Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MLM'er til et nyt sportstrading software - vær blandt de allerførste i DK!

Side 8 ud af 12 (112 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

viergroenne.dk - Rune:
Da tal jo taler for sig selv, kan vi kun konkludere udfra ovenstående, at man kan tjene over 100 millioner kr. på et år, som minimum, hvis man starter med 10.000 kr. på kontoen

Jeg har ikke læst hele tråden, så jeg ved ikke om det du skriver om den lovede gevinst er rigtigt, ligesom jeg heller ikke har regnet efter på dit regnestykke. Men jeg formoder at det er rigtigt nok. Og så er det logisk at spiludbyderen enten hurtigt går konkurs, eller lukker ned for den mulighed :o)

Men jeg tror nu også at vi er ude i et tilfælde af MLM hvor produktet bare er der, fordi det skal det være i henhold til lovgivningen. Det kunne lige så godt have været en agurk man abonnerede på. Der skal bare være et produkt til stede, for ellers er vi ude i et pyramidespil.

Det er selvfølgelig lettere at skaffe kunder hvis man samtidig kan spille på mange menneskers evne til at smide al fornuft væk, hvis de bliver stillet den hurtige sorgløse millionærtilværelse i udsigt. Inderst inde ved de jo godt at det er for godt til at være sandt, men i og med de brændende ønsker at det er sandt, er der desværre mange der er i stand til at blokere for den sunde fornuft. Og her virker "det sikre system" selvfølgelig bedre end en agurk :o)

Og når ret skal være ret, så er jeg selv blevet spurgt om jeg ville være med i opstarten af noget tilsvarende. Her var det ikke et abonnement på et system, men et andet abonnement. Og jeg skal da være ærlig og sige, at jeg i et kort øjeblik var fristet da jeg så prisplanen, og fik regnet den efter. Den var særdeles realistisk og der var ingen tvivl om at jeg ville kunne tjene mange penge, men jeg valgte dog at springe fra.

(EDIT: Jeg har enten været for gavmild med stjerner det sidste døgns tid, eller også kan jeg ikke få det til at virke. Du må have 5 af de store til gode Big Smile )

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 22:29

...

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:38

Kigger man på premier league sæsonen 11/12, så er der kun ca. 21 kampe som endte 0-0 ud af ca. 300..

Så hvis du følger softwaren, hvorfor skulle disse tal ændre sig? Det eneste betting siderne kan gøre efter noget tid er, at banne din bruger. Det har jeg hørt om før.

Jeg vil spille på nogle kampe og vise resultatet. Det er store tal, og jeg ved ikke om det er rigtigt eller forkert, men vil gerne selv prøve at regne på det.

Vender tilbage snarest.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:52

igang:
Men jeg tror nu også at vi er ude i et tilfælde af MLM hvor produktet bare er der, fordi det skal det være i henhold til lovgivningen. Det kunne lige så godt have været en agurk man abonnerede på. Der skal bare være et produkt til stede, for ellers er vi ude i et pyramidespil.

Jeg vil på ingen måde gøre mig klog på betting eller på selve det omtalte koncept, som tråden omhandler - for jeg aner intet om det og har ikke sat mig ind i konceptet - så dette er ikke et forsvar for konceptet - for det er da en mulighed, at det er scam. 

Men at slynge ud, at produktet nok bare er der, for at undgå at blive stemplet som pyramidespil er et latterligt argument. 

Det samme kunne man jo sige om samtlige andre forretninger.  

Hvis man fjernede avisen fra et avisabonnement, så ville der være tale om, at folk bare betalte et månedligt abonnement uden at få noget igen - og bladhuset ville i så fald OGSÅ være at betegne som et pyramidespil. 

Hvis du fjernede produkterne fra en butik, der opererer med: anbefal en ven, og få en gave - så ville den også være at betegne som et pyramidespil. 

Det er heldigvis EKSTREMT SIMPELT at tjekke, om noget hører under pyramidekategorien eller ej:

Hvis mere end 50% af firmaets omsætning kommer fra indskud fra deltagerne/forhandlerne - SÅ er der tale om pyramidespil, og altså ulovlig virksomhed

Hvis mere end 50% af firmaets omsætning kommer fra salg af ydelser eller produkter - så er der IKKE tale om pyramidespil. 

Man kan i sidstnævnte tilfælde evt. tale om pyramideSALG - men den kategori falder de fleste virksomheder ind under - af den simple årsag, at det for de fleste virksomheder i verden gælder, at de skal skaffe kunder, deres varer går gennem flere led, hvilket fordyrer prisen for slutbrugeren, og dem i toppen af firmaet tjener mest. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bare lige for god orden, vil jeg lige forklare hvad Betfair er. Det er en spillebørs, hvilket betyder at du spiller mod andre personer og dermed ikke mod huset. Hos Danske Spil spiller du mod dem, dvs. enten vinder Danske Spil ellers vinder du.

