Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode links koster!!!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ikke penge til at bruge alle de web firmaer som er alle steder på nettet, som koster derefter. Så vi prøver os selv frem. Men er støt på det problem med at vi ligge alt for langt tilbage på bla. Google og har læst os frem til at google kikke meget efter hvor mange link man har ( For at komme frem ) Mit spørgsmål er så hvor f..... få man de links fra??? Skal man bruge sin family hjemmeside til at få et link fra??? Jeg har bla. Prøvet webmasterværktøj og adwords og hvad de els. Kan få os til at drukken i :-(

Nogen som skulle ligge inden med nogen gode ide`er høre vi meget gerne om dem på forhånd tak Pooh Bear

http://www.swag505.com

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:56

Du kan starte med at lave et link i din signatur her på amino. Det giver lidt. 

Og så gør det samme på alle andre forumer du deltager i (hvis de tillader det).

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 20:32

Hey,

Der er flere ting i kan gøre - men lad nu være med at købe links. Du kan, som allerede skrevet, skaffe et link fra din signatur. Her kan du linke med de søgeord du gerne vil finde med på Google - eks. linker jeg her til min side der handler med golf handsker og min side der handler med tørklæder med usa flag

Der er masser af muligheder for at kommentere på blogs og artikler rundt omkring på nettet - gratis.

Kig lige på denne artikel af Frank Hellerup Madsen hvor han skriver om det af skaffe links - det er nogle gode råd.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pooh Bear:

Vi har ikke penge til at bruge alle de web firmaer som er alle steder på nettet, som koster derefter. Så vi prøver os selv frem. Men er støt på det problem med at vi ligge alt for langt tilbage på bla. Google og har læst os frem til at google kikke meget efter hvor mange link man har ( For at komme frem ) Mit spørgsmål er så hvor f..... få man de links fra??? Skal man bruge sin family hjemmeside til at få et link fra??? Jeg har bla. Prøvet webmasterværktøj og adwords og hvad de els. Kan få os til at drukken i :-(

Nogen som skulle ligge inden med nogen gode ide`er høre vi meget gerne om dem på forhånd tak Pooh Bear

Her er en lang tråd med masser af links til videoer og læsestof om link building. Det er gør det selv folkets mulighed for at få en doktorgrad i linkbuilding gratis :-)

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:21

De bedste links kommer af sig selv!

Et link er en anbefaling i stil med ”synes godt om” på facebook.

En side med super godt indhold vil uopfordret få andre til at linke til siden.

Jeg kan anbefale at læse SEO-LEX som er let tilgængelig. Du kan også følge diverse debatter her på amino, bla. Har Anders Slangerup lavet et stort arbejde som er værd at læse.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 21:50

Pooh Bear:
Mit spørgsmål er så hvor f..... få man de links fra??? Skal man bruge sin family hjemmeside til at få et link fra???

Som en klog mand siger "når du vil lave din linkbuilding selv så tager det tid"  Har du venner der ejer en hjemmeside så få dem til at skrive om din hjemmeside, et link er kun godt når det har indhold, så få dem til at skrive hvad du sælger, og få lavet den signatur her på amino.

Der findes et hav af gode steder du kan reklamere GRATIS med din hjemmeside, brug dem i starten.

Der er måske langt op af stigen, men tro mig - Det er bare et trin af gangen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:57

Som andre skriver det, kan du jo starte med at lave et link som ankertekst på et bestemt keyword til din hjemmeside i dit signaturfejl. Dette bliver dog først synligt når du har skrevet mindst 25 indlæg, så du manger lige 11 endnu.

Ud over at skaffe sig link, så er det ikke bare at skaffe sig link, det skal gøre korrekt, vil jeg sige du skulle tage fat i en af de mange SEO bøger som findes gratis ud på markedet og finde ud af hvordan og hvor ledes. For hvis du begynder at skabe links uden viden på området kan det faktisk skade i stedet for at gavne. Google er blevet mere strengerer på området.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 21:59

Henrik Bryld:

De bedste links kommer af sig selv!

Et link er en anbefaling i stil med ”synes godt om” på facebook.

En side med super godt indhold vil uopfordret få andre til at linke til siden.

Jeg kan anbefale at læse SEO-LEX som er let tilgængelig. Du kan også følge diverse debatter her på amino, bla. Har Anders Slangerup lavet et stort arbejde som er værd at læse.

Tak for de pæne ord, Henrik! :)

Men jeg er ikke enig i formuleringen om at de bedste links kommer af sig selv. :-)

Vil hellere sige det sådan: De bedste links kommer let til dig, hvis du har super godt indhold, som for alvor imponerer og som er skarpt målrettet dem der skal linke til dig. Og de kommer specielt let, hvis du også beder beslutningstagerne om dem, når du har indholdet klar. :-)

Når det så er sagt, kan rigtigt gode links selvfølgelig også komme flydende til godt indhold, men hvis du venter på at det skal ske, dør du af sult inden den første fisk bider på krogen. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 22:05

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Som andre skriver det, kan du jo starte med at lave et link som ankertekst på et bestemt keyword til din hjemmeside i dit signaturfejl. Dette bliver dog først synligt når du har skrevet mindst 25 indlæg, så du manger lige 11 endnu.

Jeg synes ikke tiden er til at lave perfekte ankertekstlinks i massevis fra et forum. :-) 

Vær mere forsigtig lige fra starten af. Brug nul tid på at tænke på ankertekster - så er det mere sikker på ikke at skulle starte forfra senere. (se min video om Google i 2012 i signaturen.)

Mvh Anders Saugstrup

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:48

Anders Saugstrup:

Men jeg er ikke enig i formuleringen om at de bedste links kommer af sig selv. :-)

Vil hellere sige det sådan: De bedste links kommer let til dig, hvis du har super godt indhold, som for alvor imponerer og som er skarpt målrettet dem der skal linke til dig. Og de kommer specielt let, hvis du også beder beslutningstagerne om dem, når du har indholdet klar. :-)

Du har fuldstøndig ret.
Der er ingenting som kommer af sig selv (undtagen lommeuld...)
Det er ikke  så svært at få links til godt indhold, men man bliver nød til at gøre opmærksom på hvor det gode indhold findes Big Smile
Jeg har flere rigtige gode links som jeg ikke har haft indflydelse på, men de er selvfølgelig kommet fordi min side har været synlig.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)