jeg er ved at få nogen til at kigge på min søgeoptimering og det skulle gerne komme på plads snarest så jeg bliver mere synlig, men jeg tænker bare om det er vejen frem for at finde nye kunder til Home party.
mvh
i hvert fald findes bare lidt derved husker folk dig lettere folk der leder efter noget specielt bruger organiske søgeresultat går jeg ud fra .
home party det er meget personlige der ville jeg også kombinere med en facebook side ligges meget ind strategien i at få kunder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg er ved at få nogen til at kigge på min søgeoptimering og det skulle gerne komme på plads snarest så jeg bliver mere synlig, men jeg tænker bare om det er vejen frem for at finde nye kunder til Home party.
mvh
seo dette er helt sikkert klart vejen frem mange der leder efter noget personligt rette ville bruge dette organiske søgeresultat til finde din side endnu mere troværdig og derved en kunde mere
social markedsføring klart satse også på facebook for home party er klart noget personligt så dette er vigtigt i at få kunder
mvh
sorry lavet dobbelt post jeg troet den ikke kom med der kom en fejlmeddelelse
mvh
sorry lavet dobbelt post jeg troet den ikke kom med der kom en fejlmeddelelse
Vi kommer ud til folk ved hjælp af Google AdWords. Vi skyder simpelthen en masse penge efter AdWords, for at skaffe firmaerne på siden besøgende. Det er derfor også nødvendigt at oprette nogle fordele som fx. eksklusive annoncører som skal betale 49 DKK for 3 måneder på siden. Det skal på den måde komme til at løbe rundt det hele.
Du ville kunne tilmelde dit firma til kategorien webshop, og hvis du samtidig ønsker at blive eksklusiv annoncør, får du dit firmanavn, og et link til din hjemmeside, kørene i et slideshow på Firmaportalens forside + reklame på vores facebook side. Det er netop det man får ud af at betale lidt penge for. Du kan selvfølgelig også altid oprette dig gratis. Men prøv det, og se om vi kan skaffe jer flere kunder.