Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside, hvad gør jeg galt??

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliz:

Hej Karsten,

jeg er ved at få nogen til at kigge på min søgeoptimering og det skulle gerne komme på plads snarest så jeg bliver mere synlig, men jeg tænker bare om det er vejen frem for at finde nye kunder til Home party.

mvh

Jeg har det indtryk at homeparties mere bliver landet på nogen der kender nogen. Her burde Facebook være den idéelle platform.

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 19:24

ja, tålmodighed er en dyd.... Smile så jeg må vente..

mvh

Majbritt

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 19:26

ja du har ret, jeg skal være lidt mere aggresiv på F.B. så det gør jeg :-)

mvh 

Majbritt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 22:00

HEj Majbritt.

En ting kunne være at få din webadresse med i din sinatur her på amino når du skriver indlæg.... det giver da lidt google-aktivitet... :-)

Mvh.

Lars

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:03

Hvis du kunne lave en læg i kurv knap til allerede inden at kunder har været inde på produktet kunne det nok hjælpe lidt.

Men ellers så husk noget godt markedsføring. Kom rundt på blogs og debatter og skriv indlæg, svar og kommentar. Når du laver markedsføring handler det også om at lave det rigtige :) god vind.

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 22:06

Hej Lars,

ja god idé hvordan gør jeg det?

mvh

Majbritt

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 22:07

mange tak, det vil jeg forsøge :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 22:13

Oliz:

Hej Lars,

ja god idé hvordan gør jeg det?

"Ret Profil" i øverste højre hjørne

"Debatindstillinger"

"Web-signatur (Den tekst der står under dine indlæg i debatten)"

"Gem"

Held og lykke

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 22:36

Hej,

Super flotte produkter - De ser virkelig lækre ud. Ligeledes en flot og præsentabel hjemmeside.

Har du prøvet at kontakte nogen af boligbladene ? De vil nok gerne skrive lidt artikler ang. dansk designet ting og sager. ?

Ellers så vil jeg da anbefale dig at finde nogen steder du mener dine potentielle kunder, befinder sig. Arbejdspladser, cafeer, biblioteker, psykologer, eller what ever!? Her kan du måske lave en aftale om at du må udstille nogen af dine ting, så folk kan få dem i hænderne og se dem rigtigt. Her kunne du så passende ligge en stak "visitkort", som jeg forestillede mig kunne være små læderstykker du alligevel ikke skal bruge. Tænker på en lap 5 x 5 cm hvor du har enten syet dine oplysninger (hjemmesidenavn, evt. showroom osv.) Dine informationer kunne også "brændes" i læderet, eller måske påsys en af dine røde lapper. Bare en tanke :)

Jeg er selv frisør, og har i min forretning en kunstner til "at hænge på min væg". Jeg får nogen flotte billeder på væggene, og hun får vist hendes værker frem. Samtidig ligger der visitkort, postkort osv. som kunden kan tage med hjem.

Ellers er der vel også en mulighed at finde nogen forhandlere ? Ved jeg ikke om du er interesseret i. Men må da være nogen små special-forretninger (interiør, tøj, brugskunst osv). hvor dine produkter ville passe ind ?

God vind :-)

Mvh

shopKONRAD / Daniel

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis din hjemmesider skræmmer kunder væk når de kommer ind på den...
Webshoppen er såmænd ganske pæn, men dine produkter bliver udstillet som billeder i et galleri. Selv når jeg kører musen over billedet får jeg ikke engang de info jeg vil have. At skulle køre musen henover for at få en smule info, og alligevel ikke nok, tror jeg desværre irriterer potentielle kunder og sender dem væk igen. 

Du ser mest ud til at have gjort noget ved det der kaldes "konverteringsoptimering" først. 

Jeg har læst det gratis kapitel fra Benjamin Gundgaards bog om samme "Sælg mere på nettet". Den skal købes på et tidspunkt, men blot det gratis afsnit kan hjælpe dig ret meget. Du kan læse om det her.  

Morten Vadskær har også skrevet en jeg ikke selv fået læst den her endnu, men du kan få den gratis her på Amino, hvis du har Plus-medlemsskab.

Sidst men ikke mindst, har Martin Thorborg skrevet bogen E-Pusher, som jeg desværre også kun har læst den gratis version af for rimeligt lang tid siden. Der er der rigtigt mange guldkorn i. 

Forslag, hvis du slet ikke får besøgende på shoppen til at starte med...
(husk dog her, at du kan få hesten til truget, men ikke nødvendigvis få den til at drikke. Der er du nødt til at få lidt styr på konverteringsoptimering først.)

Du kan få traffik på din shop ved hjælp af søgemaskineoptimering, hvis det lykkes dig at få den længere op i Google på de rette søgeord. Der kan jeg anbefale bogen SEO-Lex af Thomas Rosenstand. Det er en suveræn bog. Du må dog forberede dig at SEO i et konkurrencepræget marked er noget der kræver masser af tid og knofedt. Det er ikke noget du lærer på en uge. 

Du kan også få trafik hurtigt ved at betale for Google Adwords, men det kræver at du får en dygtig Adwords person til at hjælpe dig. 

En ting, der ligger lige for, er at få lavet en afiliate aftale med eksempelvis PartnerAds.dk. Det er nok den hurtigste og billigste måde at få traffik og kunder nu og her (når konverteringsdelen er kommet i orden). Affiliate markedsføring går ud på at du vist betale PartnerAds eller en anden af den slags 1000,- (tror jeg) i forskud. Du kan dermed få dygtige online markedsføringsfolk til at reklamere for dine produkter på deres hjemmesider. De får så en procentdel af salget, en klikpris og/eller et fast beløb hver gang de skaffer dig en kunde.   

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)