Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside, hvad gør jeg galt??

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ikke din shop gør produkterne nogen tjeneste.

Det siden signalere, passer ikke med at det er et eksklusivt produkt lavet i hånden af kvalitets materialer, med mulighed for personlige tilpasninger.

Jeg tror faktisk de fleste der besøger siden misser den oplysning, og tænker at det ser meget sødt ud, men er meget dyrt.

Prøv at vis siden til nogen der ikke ved hvad du laver og spørg hvad de tror det er for en side, og arbejd på at lave tekster der sælger produkterne bedre.

Mvh. Teddy 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du fokuserer mindre på dine specifikationer og mere på at sælge værdi tilkunderne! Du beskriver en masse om dit produkt, hvor godt læderet er, hvor godt designet er osv. Du skal huske på at du skal lave noget kunderne vil købe, ikke nødvendigvis noget der er rigtig fedt (for dig). Jeg siger ikke du skal give køb på din egen integritet eller noget, men du er nødt til at kigge indad og se hvorfor ikke du sælger. For mig lyder du som en kreativ type (som mig selv) og for dig er designet, produktet, teknikken, kvaliteten det bedste - det er det nødvendigvis ikke for kunderne. Kunderne er ligeglade med processen, de bekymrer sig om hvad de får for pengene.

Oliz:
De er lidt dyre men de er også i en lækker møbel PU som er importeret fra Italien

Her er katten begravet - jeg aner ikke hvad det betyder! Du skriver teknisk i stedet for at skrive til mine følelser. Det er detaljerne du lægger vægt på (PU, Italien). Hver gang du skriver (også her på Amino) - sælger du din vare - jeg forstår ikke hvad du skriver.

Du skal også (som andre også nævner) se på din målgruppe. Det er bestemt ikke i hverken brugsen eller i institutionerne du finder kunder der vil købe high-end varer som du sælger. Spild af tid at hænge op der, alt efter hvem du er venner med på facebook er det sikkert det samme. Og home party - tror det er bedre du bruger din tid på en anden måde (med mindre du kender en masse mennesker der køber disse high-end varer).

Oliz:
Børn elsker mine sækkestole, men det er forældrene der holder igen.

Denne sætning er meget vigtig - du kender ikke din målgruppe, din målgruppe er ikke børnene, men forældrene. Sælg det til forældrene i stedet. Kend dine kunder og deres behov - hvor kommer pengene fra? Hvem betaler?

Find ud af hvem dine konkurrenter er og se hvad de gør, hvor reklamerer de? Hvem sælger de til? Hvorfor skal de samme kunder handle hos dig frem for hos din konkurrent? Hvad konkurrerer du på - pris - kvalitet - andet?

MEN tab ikke modet, du har gode produkter, du skal bare finde dine kunder og sælge dem ideen, værdien og produktet. Husk på at det sikkert er dobbelt så svært for dig, da det er dine "små børn" (designs du har lagt sjæl og tid i). Men det er ikke det der sælger. Det er ikke personligt, sådan er det bare.

Hvis du synes jeg er for grov, beklager jeg, jeg håber du kommer i gang med det og får butikken rullende. Jeg genkender en masse fra mig selv i det du skriver, og jeg er stadig elendig til at sælge. Jeg har allieret mig med en der kan den del, så bekymrer jeg mig om det kreative. Måske du skulle overveje det?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:19

Jeg synes egentlig at webshoppen er okay, kan godt lide produkterne og prismæssigt ligger de også indenfor hvad jeg vil bruge på den slags.

Men jeg har aldrig nogensinde søgt efter produkter som disse på Google. Når jeg køber produkter i denne kategori, er det typisk impulskøb, noget jeg finder når jeg er ude at shoppe.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:04

Jeg er meget enig med Greenweb i stort set alt hvad han skriver.

Jeg mener du har alt for meget fokus på dine produkter og slet ikke nok på markedsføring.

De SIDSTE du skal gøre er at hænge opslag op i brugsen. Hvis du vil sælge nøgleringe til til 250,- og elefanter til 1299,-, så skal du være et eksklusivt brand. Et eksklusivt brand sælges IKKE på opslag i brugsen.

Et eksklusivt brand bliver heller ikke et eksklusivt brand ved at have tålmodighed, det kommer man ikke frem i verden af.

Din webshop er også lidt en rodebutik efter min mening. Du henvender dig både til dem der leder efter legetøj (de dyr der er på siden tolker jeg som legetøj), dem der leder efter en nøglering, dem der leder efter en sækkestol og dem der leder efter en dørstopper.

Man kan sagtens have mange typer produkter i en shop, men det bliver sværere at sælge som et samlet brand. Hvis du i stedet lavede en shop KUN med tøjdyr, til gengæld laver du alle mulige søde og sjove produkter. Så er du den der laver de der eksklusive tøjdyr, og så bliver markedsføringen også meget nemmere.

Lige nu skal du ud og markedsføre en rodebutik, der sælger alle mulige forskellige slags skindprodukter.

Generelt synes jeg dine børneprodukter er søde, men for dyre til mit budget, men dine voksenprodukter er, i forhold til min smag, alt for børneagtige. Hvem er målgruppen til en Molly Moose iPad-taske? Du svarer sikkert at det er dem der kan lide noget anderledes, men det er jo altså ikke nogen målgruppe. Er det mænd? er det kvinder?, hvilken alder, hvilken indtægt?

