Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MLM'er til et nyt sportstrading software - vær blandt de allerførste i DK!

Side 9 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
viergroenne.dk - Rune:

Ja, super indlæg Selvstændig01. Det skal lige nævnes, at der er taget højde for det hele i mine udregninger. Jeg bad nemlig Sportstrading om at fortælle hvor meget man i gennemsnit vinder pr. vundet kamp, baseret på indsatsen - og jeg gjorde det klart at indsatsen forstås som "den totale økonomiske risiko".


For andre interesserede, så er formlen for garanteret overskud nedenfor (baseret på en almindelig odds-seddel med 3 udfald). Eksemplet tager udgangspunkt i købsodds, da flest kan forholde sig til dem.


x = Hjemmehold vinder


y = Uafgjort


z = Udehold vinder


A = 1 / x + 1 / y + 1 / z


Hvis A > 0 og A < 1 : har vi en mulighed for at være garanteret et overskud. For at sikre sig et identisk overskud, uanset hvilket udfald det ender med, kan følgende formel bruges.


s = Nuværende odds på det respektive udfald
Den mængde penge man skal spille på det pågældende udfald, for at få et identisk og garanteret overskud tilbage er = ( x + y + z ) / s


Det skal lige siges, at ovenstående kun er teoretisk, for der er ikke talt en "house edge" med, og selvom der var, tvivler jeg stærkt på at man støder på en mulighed som den. Jeg har hørt om nogle få der er stødt på det, men kun i meget kort tid, og hvor de skulle smide væddemål hos 3 forskellige bookmakers. Det er desuden en minimal procentvis fortjeneste man kan få på det, hvis man overhovedet er så heldig at finde en mulighed som den.



Mine tidligere udregninger var sådan set ikke et forsøg for at forklare Betfair (det synes jeg Selvstændig01 gør helt perfekt, 5 stjerner her fra), men mere et lille hint om at Sportstrading ikke har sat sig ind i tingene, og ikke rigtig ved hvad han taler om. Så hvis der er nogen der kunne tænke sig at vide mere om hvordan det fungerer, kan de jo henvende sig til nogle der kan lidt at matematikken bag (som f.eks. Selvstændig01).


Tihi... God aften alle I dejlige Aminoer! Smile



Mange tak for de venlige ord :)

Jeg ville ikke lige komme med kommentarer til din formel, da dette ikke er min stærke side + det lader til at du mestrer dette til ug :)

.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Sportstrading:

Som du fortæller så vinder man altid sin indsats minus de 5% ja, korrekt.


Meningen er så er du spiller på deres udvalgte kampe og den fortælle dig hvornår du evt skal spille 2. og 3. gang.


Med lav risiko taber du ikke så meget. Jeg bruger typisk 50 eller 100 kroner. Hvis du lidt smart skal må du ikke tabe over 900 kr. ellers er det da klart at du får underskud. Det IKKE alle kampe der skal spilles på.


Giver det mening?




Hejsa,

Jeg tror at hvis du vil overbevise nogle herinde, ja så må du give nogle eksempler. Fx fortæl et vædemål INDEN de spiller. Så ved vi med sikkerhed det er ærligt. :)

De indsatser og odds du oplyser, må betyde at du spiller sent inde i en kamp. Måske når der er 10-15 min tilbage af kampen?

Jeg kan nu fortælle at sælge odds 0-0 på FC Nordsjælland - Juventus er på 5,4. Dette betyder, at hvis man havde købt inden kampstart og solgte nu, kunne man med de rette indsatser have skabt en arbitrage - dvs. man vinder uanset udfaldet af kampen. Men dette er en helt anden tankegang/strategi.

(ps denne info er skrevet inden FCN scorede, da dette naturligvis ændrede Oddset igen..)

.

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er så småt begyndt på det, og vil gerne være helt inde i før jeg viser mere. Men jeg føler blot softwaren. Den fortæller hvornår du skal - "sælge en odds", "købe en odds" eller tag profitten. Den har 3. spillerunde for enten at maksimere gevinsten eller minimere tabet.

Jeg bl.a. solgt odds 0-0 på FC Nordsjælland - Juventus. (nu håber jeg blot på at de holder den kørende) :)..

Men det var et bet jeg lavede før de startede.

