klassisk begynderfejl indenfor mlm (gjorde det også selv da jeg startede)

Håber du får en god aften og held og lykke igen

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 23:47

Det forstår jeg udemærket!

Jeg vidste godt at det krævede en masse tålmodighed og gå på mod.

Gå på mod har jeg! Og arbejder på min tålmodighed :)

Det er et produkt jeg vise frem fordi jeg mener det kan få en succes på sigt.

Arbejder nu på at overbevise folk dette.

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:54

Nu har jeg ikke læst alle siderne igennem med indlæggende, men kort hvad jeg lige har kunne se, går det simpelhen ud på, at han sports gutten, har været ude på nettet, og downloade eller købe sig adgang til et af de tusindvis af odds programmer som ligger rundt omkring på Internettet.

Nu vil han så gerne blive rig på det program, og har brug for en masse mennesker, som gider betale for det samme odds program som ham selv. Og for at det skal kunne lykkes, har han brug for andre danskere. Hver gang han for overtalt en til at betale, for han så en vis procentdel af pengene direkte på hans egen spilkonto, og resten beholder det firma, som har lavet spil programmet.

Og som i hvilket som helst andet MLM firma derude, for han sikkert lov til, at have et vis antal personer under sig, hvor hver af disse personer vil tjene penge til ham, hver gang de sætter nye penge ind på deres spilkonto, eller ved at de måske/måske ikke vinder nogle penge.

Som med alle andre spilfirmaer, vinder huset altid i sidste ende. Det er utrolig få mennesker, som vil gå derfra med plus på kontoen. Så derfor er henvisninger, den eneste vej til den faktiske indtægt.

Jo flere der kan komme under hans netværk i spil programmet, jo flere procenter vil han tjene.

Det har naturligvis altid en ende, for ingen mennesker har råd til at blive ved. Og så begynder de forskellige pyramide led derned af stille og rolig, at forsvinde en efter en.

Så er han heldig, at få et par stykker med, så skal det kun ses som 1 gangs indtjening, medmindre folk er vildt spille gale her i eftertiden hvor vi stadig har finanskrise, og alvorlige økonomiske problemer i landet. Se nu bare nyhederne igår, de nævnte at 260.000 danskere, har så store økonomiske problemer, at de lever tæt omkring fattigdoms grænsen.

Vi har 32.500 Dagpenge modtagere som situationen ser ud lige nu, ikke har nogen indtægt i 2013.

Men det kan være en del af dem, er villige til, at smide nogle penge ud, og bruge de sidste rester på det spil odds, og lave en konto hos betfair, og tabe de sidste skillinger, så de kan få kontanthjælp.

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 15:06

Kan følge dig i de fleste ting. Men der er mange som oddser og det som en hobby? Er der noget galt i det?

Mht. hvordan du forklarede reglerne i dette MLM firma, så du helt galt på det. Det slet ikke sådan det hænger sammen :)

Der er stadig mennesker som elsker MLM, det er dem jeg søger. Det ikke fordi jeg "elsker" det, men jeg ville prøve det fordi jeg aldrig har prøvet det før.

Det ikke kun mig der tjener? Har du 5 under dig tjener du selv OK ind til at holde det kørende.

Lige meget hvilket firma du starte skal du investere, her er det et lille beløb og du kæmpe for din sag.

Jeg synes det sjovt at oddse en gang i mellem :) spiller det jeg har råd til at miste.

God weekend :)

Side 10 ud af 12 (112 indlæg)