Jeg har ikke læst hele tråden, så jeg ved ikke om det du skriver om den lovede gevinst er rigtigt, ligesom jeg heller ikke har regnet efter på dit regnestykke. Men jeg formoder at det er rigtigt nok. Og så er det logisk at spiludbyderen enten hurtigt går konkurs, eller lukker ned for den mulighed :o) Men jeg tror nu også at vi er ude i et tilfælde af MLM hvor produktet bare er der, fordi det skal det være i henhold til lovgivningen. Det kunne lige så godt have været en agurk man abonnerede på. Der skal bare være et produkt til stede, for ellers er vi ude i et pyramidespil. Det er selvfølgelig lettere at skaffe kunder hvis man samtidig kan spille på mange menneskers evne til at smide al fornuft væk, hvis de bliver stillet den hurtige sorgløse millionærtilværelse i udsigt. Inderst inde ved de jo godt at det er for godt til at være sandt, men i og med de brændende ønsker at det er sandt, er der desværre mange der er i stand til at blokere for den sunde fornuft. Og her virker "det sikre system" selvfølgelig bedre end en agurk :o) Og når ret skal være ret, så er jeg selv blevet spurgt om jeg ville være med i opstarten af noget tilsvarende. Her var det ikke et abonnement på et system, men et andet abonnement. Og jeg skal da være ærlig og sige, at jeg i et kort øjeblik var fristet da jeg så prisplanen, og fik regnet den efter. Den var særdeles realistisk og der var ingen tvivl om at jeg ville kunne tjene mange penge, men jeg valgte dog at springe fra. (EDIT: Jeg har enten været for gavmild med stjerner det sidste døgns tid, eller også kan jeg ikke få det til at virke. Du må have 5 af de store til gode |
...