dejligt at høre det fra en mand, men hvor ville du gøre impulskøb?? i supermarkedet eller i en skoforretning med andre varer end lige sko? |
Det første jeg tænkte da jeg besøgte din side var: Er det her en webshop. Jeg mener man bliver mødt at et kæmpe billede, som faktisk fylder hele skærmen. Du skal få flyttet dine produktkategorier længere op, eventuelt ved at gøre billedet mindre. Så skal du få nogle priser på dine produkter på forsiden, så man ikke er tvivl om at du faktisk handler med private, og ikke blot udstiller tingene å nettet eller handler med erhverv. Derudover mener jeg du skulle få sat et punkt i din top menu (den, hvor du pt har punkterne, forside, bookmark, sideoversigt, kontakt), som hedder produkter eller noget i den stil, så man nemt kan komme til dine produkter. Punktet Bookmark, ser jeg som værende overflødigt, folk som Bookmarker, skal nok selv kunne finde ud af det i browseren. Hvis du vil beholde feltet, så flyt det længst muligt ud til højre. Det samme gør sig gældende med punktet sideoversigt, det er groft sagt et ligegyldigt punkt, som ikke bruges af særligt mange. Du skal tænke på at de første 2-3 punkter i din topmenu er de mest sete, så få for guds skyld noget der relaterer sig til dine produkter ind her.
Ellers må jeg bare sige, det er nogle mega fede og vigtigst af alt unikke produkter du har der. Jeg skal ikke gøre mig til dommer på prisen, men tilslutter mig blot koret herinde, jeg tror publikummet er snævert. Måske du skulle tage nogle produkter ind fra andre prisgrupper. Om ikke andet, så for at generere lidt mere trafik.
hilsen
Simon Jakobsen