Når du har styr på din målgruppe og fundet ud af hvem der er interesseret i dine produkter, så kan du også lettere målrette din markedsføring.

Omkring selve shoppen:

Derudover er der efter mening mening en del ting omkring din shop (som tidligere nævnt).

Der er et dansk flag og en drop down hvor man kun kan vælge kroner, fjern disse.

Jeg har puttet en produkt i kurven og surfer lidt rundt, jeg vil nu gerne til betaling og undrer mig over hvor man gør det. Jeg prøver at trykke "Se din ordre", men den bringer mig til noget login. Jeg lukker siden ned, du har lige mistet en kunde! Jeg ville jo gerne bare bestille mine varer og betale, men det kunne jeg ikke.

Fjern for guds skyld at folk skal oprette en konto, det er kun med til at nedsætte konverteringen.

En knap skal heller ikke hedde "Se din ordre", hvis man ikke ser ordren når man trykker på knappen.

Nå men jeg trykker på kurven i stedet og får et chok, jeg har bestilt varer for 699,- (troede jeg), men jeg skal nu betale 1301,- kroner (?), Tallet 1301,- er nemlig det sidste tal der står på ordre og i alle andre webshops er det jo totalen. Jeg lukker siden ned, du mistede mig som kunde.

Men hov, det tal der stod var hvor meget mere man skal bestille for, for at få fri fragt. Det er altså ikke totalen. Fjern gratis fragt over et bestemt beløb eller sæt beløbet ned. Gratis fragt over 2000,- virker lidt ligegyldigt. Derudover bør tallet ikke stå nederst under udregningerne, jeg forvekslede det i første omgang med totalbeløbet og troede jeg blev snydt.

Jeg vil lige ind og læse om jer, så jeg trykker på "Hvem er vi", her læser jeg at produkterne IKKE er til børn, og der var jo til mine børn jeg ville købe en elefant. Her er vi tilbage til målgruppen igen. Nu blev det klart for mig at du sælger tøjdyr til voksne, og jeg tror målgruppen er meget lille.

I øvrigt synes jeg at "om os" skal handle om jer. Produktrelaterede ting bør ligge under "Om produkterne".

I øvrigt er det et problem at du kun skriver på "om os" og på en etiket (som man først ser når man har købt varen) at produkterne er til voksne, det bør vel stå på produkterne hvilken aldersgruppe de henvender sig til. Så ved jeg ikke om det så er 18-65 eller hvad det er :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:13

Nu læste jeg også lige salgsbetingelserne hvor der står:

"Anbefalet pleje til Oliz by hillerup læder produkt:

....

IKKE egnet som legetøj til babyer og børn, KUN for voksne. Vigtigt der gøres opmærksomt på det overfor kunden, ellers bortfalder reklamations retten."

Legetøj til voksne plejer at være noget der sælges i shops hvor farven pink ofte er fremtrædende, og produkterne er mere noget med plyshåndjern og ting der hvor man måske skal bruge glidecreme.

Jeg ved snart ikke hvordan du skal markedsføre dine produkter. Et eksklusivt brand der sælger skindbamser til voksne virker meget svært og igen overvejer jeg om du har gjort dig nogen tanker om hvem målgruppen er for dyre skindbamser til voksne er.

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:12

Jeg tror jeg ville gøre kategorierne mere tydelige, så når man kommer ind på din hjemmeside, så er det noget af det øjnene fanger, så ved man hvad der er at finde på siden. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:34

Jeg har ikke læst alle indlæg igennem, men jeg vil især påpege dine priser.
699 for en iPad holder? Det ligger lige højt vil jeg mene, selvom de ser rigtig lækre ud.

Som der også er nogle andre der siger, så skal du være mere fremme på google, og derved kan du få noget mere trafik. Du kan jo evt. også lave en reklame for din målgruppe på facebook :-)

Rasmus 

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 08:41

hej Daniel,

mange tak for dit svar, og tak fordi du kan lide dem. jeg forsøger nu at lave nogle events med forskellige butikker som frisører og børnelegetøjs butikker hvor kvinder kan købe noget til børn og samtidig købe noget til dem selv. Så jeg håber det giver noget :-)

mvh

Majbritt

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 08:48

Hej Teddy,

jeg har prøvet at illustrere det ved hjælp af mine billeder der kører øverst hvor man kan se jeg sidder og klipper i hånden, men ok, det er måske ikke tydeligt nok. tak for svar.

Mvh

Majbritt

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 08:56

hej B. Hvarregaard

super fedt svar du gav der, ikke grov på nogen måde, og ja jeg tror også jeg skal have én til at lave salget for mig da jeg ikke kan gøre det hele selv. Jeg har idéerne og vil gerne udvikle og designe men salget skal en anden stå for. Du har også ret i det med "mine børn" for det er hvert eneste stykke jeg laver, det ER "mine børn".

Min målgruppe er primært kvinder, men det skal også lige siges at mænd også reagerer især på mine sækkestole, og det er fedt. Så nu skal jeg bare have min sælger, som jeg skal finde, på plads og så skal jeg have lavet dem til billigere penge.

tak for dit fantastiske svar :-)

Mvh

Majbritt

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)