Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MLM'er til et nyt sportstrading software - vær blandt de allerførste i DK!

Side 3 ud af 12 (112 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person
Rune du er mere end ualmindelig naiv, hvis du tror at du med dine egentlig intelligente og kritiske spørgsmål kan rykke eller påvirke noget hos en person der inderligt tror på MLM... :) Jeg har lyst til at kalde det for noget fra Egypten, men det er vidst ikke tilladt?

Her er mine tanker omkring det: "i tilfælde af at det skulle interesserer nogen? :)
Der findes 3 typer personer i forhold til MLM "Egyptisk Vidunder fra oldtiden" :D

1. De få der er med fra de første to runder... :) dvs. Dem der reelt tjener på alle de stakler der efterfølgende hopper med på vognen... :)

2. Alle de MANGE, MANGE stakler der lader sig overtale, og reelt kun mister penge og tid på det!

3. Alle de andre "heldigvis mange" som du & jeg, som har gennemskuet det, og holder sig langt væk fra det! :))

Min opdeling er rimelig grov, men stadig gyldig! :)

Hvis mit indlæg her starter en krig mellem de 3 grupperinger, så beklager jeg! :) Men trådstarter er i min mening direkte ubegavet! :)

- Og trådstarter vil givetvis komme med en masse sure opstød nu :) bare kom med det...

Vh. Mehmet :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:40

Igang - http://5commitment.com/presentation/guest1/ dette vil give et svar på dit spørgsmål :) og en præsentation for jer andre.

Mehmet - Hvad er der ubegavet ved min tråd? Det fint at komme med meninger, men det ligesom ikke det JEG søger? Det ikke fordi jeg er bange for at du skræmmer folk væk. Jeg mener at du er lidt gal på den, idet du tydeligvis ikke aner hvad dette koncept går ud på. Du har ret at det er en form for MLM...

Vægten ligger på softwaren, at det er et MLM gør at det bliver én stor gruppe af folk som networker. ALLE kan ligemeget hvor i hierakiet de befinder sig, tjene gode penge! Du har ret at de første tjener bedst. Men tjener grundlæggeren af en virksomhed ikke også mere end sine medarbejder? Og et eller andet sted tæller erfaring også?

Hvis man er lidt smart finder man 5 pers. som vil med i det her, og så betaler man sit medlemskab efterfølgende. Så har man intet tabt, hvis ikke man finder flere. Du kan vælge at forlade 5Commitments - whenever you like. Er det så slemt? - når mulighederne for at din gren bliver langt større er rimelig stor?

Og jo jeg kommer selvfølgelig med det, da din besked ikke giver nogen mening for mig.

Mvh

Dali

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sportstrading:

Ej det mener du ikke?

Tror du virkelig disse personer bag dette, bruger 35 mio. kr. på marketing og har udviklet dette koncept siden 2003, og så ikke har tænkt lige netop på det du skriver i din besked?

ALLE kort er lagt på bordet og jeg har præsentationer osv som forklarer nærmere om hvordan tingene hænger sammen.

Men for at svare på det spørgsmål: NEJ, det falder ikke sammen! Jeg fortæller dig hvorfor. Man betaler en månedlig ydelse for at bruge softwaren. Det klart, fordi der er brugt mange penge på at udvikle det osv. Yderligere burde du vide at toppen af MLM tjener mere end bunden. Hvis det var sådn at de alle skulle tjene lige meget, så ville det ikke kunne lade sig gøre. Derudover er der kun folk som oddser, de betaler også en månedlig ydelse. Det bliver fordelt.

Gevinsten beholder personen. Det virkelig svage argumenter du kommer med! Der er ikke noget fiktivt her? Hvor henne bruger jeg ordet fiktive penge?

Mvh

Dali

Undskyld mig, men hvor står der INDEN dette indlæg, at man har brugt 35 mio kr. på marketing? Hvor mange penge har man så brugt til produkt udvikling? Toppen af MLM, æhhh er det fordi de ikke kun har fundet 10 men har fundet 100 eller hvordan hænger det sammen. 

