Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MLM'er til et nyt sportstrading software - vær blandt de allerførste i DK!

Side 4 ud af 12 (112 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sportstrading:
Til Martin og igang..

Produktet blev solgt til mere prof. brug . Nu har man valgt at køre det som MLM. Så folk som dig og mig kan benytte det.

Sidst i videoen bliver der nævnt. Kan søge om mere dokumentation, hvis du ønsker dette?

Nu har jeg set videoen 3 gange, og jeg kan stadig ikke se hvem der har godkendt systemet, og hvad det er godkendt til. Det nærmeste jeg kan komme noget der skal ligne en godkendelse er, at der bliver sagt at alle væddemål bliver placeret hos et (unavngivent) af verdens største licenserede spilselskaber. Det er jo ikke nogen godkendelse.

Men nej, du behøver ikke at spilde din tid på at søge dokumentation for dine påstande. Det havde måske bare været smart at have det i orden, inden man vælger at poste dem i et åbent forum. Det virker lidt mere troværdigt :o)

Og efter at have set dine svar i denne tråd, er din troværdighed ikke i top. Du dyrker "bliv rig i en fart" trippet, og håber det er nogle fjolser (ligesom dig selv?) der hopper på.

Held og lykke med den forretning. Nej.. egentlig ikke.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er hårdt slid og meget meget lidt med held at gøre blive rig , held er nok ikke noget at han vil tilbyde alverden bliv rig til alle her på amino.dk med mere så ville der ikke være mange der ville have penge til sidste for kort huset falder hurtigt samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:34

Man kan ikke sende dig en PM ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:44

Morten Kjær Andersen:

Man kan ikke sende dig en PM ;)

det tror jeg da godt man kan , det har vi alle samme mulighed for næste på amino,dk

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Nej ved du hvad? DU skal høre på hvad jeg har sagt flere gange til dig.

Det jeg postet fra start er hvad softwaren lover kunderne. Hvis DU IKKE tror på dette, er det da dit job for at grave dybere??? Jeg kan slet ikke tåle personer som dig, som tror de ved det hele..

Hvis du er interesseret vil JEG gerne fortælle mig, ellers gider jeg da ikke at bruge min tid på dig?!?!? Hvorfor giver det ikke mening for dig?

visor.... kom lidt for hurtigt af sted med på min iPad, mente selvf supervisor. Og ja jeg ved godt hvad det er, du behøver ikke udddybe det.

Når jeg vil vide mere om tingene rent faktisk passer, så vil jeg da selv grave dybere og se om det er sandt. Men jeg er faktisk træt af dine beskeder, og vil gerne poste weekends kampe. Godkendelse bliver nævnt sidst i videoen jeg sendte. En faktisk godkendelse på papir har jeg ikke! MLM er hårdt arbejde i starten. Når du har fundet dine 10 kunder må du ikke finde flere. Det er reglerne her. Og allerede ved 5. kunde har du tjent dit indskud ind og tjent lidt på det. SÅ hvor er det helt præcist du vil hen med det der????

Det ikke som i ACN! - hvor det gælder om at sælge flest produkter. Og der er mange flere stadier.

Jeg skal nok vise dig hvor godt systemet er. Det ikke noget problem, jeg bryder mig bare ikke om folk som dig. DU burde selv tage initiativet til at søge dybere. Jeg henvender mig til de interesserede.

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 11:00

Hej Jakob,

Det er faktisk alle kampe som er spillebare i lad os sige SAS ligaen. Her udregner den så hvad chancen er for at udfaldet ender 0-0.

Så det er nogle kampe med høj risiko for at det ikke ender 0-0 og andre som er mere sikre, men den regner på alle kampene.

Jeg har selv været inde og tjekke op på hvad 5Commitments skriver i deres reklamer. Jeg var også skeptisk til at starte med.

Og det viste sig at i nogle ligaer vinder man 5 gange før man taber 1 gang og andre helt op til 30 gange.. Som jeg sagde bliver man ikke rig over en nat her, men det kan klart hjælpe dig.

Tak for dine spørgsmål, jeg vender tilbage når jeg har fået et svar fra han.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06

Sportstrading:

Hej Jakob,

Det er faktisk alle kampe som er spillebare i lad os sige SAS ligaen. Her udregner den så hvad chancen er for at udfaldet ender 0-0.

Så det er nogle kampe med høj risiko for at det ikke ender 0-0 og andre som er mere sikre, men den regner på alle kampene.

Jeg har selv været inde og tjekke op på hvad 5Commitments skriver i deres reklamer. Jeg var også skeptisk til at starte med.

Og det viste sig at i nogle ligaer vinder man 5 gange før man taber 1 gang og andre helt op til 30 gange.. Som jeg sagde bliver man ikke rig over en nat her, men det kan klart hjælpe dig.

Tak for dine spørgsmål, jeg vender tilbage når jeg har fået et svar fra han.

lige vel hvor mange gange du forklare det er det altså bare sådan lige blive millionær denne måde , vis er sikker lukkes den ekstrem meget meget meget meget snart ellers er der nogle selskaber der går konkurs før eller siden og det går altid ned ad når der er kommet for meget gang i den vis der er en lille smule sandhed skriver om dette her

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 11:07

Nej du har ret at det ikke er en godkendelse, og det tager jeg til mig. Det jeg ville sige var, at det ikke er ulovligt. Det er et lovligt produkt.

Jeg dyrker ikke "blive rig fra start", men at man kan være med fra start, og muligheden er der! Det samme skriver jeg om at oddse, det ikke noget der gør en rig, med forbedre ens odds for at vinde.

Du har din mening jeg kan mene noget andet :)

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 11:08

Du burde kunne sende en PM til mig.

Tilmeldt 18. Oct 12
Skrevet kl. 11:14

Der er ingen som skriver at du bliver milionær af det her. Men spiller man en hel sæson på alle kampe, så du tæt på måske?

DU vil i hvert fald ikke tabe på det her. Lukkes ned? Bettingssite vil stadig tjene masser og masser af penge, no worries :)

Side 4 ud af 12 (112 indlæg)