Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Damn - de er ubehagelige, De Gule Sider

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Niels-> Interessant tanke. Dog er det usandsynligt at det skulle være en "formildende omstændighed" af flere årsager:

* Pengene for første faktura ER betalt
* Det ER den tidligere ejer, der har skrevet under
* Selvom det havde været en medarbejder, så hæfter virksomheden, idet de ikke har gjort indsigelser i tide.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:49
"Det er nok mindre væsentligt, hvordan virksomhedsovertagelsen har foregået med henblik på denne konkrete sag med DGS. "

Det afhænger jo også dels af, hvilken overtagelsesform der har været, så hvis det er et betragteligt beløb, kan de absolut være værd at få en jurist til at kigge på, da alle forpligtelser absolut ikke automatisk følger med i en virksomhedsoverdragelse.

Det er iøvrigt lykkedes mig at få slået størstedelen af prisen på en gentegning hos DGS for nogle år tilbage, da de uden at fremsende korrektur, havde gentegnet en annonce med gammel adresse og telefonnummer! Jeg synes egentlig at jeg blev rimelig behandlet dengang.

Sidenhen fik jeg på skrift, at alle annoncer skulle godkendes af mig, inden de blev indrykket/gentegnet.

Hvis man spørger om det, så påstår de gerne at det ikke kan lade sig gøre, men hvis man presser på, så kan det godt, det er bare en særaftale, de ikke er meget for!

Problemet med disse gentegninger er jo også, at en dynamisk virksomhed ofte vil ændre kampagnen fra år til år.

I dit tilfælde ville jeg sende en skriftlig klage med nogle saglige argumenter, og evt. få en jurist til at tjekke, om du kan undslippe aftalen, fordi det er den tidligere ejer der har indgået aftalen.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:58
Kan godt være, at jeg skulle slå lidt på den med manglende korrektur... De kører jo stadigvæk med firmaets gamle adresse, selvom jeg overtog for knap 1 år siden.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)