No offense, men dit indlæg kører voldsomt på:

1. Tjene kassen på 10 uger

2. 9 ud af 10 vinder man på, dvs. 90%, det lyder for mig fuldkommen vildt, hvis de forskellige bettingfirmaer tillader dette (HVIS det virker, så undre det mig at systemet ikke er opkøbt og "gemt). Så her vil jeg da mene at din markedsføring af forretningen kræver nærmere beviser, evt. brug dit system, hvis os dine odds idag eller imorgen for weekendens kampe og lad os se hvad det giver dig.

3. Mission og tilbyder, du kan i bund og grund ikke tilbyde en høj månedlig passiv indkomst, det afhænger da af folks indsats.

Dbh. Martin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:44

Sportstrading:
Igang - http://5commitment.com/presentation/guest1/ dette vil give et svar på dit spørgsmål :)

Nej det gør det på ingen måde.

Enten er mit spørgsmål formuleret på en måde så det er svært at forstå, eller også vil/kan du ikke underbygge din påstand om at det er et godkendt system. Jeg hælder mest til det sidste.

Men fred nu med det. Hvor stor er profitten? Ikke på at skaffe medlemmer, men på at benytte systemet? Og hvor adskiller dette system sig fra andre Arbitrage systemer, bortset fra at det sælges som MLM?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 00:16
Til Martin og igang..

Produktet blev solgt til mere prof. brug . Nu har man valgt at køre det som MLM. Så folk som dig og mig kan benytte det.

Sidst i videoen bliver der nævnt. Kan søge om mere dokumentation, hvis du ønsker dette?

Jeg pynter ikke på tingene eller lign. Siger det som det er.

Hvis i vil vide mere så send mig jeres email og i får en præsentation af produktet og hvorledes tingene hænger sammen i 5Commitments.

Yderligere kan jeg tilbyde en samtale over Skype med min supervisor.

Dette er hvis i er interesseret.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 00:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sportstrading:
Til Martin og igang..

Produktet blev solgt til mere prof. brug . Nu har man valgt at køre det som MLM. Så folk som dig og mig kan benytte det.

Sidst i videoen bliver der nævnt. Kan søge om mere dokumentation, hvis du ønsker dette?

Jeg pynter ikke på tingene eller lign. Siger det som det er.

Hvis i vil vide mere så send mig jeres email og i får en præsentation af produktet og hvorledes tingene hænger sammen i 5Commitments.

Yderligere kan jeg tilbyde en samtale over Skype med min supervisor.

Dette er hvis i er interesseret.

Come on...hvad er det du svarer til mig?? Video'en er ikke noget sandheds medie, så jeg syntes ærlig talt ikke dit svar er godt nok. Jeg mener at der skal "beviser" på bordet når der kommer denne type indlæg.

1. Har du været med i 10 uger?

2. Har du dine kunder/partnere på plads?

3. Hvad gør at du ikke kan sige ok til at spille weekendens kampe og vise resultatet og de 90% succes...

Supervisor, det er første gang jeg høre den slags i MLM, det lyder helt forkert. Alle andre steder, mener jeg da folk er det samme. En supervisor er jo normalt en eller anden form for chef...

Er der nogen herinde der ved hvordan "spilleriet" er fordelt på køn...tænker blot at det lyder jo som en "forretning" der primært indeholder mænd...

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 01:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ACN om igen... Hvor jeg dog elsker MLM :)

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 02:36
Jeg beviser gerne for interesserede, og gider egentlig ikke spilde min tid mere på diskussioner som ikke kommer nogen vegne. I har så mange meninger, som i egentlig gerne må beholde for jer selv. Jeg søger folk som vil med, det er enten folk som har prøvet det før og kender til det ellers er det uvidende som er nysgerrige - dem vil jeg gerne give beviser hvis det er det som skal til.

Supervisor lyder da ikke forkert, blot en visor som arbejde fuldtid, hvor vi andre er på deltid. Vi står lige.

Det er blot 1 uge gammelt, så der svært at svare på. Men du er velkommen til at regne på alle de kampe der er blevet spilet i SAS ligaen og regn ud fra hvilke metoder softwaren bruger. Se om du får samme resultat. Softwaren er ikke bygget til at gør dig rig over en nat, den beregner og anbefaler lavest risikoer ved aktuelle kampe, lidt ligesom aktier. Når man vil regne på fremtidige bevægelser ser man tilbage på hvordan den har opført sig i bestemte situationer.