Det meningen at du satse lidt større beløb men med mindre risiko. Softwaren fortæller dig også hvilken odds det skal være. Det indstiller du jo selv. Og de ligger typisk på en 3-4 stykker. Og så skal man spille mange kamp.

Man kan være uheldig at tabe flere gange ud af 10... shit does happen:) men igen gør du din risiko mindre ved at bette mange kampe. Det er en strategi jeg mener gør dine chancer langt større, og det vel også fint?

Mit bet på Valencia blev suspenderet. Ved ikke hvorfor. Den var ellers god.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Sportstrading:

Hej,


Jeg er så småt begyndt på det, og vil gerne være helt inde i før jeg viser mere. Men jeg føler blot softwaren. Den fortæller hvornår du skal - "sælge en odds", "købe en odds" eller tag profitten. Den har 3. spillerunde for enten at maksimere gevinsten eller minimere tabet.


Jeg bl.a. solgt odds 0-0 på FC Nordsjælland - Juventus. (nu håber jeg blot på at de holder den kørende) :)..


Men det var et bet jeg lavede før de startede.


Det meningen at du satse lidt større beløb men med mindre risiko. Softwaren fortæller dig også hvilken odds det skal være. Det indstiller du jo selv. Og de ligger typisk på en 3-4 stykker. Og så skal man spille mange kamp.


Man kan være uheldig at tabe flere gange ud af 10... shit does happen:) men igen gør du din risiko mindre ved at bette mange kampe. Det er en strategi jeg mener gør dine chancer langt større, og det vel også fint?


Mit bet på Valencia blev suspenderet. Ved ikke hvorfor. Den var ellers god.



Det er rigtig, at jeg kan bestille odds, men hvis der ikke er nogen der vil købe mit odds, ja.så kan jeg ikke få iværsat mit vædemål. Fx da FCK spillede mod BIF og hvis jeg ønskede odds 100 på FCK sejr, ja så kan jeg kun få det, hvis der er en der vil spille imod odds 100 på FCK sejr. Oddset følger udbud og efterspørgelse + hendelser og tid.

Hvornår spiller du i en kamp for at få odds 3-4 stykker på at sælge 0-0?
Jeg gætter på de sidste 10-20 min i en kamp..

.

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er nogle der ikke går igennem men sådan er det. Jeg skal ikke have en odds 49 eller lign.

Så kan man hurtigt ender fallit. Jeg indsætte den odds softwaren fortæller mig. Så jeg laver oddsen typisk før kampen begynder, og hvis den kommer igennem, så jeg glad og hvis den ikke gør, sætter jeg et bet et andet sted. Men jo oftest når der er gået noget tid falder den.

I dag kunne jeg spille på ca. 50 kampe. Jeg kan se at 2 af dem endte 0-0. med 100 kr. på hver af dem ville give mig en gevinst på ca. 4000 kr.

Havde det været 9 ud af 10 kampe, så ville ca. 4-5 kampe have endt 0-0. 5x350 kr tab. = 1750

4000-1750 = 2250 kr. gevinst.

10 kampe ku også have endt 0-0 og du ville have en lille gevinst.

Yderligere er der også nogle sjove konkurrence som MLM bruger. Og har får du jo også mulighed for at tjene lidt.

Jeg giver det et forsøg, skal nok vise nogle resulater snarest.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportstrading:

Ja der er nogle der ikke går igennem men sådan er det. Jeg skal ikke have en odds 49 eller lign.

Så kan man hurtigt ender fallit. Jeg indsætte den odds softwaren fortæller mig. Så jeg laver oddsen typisk før kampen begynder, og hvis den kommer igennem, så jeg glad og hvis den ikke gør, sætter jeg et bet et andet sted. Men jo oftest når der er gået noget tid falder den.

I dag kunne jeg spille på ca. 50 kampe. Jeg kan se at 2 af dem endte 0-0. med 100 kr. på hver af dem ville give mig en gevinst på ca. 4000 kr.

Havde det været 9 ud af 10 kampe, så ville ca. 4-5 kampe have endt 0-0. 5x350 kr tab. = 1750

4000-1750 = 2250 kr. gevinst.

10 kampe ku også have endt 0-0 og du ville have en lille gevinst.

