Nu har jeg set videoen 3 gange, og jeg kan stadig ikke se hvem der har godkendt systemet, og hvad det er godkendt til. Det nærmeste jeg kan komme noget der skal ligne en godkendelse er, at der bliver sagt at alle væddemål bliver placeret hos et (unavngivent) af verdens største licenserede spilselskaber. Det er jo ikke nogen godkendelse. Men nej, du behøver ikke at spilde din tid på at søge dokumentation for dine påstande. Det havde måske bare været smart at have det i orden, inden man vælger at poste dem i et åbent forum. Det virker lidt mere troværdigt :o) Og efter at have set dine svar i denne tråd, er din troværdighed ikke i top. Du dyrker "bliv rig i en fart" trippet, og håber det er nogle fjolser (ligesom dig selv?) der hopper på. Held og lykke med den forretning. Nej.. egentlig ikke. |
det er hårdt slid og meget meget lidt med held at gøre blive rig , held er nok ikke noget at han vil tilbyde alverden bliv rig til alle her på amino.dk med mere så ville der ikke være mange der ville have penge til sidste for kort huset falder hurtigt samme