Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatmino – er det fremtiden?

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Efter dine mange delvist modstridende indlæg var jeg simpelthen ikke sikker på hvad du mente.

Og det er ikke at drage konklusioner? Du kan da sagtens kalde det et spørgsmål, men dybest set er mit svar jo ligegyldigt - da du allerede har taget stilling. Vi er endt i en debat her, der lige så godt kunne handle om hvilken farve der er pænest - blå eller grøn.

Thomas Frost:

Der er så mange andre ting man kan gøre rigtigt at det rigeligt opvejer at der måske er andre rundt om i verden der bruger samme design som en selv.

Der er folk der køber dyre løsninger, men som ikke ved noget om logistik, SEO, sociale medier osv. De falder til jorden.

Ja, der er også folk der bruger gratis WP-themes og intet fatter af selve forretningsdelen. Det er temmelig meget "stating the obvious" at intet kan stå alene.

Thomas Frost:
Det er bestemt i orden du har en holdning til det, og det er fint at være uenige. Jeg forstår bare ikke hvorfor du overhovedet bruger energi på denne tråd og på at kommentere på om folk er iværksættere fordi de starter med en WP blog og arbejder sig op derfra.

Jamen du har helt ret, jeg burde nok holde mig til mere populistiske indlæg og rygklapperi.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:26

Thomas:
Og det er ikke at drage konklusioner? Du kan da sagtens kalde det et spørgsmål, men dybest set er mit svar jo ligegyldigt - da du allerede har taget stilling. Vi er endt i en debat her, der lige så godt kunne handle om hvilken farve der er pænest - blå eller grøn.

Jeg stillede et spørgsmål fordi jeg ikke var sikker på om jeg havde forstået dig korrekt. Det havde jeg ikke, så det var godt jeg spurgte, og godt du svarede, så vi kunne rydde den misforståelse af vejen.

Thomas:
Jamen du har helt ret, jeg burde nok holde mig til mere populistiske indlæg og rygklapperi.

Det behøver du ikke. Men mit råd er at du overvejer om din kommunikation herinde er godt for dit salg. Amino er jo en salgskanal for dig (kan jeg se med diverse indlæg om tilbud osv.) og det er måske ikke sikkert at en så hård tone overfor dine mediværksættere gør særlig meget godt.

Man behøver ikke blive populistisk, nogen gange skal man måske bare sige tingene lidt pænere.

Jeg tror en hjemmeside med et template og en person med en venlig tone, ville sælge mere end en med unikt design, som taler ned til folk ;)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:28

Thomas:

Årh get over yourself. Du har da iøvrigt fået masser af rygklap for denne tråd, så du burde kunne tåle lidt uenighed også Wink

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Det behøver du ikke. Men mit råd er at du overvejer om din kommunikation herinde er godt for dit salg. Amino er jo en salgskanal for dig (kan jeg se med diverse indlæg om tilbud osv.) og det er måske ikke sikkert at en så hård tone overfor dine mediværksættere gør særlig meget godt.

Man behøver ikke blive populistisk, nogen gange skal man måske bare sige tingene lidt pænere.

Jeg tror en hjemmeside med et template og en person med en venlig tone, ville sælge mere end en med unikt design, som taler ned til folk ;)

Tak for dit råd ;) Men jeg mener også der er plads til virksomheder med holdninger - og det kan da godt være jeg ikke er meldt ind i flinkeskolen, men min opgave er at skabe resultater for mine kunder, det kan også gøres ved at være hudløs ærlig, selv om det til tider nok kan være dybt irriterende :)

Mine kunder opfatter mig i øvrigt som værende ualmindelig venlig, men de ved også, at de får et ærligt svar, hvis de stiller et spørgsmål. Og det selv om svaret måske ikke altid falder i deres smag.