Risikoer findes overalt. Vil du sige at det ville være dumt at satse 10k på Vestas i 2008 medio f.eks.?? Hvor mange har lavet den fejl?

Det samme her, man tager chancen hvis man føler for det, og er man ikke er god nok til at skaffe 10 folk, så går jorden ikke under for en. Hvis du ikke synes om at oddse ser jeg ikke hvorfor du skulle spilde din tid her? Har i haft så dårlige oplevelser med MLM mere specifikt ACN?

Jeg vil gerne sige, at ACN er ikke lige noget for mig. De skjuler ting og man kan kun drømme om en passiv indtjening.
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 03:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sportstrading:
Jeg beviser gerne for interesserede, og gider egentlig ikke spilde min tid mere på diskussioner som ikke kommer nogen vegne. I har så mange meninger, som i egentlig gerne må beholde for jer selv. Jeg søger folk som vil med, det er enten folk som har prøvet det før og kender til det ellers er det uvidende som er nysgerrige - dem vil jeg gerne give beviser hvis det er det som skal til.

Supervisor lyder da ikke forkert, blot en visor som arbejde fuldtid, hvor vi andre er på deltid. Vi står lige.

Det er blot 1 uge gammelt, så der svært at svare på. Men du er velkommen til at regne på alle de kampe der er blevet spilet i SAS ligaen og regn ud fra hvilke metoder softwaren bruger. Se om du får samme resultat. Softwaren er ikke bygget til at gør dig rig over en nat, den beregner og anbefaler lavest risikoer ved aktuelle kampe, lidt ligesom aktier. Når man vil regne på fremtidige bevægelser ser man tilbage på hvordan den har opført sig i bestemte situationer.

Risikoer findes overalt. Vil du sige at det ville være dumt at satse 10k på Vestas i 2008 medio f.eks.?? Hvor mange har lavet den fejl?

Det samme her, man tager chancen hvis man føler for det, og er man ikke er god nok til at skaffe 10 folk, så går jorden ikke under for en. Hvis du ikke synes om at oddse ser jeg ikke hvorfor du skulle spilde din tid her? Har i haft så dårlige oplevelser med MLM mere specifikt ACN?

Jeg vil gerne sige, at ACN er ikke lige noget for mig. De skjuler ting og man kan kun drømme om en passiv indtjening.

