Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside, hvad gør jeg galt??

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

jeg har en hjemmeside der hedder www.oliz.dk der er ingen der køber fra den, og jeg forstår det ikke helt. 

er der nogen der vil kigge på den og komme med gode råd og forslag?

min historie er at jeg designer alt selv, og syer det også og jeg går meget op i kvalitet. De produkter jeg laver er i 100% skind fra anerkendte skofirmaer her i DK. På nær sækkestolene de er i imiteret skind. De er lidt dyre men de er også i en lækker møbel PU som er importeret fra Italien, og designet er noget jeg har fundet på selv da jeg godt selv vil have en sækkestol der er noget ud over det sædvanlige. Børn elsker mine sækkestole, men det er forældrene der holder igen. Og det er da helt sikkert prisen men det arbejder jeg på. Så mit problem er skindet hvad kan jeg gøre der?

jeg forsøger med home party nu, men det er super svært at skaffe "kunder" hvor jeg kan komme hjem til dem og fremvise mine produkter er der råd til hvordan jeg kan komme igang. Jeg har hængt op i Brugsen og Institutioner uden respons hvordan når jeg ud til mine kunder?

mvh

Majbritt Hillerup

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke finde dig på første side på dine kerne ord og du køre heller ikke google adwords så der er stor chance for det er meget u relevant trafik du får 

puder , sækkestol med mere kunne jeg ikke finde dig på google med  ,  der skal jo relevante besøgene til din side, før der kommer kunder

nul links er til din side https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.oliz.dk%2F

ingen social aktivitet facebook især kan jeg ikke se mod side

derved i alt det ville undre mig meget vis du havde lidt kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil frem i verden med en online butik, så skal du også sikre dig at folk kan finde din side. Folk finder stort set udelukkende ting på nettet via google, så enten skal du til at reklamere med adwords eller også skal du igang med en god omgang søgemaskineoptimering af din side. Begge dele kræver en del erfaring for at opnå gode resultater, så jeg vil foreslå at du finder en dygtig konsulent der kan hjælpe dig. 

\Mikkel

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg nok ikke lige i din målgruppe, men lad mig bare være hudløs ærlig alligevel. Det er ikke bare dine sækkestole der er for dyre, det er altså nok de færreste der vil give kr. 250 for en nøglering ...... og 700 for en Ipad holder .....

Jeg tror du har en meget snævert publikum til dine produkter, så det er nok det der er årsagen til du ikke sælger så meget

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tilknyttet google analytics, så du kan se hvor mange besøg du har på siden?

Det din hjemmeside mangler, er søgemaskineoptimering. Der skal laves et større arbejde med at optimere på din hjemmeside, samt skaffes links fra andre hjemmesider, så din hjemmeside får bedre placeringer og dermed flere besøgene.

Seo (søgemaskineoptimering) tager tid, så det giver ikke kunder imorgen. Her kan du gøre brug af google adwords, som er reklamer i googles søgeresultater.

Du kan læse en masse om seo her på amino, men jeg vil anbefale dig at få en snak med en seo kyndig.

Jeg kører med et seo service tilbud til 999 kr. pr. måned. Det er primært linkbuilding, men jeg gennemgår også din hjemmeside og kommer med anbefalinger til seo forbedringer.

Du kan se en kort beskrivelse her: www.soenderupmedia.dk/seo-søgemaskineoptimering

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Nu er jeg nok ikke lige i din målgruppe, men lad mig bare være hudløs ærlig alligevel. Det er ikke bare dine sækkestole der er for dyre, det er altså nok de færreste der vil give kr. 250 for en nøglering ...... og 700 for en Ipad holder .....

Jeg tror du har en meget snævert publikum til dine produkter, så det er nok det der er årsagen til du ikke sælger så meget

Jeg er meget enig. Mange af produkterne er vildt fede og sjove, men prisen er helt afgørende for hvorfor jeg f.eks ikke ville købe noget. 75 kroner i forsendelse uanset købsstørrelsen er også noget at tænke over, da det altså skal lægges oveni. Dvs. at en simpel nøglering til 250 kroner altså lynhurtigt bliver til 325 kroner.

Det ér dyre produkter, og det ér nok en meget snæver målgruppe du her er efter.

Med Venlig Hilsen
Morten - Hjemmesiden, designet og brugervenligheden er dog helt i top :)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

ja det med det snævre publikum er rigtigt nok. det er specielt det jeg laver og det er customized så dem der bestiller kan selv vælge deres farver og så laver jeg det derefter. Kan godt være det er dyrt men kvalitet koster penge, det kan man ikke komme uden om. 

mvh

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

jeg er ved at få nogen til at kigge på min søgeoptimering og det skulle gerne komme på plads snarest så jeg bliver mere synlig, men jeg tænker bare om det er vejen frem for at finde nye kunder til Home party.

mvh

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliz:
Kan godt være det er dyrt men kvalitet koster penge, det kan man ikke komme uden om

Det er vi slet ikke uenige om, men det gør bare, at din målgruppe er meget begrænset og dermed vil dit salg også være begrænset

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Morten,

ja det er altid prisen der er afgørende for mange, men jeg vil samtidig ramme den målgruppe som godt vil være anderledes og købe mine ting fordi de er sjove og skæve. Det skind jeg har er der ikke meget af derfor når folk køber et af mine produkter så får de noget som ingen andre har da de også selv kan sammensætte farverne. 

nå men jeg skal bare være tålmodig og afvente.

tak for dit indslag.

mvh 

Majbritt

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)