Hos traditionelle bookmaker kan man mig bekendt ikke spille imod uafgjort + hvis du vinder for meget, sætter de begrænsninger på dine indsatser. Dvs. lige pludselig kan du kun satse max 10kr. Dette gør de, for at tvinge dig hen til en anden udbyder (når du bliver for god).

Hos Betfair er det anderledes. Her spiller du mod andre spillere. Hvordan tjener Betfair penge? Betfair tjener 5% i kommission fra vinderen - dette betyder, at Betfair teknisk set vinder hvert eneste vædemål. Dette er iøvrigt en ægte genistreg. Big Smile

Dvs. hvis du vinder alle dine væddemål, ja så kan du tjene mange millioner. Dog skal man tage forbehold for penge likviditet på de forskellige odds, 5% kommission til Betfair og Premium charge, når du passerer i omegnen af 750.000kr om året?? Surprise Så skal du vist betale ekstra 20% til Betfair. Har dog desværre ikke selv haft den fornøjelse... Smile

Men lad os "lege" lidt med 9 ud af 10 statistikken, som er softwarens vigtigste salgsargument. Vi skal hertil huske, at det vigtigste er jo ikke hvor mange gange du vinder, men derimod om du har overskud?

Lade os tage FC Nordsjælland der spiller i aften mod Juventus som eksempel. Her er oddset på 0-0 kl. 19.24 følgende:

Man kan købe odds 15 (dvs. du tror på den bliver 0-0 og du vinder hvis kampen ender 0-0)

Hvis du bruger 1000kr og køber odds 15, kan der nu ske følgende:
1) Du tjener 14.000 minus 5% kommission til Betfair.
2) Du taber din indsats.

Man kan sælge odds 15.5 (dvs. du tror IKKE på den bliver 0-0 og du vinder, hvis kampen IKKE bliver 0-0)

Hvis du bruger 1000kr og sælger odds 15.5, kan der nu ske følgende:
1) Du vinder modpartens indsats på 1000kr minus 5% kommission til Betfair.
2) Du taber og skal betale I ALT 14.500kr til en eller flere andre spillere. Dog slipper du for 5% i kommission til Betfair...

Baseret på ovenstående udregning, kan vi hurtigt konkludere, at hvis du vinder 9 gange (9000kr), men taber 1 gang (14.500kr), ja så er der IKKE overskud. Ja, du har vundet 90% af gangene, men der er IKKE overskud.

Hvis softwaren skal fungere, må "sælge" odds (spille imod) være på max. 7-8 på 0-0. Og dette er hvis vi glemmer kommission og Premium Charge til Betfair. At finde odds 7-8 på 0-0, skal man være super heldig at finde.

** Jeg kan lige tilføje, at odds på Barcelona - Celtic i aften er på 50 på 0-0!! Dvs. hvis du spiller imod 0-0 med en indsats på 1000kr, kan du vinde 1000kr eller tabe 49.000kr!!!!!!!

Jeg håber, at folk tænker sig om. En ting er at selv at bevæge sig ud i denne verden. Noget andet er at lokke folk ind, som måske ikke kan styre det.

Jeg så fornyelig en reklame (ja de virker åbenbart...), hvor de skrev: "Hvad vil du huskes for?" Jeg tror det er en god måde at runde af på. God aften til alle aminoer! Smile

.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:14

Selvstændig01

Et 5stjernet svar, syntes du på en rigtig god måde giver en god forklaring på odds og betfair...Er dog lidt skuffet over du ikke har passeret de 750.000 om året Wink...tror sørme jeg ville stoppe ved 749t og måske istedet hjælpe en god ven til at komme igang...

Jeg må tilstå at jeg stadig ikke fatter en brik af systemets kunnen. Vi står med 2 forskellige "verdner" herinde, 1. MLM folk som kan tale om MLM metoderne, 2. spil eksperter, som virker til at vide en hel del om betting og spil systemer.

Og jeg anfægter hverken at systemet ikke virker eller MLM ikke fungere, men jeg syntes stadig dette er som at stå hos en bilforhandler og sælgeren bede om underskfit, før bilen findes frem og nøglerne udleveres. Prøveturen aka at vise udfra f.eks. aftenens kampe, det er åbenbart umuligt.

