Og det er ikke at drage konklusioner? Du kan da sagtens kalde det et spørgsmål, men dybest set er mit svar jo ligegyldigt - da du allerede har taget stilling. Vi er endt i en debat her, der lige så godt kunne handle om hvilken farve der er pænest - blå eller grøn.
Ja, der er også folk der bruger gratis WP-themes og intet fatter af selve forretningsdelen. Det er temmelig meget "stating the obvious" at intet kan stå alene.
Jamen du har helt ret, jeg burde nok holde mig til mere populistiske indlæg og rygklapperi. |
Thomas:Og det er ikke at drage konklusioner? Du kan da sagtens kalde det et spørgsmål, men dybest set er mit svar jo ligegyldigt - da du allerede har taget stilling. Vi er endt i en debat her, der lige så godt kunne handle om hvilken farve der er pænest - blå eller grøn.
Jeg stillede et spørgsmål fordi jeg ikke var sikker på om jeg havde forstået dig korrekt. Det havde jeg ikke, så det var godt jeg spurgte, og godt du svarede, så vi kunne rydde den misforståelse af vejen.
Thomas:Jamen du har helt ret, jeg burde nok holde mig til mere populistiske indlæg og rygklapperi.
Det behøver du ikke. Men mit råd er at du overvejer om din kommunikation herinde er godt for dit salg. Amino er jo en salgskanal for dig (kan jeg se med diverse indlæg om tilbud osv.) og det er måske ikke sikkert at en så hård tone overfor dine mediværksættere gør særlig meget godt.
Man behøver ikke blive populistisk, nogen gange skal man måske bare sige tingene lidt pænere.
Jeg tror en hjemmeside med et template og en person med en venlig tone, ville sælge mere end en med unikt design, som taler ned til folk ;)
Bliv gratis medlem