Igen, sådan er vi jo heldigvis så forskellige.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43

man kan vel godt starte billigt og med et flot design og super hjemmeside bare man få et godt tilbud den dyrere hjemmeside kan jo sagtens være et dårligere side man får 

den dyrere har bare har bare en mere salgs taler , den billigere siger ikke så meget levere det bare bedre men det viste man ikke ,  så de dyrere er tit gode til sælge sider dette siger ikke om de levere en god hjemmeside ,

jeg synes alt det billigt eller dyrt ikke kan sammenlignes for meget tit er dyrt ikke lige med høj kvalitet og billigt er ikke lige med lav kvalitet , der er så stor forskel på webmaster at det er en jungle finde ud ad , hvem er det bedste tilbud man får ud ad sine penge

der er jo stor forskel på folk en arbejder konstant for laver 100 timer perfekt arbejde kræver 500 kr

en anden kræver 900 kr i time og laver ikke perfekte arbejde og vis er rigtige uheldige får man ingenting vis betaler forskud stort

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 14:25
Boysen:

Jeg lever af min webshop der sælger sikkerhedsskilte, som mange andre på nettet. Intet unikt der...

Mit design er et template http://www.templatemonster.com/prestashop-themes/35380.html med få ændringer. Intet unikt der...

Min billeder, produkter og priser er som mange andres. Intet unik der...

Nu for jeg så at vide at jeg ikke er iværksætter... hvad fanden er jeg så?

Selvstændig
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:08

Anders S:
Boysen:

Jeg lever af min webshop der sælger sikkerhedsskilte, som mange andre på nettet. Intet unikt der...

Mit design er et template http://www.templatemonster.com/prestashop-themes/35380.html med få ændringer. Intet unikt der...

Selvstændig

Chief Kickass Officer (CKO)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:48

Anders S:
Boysen:

Selvstændig

Sådan! Altid rart at finde ud af hvad man er :)

Så skal jeg forstå det således at for at kalde sig iværksætter, skal jeg opfinde noget?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Boysen:

Sådan! Altid rart at finde ud af hvad man er :)

Så skal jeg forstå det således at for at kalde sig iværksætter, skal jeg opfinde noget?

Nej , men du må ikke bruge templates iflg. trådstarter, så grænsen går ved Themeforrest. Ligesom grænse for om man er real hip hopper eller wannabe hip hopper, går lige ved indgangen til Burger King (som Gramsespektrum så rigtigt sagde).

Ligesom i hiphop gælder det også at en bøjle eller et nakketræk er super cool, i iværksætter miljøet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:44

En rigtig iværksætter er vel en som ved hvad virker ?

Hvis man ser på Jysk Sengetøjslager, Netto , på Amino`s design ( bygget over template, og som i starten var ret grimt, og stadig ikke er for kønt.. sorry ) og på mange andre virkelig succesfulde forretninger og websites, så er konklusionen vel at templates og halvgrimt design på hjemmesider og forretninger ikke betyder det store.

Det der så betyder noget er : markedsføring, markedsføring og markedsføring som Lars Larsen beskriver som opskriften på succes. Det er trist mange gange at se folk der virkelig vil lave noget pænt, bliver overhalet med 1000 km i timen af folk der giver den max. gas på markedsføringen ( komme ud over kanten ). Se sådan noget forstår de iværksættere som jeg kender og har læst om.

Min halvbror startede et webbureau for 2 ½ siden. De er nu 20 ansatte og kommer til møder med borgmestre og erhvervsminister for at høre hvordan man laver vækst i dagens Danmark. De har aldrig brugt seo, adwords eller telemarketing. De laver halvkedeligt design ( vil nogen sige ) til fornuftige priser og folk elsker det. Måske er de 100 ansatte om et par år.

Men ja han er sikkert heller ikke en " real hiphopper " som Lundsby siger :)

Mvh

Ham der kører med et 4 år gammelt template og som rykker folk rundt på nettet.. med sin markedsføring. Men som åbenbart ikke er iværksætter :(

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)