Og i øvrigt..Barca-Celtic..den kan umuligt ende 0-0, Messi scorer sikkert hattrick eller noget...Stick out tongue

God kamp(e) til alle.

/Martin

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:28

Martin Slot:

Selvstændig01

Et 5stjernet svar, syntes du på en rigtig god måde giver en god forklaring på odds og betfair...Er dog lidt skuffet over du ikke har passeret de 750.000 om året Wink...tror sørme jeg ville stoppe ved 749t og måske istedet hjælpe en god ven til at komme igang...

Jeg må tilstå at jeg stadig ikke fatter en brik af systemets kunnen. Vi står med 2 forskellige "verdner" herinde, 1. MLM folk som kan tale om MLM metoderne, 2. spil eksperter, som virker til at vide en hel del om betting og spil systemer.

Og jeg anfægter hverken at systemet ikke virker eller MLM ikke fungere, men jeg syntes stadig dette er som at stå hos en bilforhandler og sælgeren bede om underskfit, før bilen findes frem og nøglerne udleveres. Prøveturen aka at vise udfra f.eks. aftenens kampe, det er åbenbart umuligt.

Og i øvrigt..Barca-Celtic..den kan umuligt ende 0-0, Messi scorer sikkert hattrick eller noget...Stick out tongue

God kamp(e) til alle.

/Martin

Mange tak for de venlige ord. Smile

God aften!

.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:37

Ja, super indlæg Selvstændig01. Det skal lige nævnes, at der er taget højde for det hele i mine udregninger. Jeg bad nemlig Sportstrading om at fortælle hvor meget man i gennemsnit vinder pr. vundet kamp, baseret på indsatsen - og jeg gjorde det klart at indsatsen forstås som "den totale økonomiske risiko".

For andre interesserede, så er formlen for garanteret overskud nedenfor (baseret på en almindelig odds-seddel med 3 udfald). Eksemplet tager udgangspunkt i købsodds, da flest kan forholde sig til dem.

x = Hjemmehold vinder

y = Uafgjort

z = Udehold vinder

A = 1 / x + 1 / y + 1 / z

Hvis A > 0 og A < 1 : har vi en mulighed for at være garanteret et overskud. For at sikre sig et identisk overskud, uanset hvilket udfald det ender med, kan følgende formel bruges.

s = Nuværende odds på det respektive udfald
Den mængde penge man skal spille på det pågældende udfald, for at få et identisk og garanteret overskud tilbage er = ( x + y + z ) / s

Det skal lige siges, at ovenstående kun er teoretisk, for der er ikke talt en "house edge" med, og selvom der var, tvivler jeg stærkt på at man støder på en mulighed som den. Jeg har hørt om nogle få der er stødt på det, men kun i meget kort tid, og hvor de skulle smide væddemål hos 3 forskellige bookmakers. Det er desuden en minimal procentvis fortjeneste man kan få på det, hvis man overhovedet er så heldig at finde en mulighed som den.

Mine tidligere udregninger var sådan set ikke et forsøg for at forklare Betfair (det synes jeg Selvstændig01 gør helt perfekt, 5 stjerner her fra), men mere et lille hint om at Sportstrading ikke har sat sig ind i tingene, og ikke rigtig ved hvad han taler om. Så hvis der er nogen der kunne tænke sig at vide mere om hvordan det fungerer, kan de jo henvende sig til nogle der kan lidt at matematikken bag (som f.eks. Selvstændig01).

Tihi... God aften alle I dejlige Aminoer! Smile

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 21:03

Godt indlæg! :)

Det beskriver det helt præcist.

Jeg har nu spillet på kampene for i aften.

Vandt på sparta moskva - benfica. Satsede 100 kr. vandt 95 kr. kunne tabe 233 kr. Oddsen var 2,33.

Det meningen at oddsen skal være lav. Vinder du på 9x95 kr. og taber 1 på 233 kr. så har du vel overskud?

Det gælder om at følge softwarens anbefalinger. Men jeg kan godt se at det også nemt kan gå galt når man tager dit eks.

Man kan også bruge andre bettingssite.

Har du prøvet dette system og det virkede ikke for dig?

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 21:19

Som du fortæller så vinder man altid sin indsats minus de 5% ja, korrekt.

Meningen er så er du spiller på deres udvalgte kampe og den fortælle dig hvornår du evt skal spille 2. og 3. gang.

Med lav risiko taber du ikke så meget. Jeg bruger typisk 50 eller 100 kroner. Hvis du lidt smart skal må du ikke tabe over 900 kr. ellers er det da klart at du får underskud. Det IKKE alle kampe der skal spilles på.

Giver det mening?

Side 8 ud af 12 (112 indlæg)