Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside, hvad gør jeg galt??

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

dejligt at høre det fra en mand, men hvor ville du gøre impulskøb?? i supermarkedet eller i en skoforretning med andre varer end lige sko?

mvh

Majbritt

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 09:17

Hej Thomas,

jeg er da glad for at du skriver, der er en fejl på vores side og det ser jeg først nu, DET skal jeg have styr på snarest, godt du skrev.

mine ting er minded til kvinder og ja jeg kan da godt se at det måske skal skrives mere tydeligt. Jeg vil nu købe en anden side så jeg også kan få siden integreret på engelsk, og så vil jeg tage nogle af dine fine kommentarer til mig og få det gjort mere klart hvem min kundegruppe er. Mange tak for din tid og svar.

Mvh

Majbritt Hillerup

Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 68
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 09:18

Som de andre siger .. SEO er vejen frem. Held og lykke :)

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 09:28

Hej Thomas,

jeg er da glad for at du skriver, der er en fejl på vores side og det ser jeg først nu, DET skal jeg have styr på snarest, godt du skrev. Er allerede ved at kigge mig om efter en anden side.

mine ting er minded til kvinder og ja jeg kan da godt se at det måske skal skrives mere tydeligt, og så vil jeg tage nogle af dine fine kommentarer til mig og få det gjort mere klart hvem min kundegruppe er. Mange tak for din tid og svar.

Mvh

Majbritt Hillerup

Fra København
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:43

Hej Majbritt

Du skal lave noget storytelling. Du skal sælge den gode gammeldagshistorie, at du designer og syr hele molevitten selv. Det gør du sådan set indirekte med dine billeder, men lav et menupunkt "Om Oliz". Fortæl, hvem du er, hvad du gør. Fortæl, at dine produkter er unikker.

Dine menupunkter er meget uheldige. Bookmark og Slideoversigt ... hjælp! ... den går ikke. Brug informative og interessante overskrifter.

Undgå ordet "kategori", brug heller ordet "produkt" eller "unikke designprodukter til børn og barnlige sjæle". Noget i den stil. Få en korrekturlæser til at læse din tekst igennem. Det er jeg tilfældigvis ;-), men jeg går ud fra, at der ikke er plads i budgettet, når du ikke har noget salg.

Få kontakt med butikker, der sælger unikke børneting. Lav en aftale om fuld returret for at komme i gang.

Jeg synes i øvrigt, at siden er flot. Billederne skal have plads, og det har de :-)

Mange hilsener og held og lykke!

Lene Nytoft Laursen

Korrekturlæser og tekstforfatter

www.korrekturkontoret.com

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 09:51

hej Lene,

jeg har en historie til siden den ligger under en af menuerne, men har lige fundet ud af at siden ikke kører optimalt så jeg er ved at skulle lave en ny, så jeg er igang med at opdatere den. Jeg får kørt en masse bloggere på om 14 dage gennem et marketingbureau så det håber jeg vil give noget. MEN tilbage til historien den skal helt sikkert mere frem i lyset. 

tak for dit svar.

Majbritt Hillerup

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:05

Oliz:
Jeg får kørt en masse bloggere på om 14 dage gennem et marketingbureau

Hvad betyder det? Nogle der blogger om dine produkter ude på deres egne blogs? Det er god reklame, hvis det er de rigtige blogs. Igen handler det om at finde ud af hvem dine kunder er (beskriv en "typisk kunde" - hvem er de, hvor arbejder de, har de børn, bor de i hus..osv) og om de færdes på de blogs der skriver om dig - ellers skyder du med spredhagl og rammer intet.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 11:22

Hej B. Hvarregaard

jeg bruger et marketings bureau som har op til 1 mill. bloggere og bureaet udvælger de bloggere, som passer til mit produkt. Det er kvinder fra alderen 18-40+ som er til det trendy interiør og som også har børn, de har garanteret at der vil komme en effekt ud fra alle de bloggere.

Ja de blogger på deres egne blogs, som så kommer ud til alle de som følger deres blog. Det skulle gerne give lidt god reklame for mig :-)

mvh

Majbritt Hillerup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27

Hej Majbritt.

Du kan tage et smut ind forbi - og tilmelde dig som annoncør, og få gratis reklame.

Venlig Hilsen 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:05

Oliz:

Hej B. Hvarregaard

jeg bruger et marketings bureau som har op til 1 mill. bloggere og bureaet udvælger de bloggere, som passer til mit produkt. Det er kvinder fra alderen 18-40+ som er til det trendy interiør og som også har børn, de har garanteret at der vil komme en effekt ud fra alle de bloggere.

Ja de blogger på deres egne blogs, som så kommer ud til alle de som følger deres blog. Det skulle gerne give lidt god reklame for mig :-)

mvh

Majbritt Hillerup

Det interessante er vel ikke hvor mange bloggere de har på verdensplan men hvor mange de har i Danmark.

Mine alarmklokker ringer lidt når de garanterer effekt. Jeg forstår ikke hvordan de kan garantere der er nogen der vil købe på din side, men fred være med det. Jeg håber du har husket at spørge efter referencer og tale med andre der har benyttet dem.

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)