Jeg beviser gerne for interesserede, og gider egentlig ikke spilde min tid mere på diskussioner som ikke kommer nogen vegne. I har så mange meninger, som i egentlig gerne må beholde for jer selv. Jeg søger folk som vil med, det er enten folk som har prøvet det før og kender til det ellers er det uvidende som er nysgerrige - dem vil jeg gerne give beviser hvis det er det som skal til.
Supervisor lyder da ikke forkert, blot en visor som arbejde fuldtid, hvor vi andre er på deltid. Vi står lige.
Det er blot 1 uge gammelt, så der svært at svare på. Men du er velkommen til at regne på alle de kampe der er blevet spilet i SAS ligaen og regn ud fra hvilke metoder softwaren bruger. Se om du får samme resultat. Softwaren er ikke bygget til at gør dig rig over en nat, den beregner og anbefaler lavest risikoer ved aktuelle kampe, lidt ligesom aktier. Når man vil regne på fremtidige bevægelser ser man tilbage på hvordan den har opført sig i bestemte situationer.
Risikoer findes overalt. Vil du sige at det ville være dumt at satse 10k på Vestas i 2008 medio f.eks.?? Hvor mange har lavet den fejl?
Det samme her, man tager chancen hvis man føler for det, og er man ikke er god nok til at skaffe 10 folk, så går jorden ikke under for en. Hvis du ikke synes om at oddse ser jeg ikke hvorfor du skulle spilde din tid her? Har i haft så dårlige oplevelser med MLM mere specifikt ACN?
Jeg vil gerne sige, at ACN er ikke lige noget for mig. De skjuler ting og man kan kun drømme om en passiv indtjening.
Prøv lige at hør her!
For det første er det dig selv der "markedsføre" det med næsten umuligt at undgå gevinst. Du poster din tråd i et åben forum, og får nogle skud fra hoften.
Sammenligningen med ACN er underlig, fint nok at en 19 årig knægt tror han ved alt (fordom hehe). Men den eneste sammenligning er vel at det er MLM.
En visor...hvad dælen er det? Googler man det giver det ingen mening. Din forklaring, er da vist hjemmelavet...En supervisor er en teamleder, og mig bekendt udfra de forskellige MLM forretninger jeg kender til, så er ALLE ledere, ALLE er selvstændige (men arbejder i teams).
Jeg syntes simpelthen dit svar er tyndt. Du starter med at "prale" om guld og grønne skove, gad vide hvor mange tråde du har læst inden du fyrede din "salgssnak" af...

At du nu kun vil give interesserede facts, det syntes jeg er helt til grin! Det minder lidt om Kÿani da der var et par distributører som blev spurgt om danske regler, pludselig kan man ikke svarer på simple spørgsmål.
Og nej vi holder skam ikke vores meninger for os selv. Amino er et iværksætterforum, hvor folk hjælper hinanden.
Du snakker let og elegant udenom, hvis dit system er så fantastisk hvorfor så ikke tage at bevise det udfra weekendens kampe??? Jeg forstår det simpelthen ikke. Du siger i dit allerførste indlæg 9 ud af 10 vinder du på dine odds. Jeg snakker overhovedet ikke om et bevis på at du kan blive rig! Jeg beder dig ganske enkelt om at bevise din egen påstand.
Jeg ved godt at der er risiko alle steder, så ingen grund til at bringe andre ting ind. Jeg forholder mig til dit første indlæg. Havde det f.eks. været ACN der påstod at de var billigst på telefoni, så ville jeg da mene de skulle fremvise prissammenligningerne.
Der er EN der snakker om ACN, som åbenbart mener det er det samme, pærer og bananer (begge er en frugt). Jeg skal ikke kunne sige noget om ACN skjuler noget, har ikke været en del af det og bliver det ikke, men hvis dit kun har været igang en uge, så kan du vel også kun drømme om en passiv indtægt i dit eget...
Jeg odds'er af og til, men jeg er ikke på amino for at oddse, jeg har super gode oplevelser med MLM, tager i næste uge til Budapest med ca. 6000 andre mlm tosser. Og jeg har et ganske fint netværk med en hel del andre MLM'ere (nok 10 forskellige selskaber)
1. Du snakker om at det virker, og jeg beder dig ganske enkelt om at vise det, og hvad ville være mere oplagt end at tage 10 spil i weekenden. Det bliver straks vendt om til at jeg skal regne på systemet. Hmmm...
2. Du snakker om godkendelse....og spørges ind til det af en skribent, som, så vidt jeg husker, har haft fingeren på pulsen indenfor gambling.
3. 10 folk og du er på vej til at tjene kassen...Havde du læst nogle af de øvrige MLM indlæg herinde, så ville du vide at denne slags "tjene kassen på kort sigt og meget lidt arbejde (DU nævner 10 uger, og er det virkelig så fed en løsning, så ville de fleste kunne finde 10 på få dage)" ikke er særlig populære og mange har forsøgt at komme det til livs - MLM er ligesom al anden opstart hårdt arbejde.
Hvad er grunden til at du ikke vil bruge weekendens kampe til at vise hvor godt systemet er?