Yderligere er der også nogle sjove konkurrence som MLM bruger. Og har får du jo også mulighed for at tjene lidt.

Jeg giver det et forsøg, skal nok vise nogle resulater snarest.

Okay, nu er jeg helt lost...2 kampe endte 0-0 og hvis du havde spillet på disse 2 ville de give en gevinst på ca. 4000,- Forklar lige regnestykket og hvor systemet kommer ind. Er det undervejs i kampen at systemet siger du skal spille eller hvordan? Jeg må tilstå at jeg ikke gider diskutere med dig, men det lyder i mine øjne som værende bagklog. Hvad er det der gør at du ikke kan give en update PRÆCIS når du spiller og EFTER slutfløjt? Odds 20 på uafgjort det vil jeg meget gerne se hvor du finder henne...

http://www.businessforhome.org/2012/09/5-tips-how-to-set-up-your-mlm-business/ er blot et par gode råd fra en af de store...Men man kunne også smide et link til Steve Jobs...prøve og forsøge er vist ikke ord i deres ordforråd Wink

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trådstarter

Først vil jeg lige sige jeg elsker MLM,  så der er vi på samme hold...- Men Oh My God hvor sælger du dig selv dårligt, seriøst tror du at du finder folk der gider at arbejde sammen med dig, når de kan læse hvordan du snakker til nogle brugere i forumet.

Jeg synes når du starter en tråd, skal du kunne tåle at få kritik uden at hidse dig og få den grove tone som nogle af dine indlæg har. En rigtig sælger bliver ikke sur over kritik, han vælger bare at smile til den næste kunde.. Det du formå er at skabe en dårlig stemning i din egen reklametråd..

Held og lykke med dit projekt.. Og bare rolig vi dummer os allesammen..

Jacob

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

True that..

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Det er heller ikke meningen og jeg føler ikke jeg hidser mig op trods min skrivemåde. 

Det kan bare være frustrerende når folk ikke har prøvet dette, og kommer med alt muligt ligegyldigt. Nogle tråde synes jeg dog rigtig godt om.

Jeg vil helst af alt snakke over skype eller lign. 

Når man skriver misforstår man tit hinanden. 

Det første gang jeg prøver af med MLM, og ja det er hårdt når der er så mange i mod en...  Bryder mig ikke om kommentarer, hvor personen kan snakke om et produkt uden at overhovedet have prøvet det..

Det virker faktisk.

Jeg prøver :) 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

JustBid24:

Hej Jacob,

Det er heller ikke meningen og jeg føler ikke jeg hidser mig op trods min skrivemåde. 

Det kan bare være frustrerende når folk ikke har prøvet dette, og kommer med alt muligt ligegyldigt. Nogle tråde synes jeg dog rigtig godt om.

Jeg vil helst af alt snakke over skype eller lign. 

Når man skriver misforstår man tit hinanden. 

Det første gang jeg prøver af med MLM, og ja det er hårdt når der er så mange i mod en...  Bryder mig ikke om kommentarer, hvor personen kan snakke om et produkt uden at overhovedet have prøvet det..

Det virker faktisk.

Jeg prøver :) 

Husk at bruge den samme profil til dine svar herinde, ellers kan man let undre sig. 

Jeg syntes ikke der er skrevet så meget ligegyldigt, og jeg kan ikke rigtig følge dig, når du "brokker" dig over folk debaterer uden at prøve. Du starter med at komme med nogle påstande, som flere beder dig fremvise/bevise. Hvis ACN folk påstår de er billigst, så beder man dem fremvise deres priser.

Og igen siger du det virker faktisk, hvordan kan det være at du så ikke kan vise det før og efter? Vi lever jo trods alt i en tid hvor vi er online overalt. Jeg forstår ganske enkelt ikke hvorfor det er så umuligt at du bruger dit system, spiller nogle kampe og i samme sekund du har lavet dine bet, så skriver dem herinde.

Hvis det virker og en masse MLM spillere bliver rige, hvem er så taberne? bettingfirmaer? Eller andre spillere...Kigger man på de øvrige MLM firmaere så er indtjeningen forbundet med omsætning af produkter - som hovedsageligt købes af kunder der er glade og tilfredse med produkterne, dvs...glade kunder og glade MLM folk. 

Side 9 ud af 12 (112 indlæg)