Jeg syntes ikke din shop gør produkterne nogen tjeneste. Det siden signalere, passer ikke med at det er et eksklusivt produkt lavet i hånden af kvalitets materialer, med mulighed for personlige tilpasninger. Jeg tror faktisk de fleste der besøger siden misser den oplysning, og tænker at det ser meget sødt ud, men er meget dyrt. Prøv at vis siden til nogen der ikke ved hvad du laver og spørg hvad de tror det er for en side, og arbejd på at lave tekster der sælger produkterne bedre. Mvh. Teddy |
Jeg tror du fokuserer mindre på dine specifikationer og mere på at sælge værdi tilkunderne! Du beskriver en masse om dit produkt, hvor godt læderet er, hvor godt designet er osv. Du skal huske på at du skal lave noget kunderne vil købe, ikke nødvendigvis noget der er rigtig fedt (for dig). Jeg siger ikke du skal give køb på din egen integritet eller noget, men du er nødt til at kigge indad og se hvorfor ikke du sælger. For mig lyder du som en kreativ type (som mig selv) og for dig er designet, produktet, teknikken, kvaliteten det bedste - det er det nødvendigvis ikke for kunderne. Kunderne er ligeglade med processen, de bekymrer sig om hvad de får for pengene.
Oliz:De er lidt dyre men de er også i en lækker møbel PU som er importeret fra Italien
Her er katten begravet - jeg aner ikke hvad det betyder! Du skriver teknisk i stedet for at skrive til mine følelser. Det er detaljerne du lægger vægt på (PU, Italien). Hver gang du skriver (også her på Amino) - sælger du din vare - jeg forstår ikke hvad du skriver.
Du skal også (som andre også nævner) se på din målgruppe. Det er bestemt ikke i hverken brugsen eller i institutionerne du finder kunder der vil købe high-end varer som du sælger. Spild af tid at hænge op der, alt efter hvem du er venner med på facebook er det sikkert det samme. Og home party - tror det er bedre du bruger din tid på en anden måde (med mindre du kender en masse mennesker der køber disse high-end varer).
Oliz:Børn elsker mine sækkestole, men det er forældrene der holder igen.
Denne sætning er meget vigtig - du kender ikke din målgruppe, din målgruppe er ikke børnene, men forældrene. Sælg det til forældrene i stedet. Kend dine kunder og deres behov - hvor kommer pengene fra? Hvem betaler?
Find ud af hvem dine konkurrenter er og se hvad de gør, hvor reklamerer de? Hvem sælger de til? Hvorfor skal de samme kunder handle hos dig frem for hos din konkurrent? Hvad konkurrerer du på - pris - kvalitet - andet?
MEN tab ikke modet, du har gode produkter, du skal bare finde dine kunder og sælge dem ideen, værdien og produktet. Husk på at det sikkert er dobbelt så svært for dig, da det er dine "små børn" (designs du har lagt sjæl og tid i). Men det er ikke det der sælger. Det er ikke personligt, sådan er det bare.
Hvis du synes jeg er for grov, beklager jeg, jeg håber du kommer i gang med det og får butikken rullende. Jeg genkender en masse fra mig selv i det du skriver, og jeg er stadig elendig til at sælge. Jeg har allieret mig med en der kan den del, så bekymrer jeg mig om det kreative. Måske du skulle overveje det?