Jamen at du ikke bryder dig om "mit produkt", som forøvrigt omfatter flere produkter og serviceydelser står dig da frit for. Jeg kan sikkert også finde områder du beskæftiger dig med, jeg ikke bryder mig specielt meget om. Du må være lidt mere konkret!
Det samme storsind som du udviser, når du kommer med kritik af mit "produkt" - som du tilsyneladende har stor kendskab til? Noget tyder på, at du ikke har forstået pointen i mit første indlæg i denne tråd, jeg vil anbefale dig at læse det igen - og i det mindste forsøge at forstå, hvad det er jeg prøver at argumentere for og imod. Jeg har skam ikke et problem med andres tilbud - det er din forudindtagede meningen. |
Thomas:Jamen at du ikke bryder dig om "mit produkt", som forøvrigt omfatter flere produkter og serviceydelser står dig da frit for. J eg kan sikkert også finde områder du beskæftiger dig med, jeg ikke bryder mig specielt meget om. Du må være lidt mere konkret!
Jamen, du har tidligere været udsat for kritik af diNE produktER. Ikke fra mig - selvom jeg er enig - og sjovt nok, så har jeg tidligere forsvaret DIN ret til at tilbyde dine produktER, fordi det er et princip for mig, at det skal man kunne, uden at konkurrenterne blander sig negativt. Derfor kender jeg lidt til det.
Men derudover har du ganske ret i, at jeg ikke kender det særligt godt, for du har jo ingen referencer på dit website! Du kritiserer andre for manglende visuel identitet, og for at bruge gratis standard themes, men du gør dig ikke selv den ulejlighed at vise hvad DU egentlig tilbyder, i form af referencer.
Thomas:
Jeg har forstået din pointe, og jeg har allerede svaret én gang her i tråden, men jeg er ikke enig i din præmis, og du mangler at underbygge dine påstande.
Du påstår feks. at næsten ALT iværksætteri her på Amino, udelukkende handler om, at det skal være billigt. Det er en påstand grebet ud af den blå (chat?)luft. Det er jo et fåtal, af de mange tråde som oprettes her, der handler om at få noget billigt. De fleste er skam meget seriøse omkring deres virksomhed, og de som ikke er ... tjah lad dem sejle deres egen sø. At du bruger den sidste gruppe som udgangspunkt for et laaaangt indlæg, gør du kun fordi det tjener et formål FOR DIG, nemlig at fremhæve dig selv, på andres bekostning.
Og at du så selv snakker om visuel identitet (andre har allerede været inde på DIN visuelle identitet, så det skal jeg ikke rode mere i) og billige tilbud, hvorefter du selv opretter en tråd med et meget billigt tilbud, dét er hvinende hyklerisk.
Du er bare heldig, at jeg er så flink at holde kritikken her i denne tråd.
Bliv gratis medlem