Jeg har det indtryk at homeparties mere bliver landet på nogen der kender nogen. Her burde Facebook være den idéelle platform. |
ja, tålmodighed er en dyd.... så jeg må vente..
mvh
Majbritt
Jeg har det indtryk at homeparties mere bliver landet på nogen der kender nogen. Her burde Facebook være den idéelle platform. |
ja, tålmodighed er en dyd.... mvh Majbritt |
www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!
ja du har ret, jeg skal være lidt mere aggresiv på F.B. så det gør jeg :-) mvh Majbritt |
Hvis du kunne lave en læg i kurv knap til allerede inden at kunder har været inde på produktet kunne det nok hjælpe lidt. Men ellers så husk noget godt markedsføring. Kom rundt på blogs og debatter og skriv indlæg, svar og kommentar. Når du laver markedsføring handler det også om at lave det rigtige :) god vind. |
Hej Lars, ja god idé hvordan gør jeg det? mvh Majbritt |
"Ret Profil" i øverste højre hjørne "Debatindstillinger" "Web-signatur (Den tekst der står under dine indlæg i debatten)" "Gem" Held og lykke |
Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!
Hej, Super flotte produkter - De ser virkelig lækre ud. Ligeledes en flot og præsentabel hjemmeside. Ellers så vil jeg da anbefale dig at finde nogen steder du mener dine potentielle kunder, befinder sig. Arbejdspladser, cafeer, biblioteker, psykologer, eller what ever!? Her kan du måske lave en aftale om at du må udstille nogen af dine ting, så folk kan få dem i hænderne og se dem rigtigt. Her kunne du så passende ligge en stak "visitkort", som jeg forestillede mig kunne være små læderstykker du alligevel ikke skal bruge. Tænker på en lap 5 x 5 cm hvor du har enten syet dine oplysninger (hjemmesidenavn, evt. showroom osv.) Dine informationer kunne også "brændes" i læderet, eller måske påsys en af dine røde lapper. Bare en tanke :) Jeg er selv frisør, og har i min forretning en kunstner til "at hænge på min væg". Jeg får nogen flotte billeder på væggene, og hun får vist hendes værker frem. Samtidig ligger der visitkort, postkort osv. som kunden kan tage med hjem. Ellers er der vel også en mulighed at finde nogen forhandlere ? Ved jeg ikke om du er interesseret i. Men må da være nogen små special-forretninger (interiør, tøj, brugskunst osv). hvor dine produkter ville passe ind ? God vind :-) Mvh shopKONRAD / Daniel |
Hvis din hjemmesider skræmmer kunder væk når de kommer ind på den... Forslag, hvis du slet ikke får besøgende på shoppen til at starte med... |
Sparetips på Sparefeber.dk