Prøv lige at hør her!
For det første er det dig selv der "markedsføre" det med næsten umuligt at undgå gevinst. Du poster din tråd i et åben forum, og får nogle skud fra hoften.
Sammenligningen med ACN er underlig, fint nok at en 19 årig knægt tror han ved alt (fordom hehe). Men den eneste sammenligning er vel at det er MLM.
En visor...hvad dælen er det? Googler man det giver det ingen mening. Din forklaring, er da vist hjemmelavet...En supervisor er en teamleder, og mig bekendt udfra de forskellige MLM forretninger jeg kender til, så er ALLE ledere, ALLE er selvstændige (men arbejder i teams).
Jeg syntes simpelthen dit svar er tyndt. Du starter med at "prale" om guld og grønne skove, gad vide hvor mange tråde du har læst inden du fyrede din "salgssnak" af...Wink At du nu kun vil give interesserede facts, det syntes jeg er helt til grin! Det minder lidt om Kÿani da der var et par distributører som blev spurgt om danske regler, pludselig kan man ikke svarer på simple spørgsmål.
Og nej vi holder skam ikke vores meninger for os selv. Amino er et iværksætterforum, hvor folk hjælper hinanden. 
Du snakker let og elegant udenom, hvis dit system er så fantastisk hvorfor så ikke tage at bevise det udfra weekendens kampe??? Jeg forstår det simpelthen ikke. Du siger i dit allerførste indlæg 9 ud af 10 vinder du på dine odds. Jeg snakker overhovedet ikke om et bevis på at du kan blive rig! Jeg beder dig ganske enkelt om at bevise din egen påstand.
Jeg ved godt at der er risiko alle steder, så ingen grund til at bringe andre ting ind. Jeg forholder mig til dit første indlæg. Havde det f.eks. været ACN der påstod at de var billigst på telefoni, så ville jeg da mene de skulle fremvise prissammenligningerne. 
Der er EN der snakker om ACN, som åbenbart mener det er det samme, pærer og bananer (begge er en frugt). Jeg skal ikke kunne sige noget om ACN skjuler noget, har ikke været en del af det og bliver det ikke, men hvis dit kun har været igang en uge, så kan du vel også kun drømme om en passiv indtægt i dit eget...
Jeg odds'er af og til, men jeg er ikke på amino for at oddse, jeg har super gode oplevelser med MLM, tager i næste uge til Budapest med ca. 6000 andre mlm tosser. Og jeg har et ganske fint netværk med en hel del andre MLM'ere (nok 10 forskellige selskaber)
1. Du snakker om at det virker, og jeg beder dig ganske enkelt om at vise det, og hvad ville være mere oplagt end at tage 10 spil i weekenden. Det bliver straks vendt om til at jeg skal regne på systemet. Hmmm...
2. Du snakker om godkendelse....og spørges ind til det af en skribent, som, så vidt jeg husker, har haft fingeren på pulsen indenfor gambling. 
3. 10 folk og du er på vej til at tjene kassen...Havde du læst nogle af de øvrige MLM indlæg herinde, så ville du vide at denne slags "tjene kassen på kort sigt og meget lidt arbejde (DU nævner 10 uger, og er det virkelig så fed en løsning, så ville de fleste kunne finde 10 på få dage)" ikke er særlig populære og mange har forsøgt at komme det til livs - MLM er ligesom al anden opstart hårdt arbejde.
Hvad er grunden til at du ikke vil bruge weekendens kampe til at vise hvor godt systemet er?
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 03:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg nåede halvandet minut ind i videoen og erfarede, at:

- få kampe ender 0-0
- man skal spille på, at kampe ikke ender 0-0
- det pågældende stykke software kan gøre brugeren opmærksom på særligt profitable igangværende kampe, hvor der - med endnu lavere risiko - kan spilles på 0-0.

Et par bemærkninger:

Der bliver intet sted taget hensyn til oddset på, at en kamp ikke ender 0-0. Sportsbetting handler ikke om at spille med lav risiko, men om at spille på udfald med et misforhold mellem tilbagebetalingsprocent og forekomst.

I videoen nævnes det, at det bliver sikrere at spille på 0-0, jo tættere kampen er på at slutte. (Ja, den er god nok.) Igen tages der dog ikke stilling til, at oddset falder tilsvarende.

Det kan sagtens lade sig gøre at tjene penge på at sportsbette. Der kan opstå profitable situationer, når en eller flere bookmakere sætter forkerte odds på en kamp. Det kan fx ske på baggrund af manglende viden om skader og karantæner, deciderede fejl eller forkert afvejning af holdenes styrke og/eller motivation for at vinde kampen.

Bookmakerne er dog ikke dumme, og de laver statistikker - masser af statistikker. De kender sandsynlighederne for de oftest forekommende udfald til hudløshed, og ingen bookmaker ville kunne overleve ved konsistent at udbyde for høje odds på én bestemt type udfald - de professionelle sportsbettere ville simpelthen æde dem levende.

Der melder sig derfor et par spørgsmål.

Trådstarter, du bedes med dine egne ord - uden at gøre brug af hverken supervisorer eller salgsmateriale - besvare følgende:

Anbefaler softwaren at spille samtlige udbudte kampe?
Hvis nej: Omtrent hvor stor en procentdel af alle kampe vil være spilbare - hver anden eller hver tyvende?

Her et par stykker til din supervisor:

Hvor stor er den samlede tilbagebetalingsprocent over fx de sidste 10.000 kampe?

Hvor mange enheder kræver det at holde risk of ruin på under fx 1%? Udsvingene må jo være temmelig store med den trods alt ret lille profitmargin.

Det er jo meget konkrete og ligefremme spørgsmål, som ligger lige til højrebenet at svare på.

Jeg ser frem til dine/jeres svar.

Side 3 ud af 12 (112 indlæg)