er der virkelige nogle der vil arbejde til 200-300 kroner om ugen i danmark vores leve omkostninger er da en del højere i danmark jeg synes jeg lever for få kroner men så lidt er endnu svære , det forstår jeg ikke lige |
Thomas L:Har ikke fulgt tråden her så nøje, men jeg har en ven og tidligere kollega der kom fra Litauen til Danmark for en måned siden for at søge arbejde som ufaglært kok.
Han har ikke den største erfaringsbagage i verden men præsterede alligevel at finde fire fuldtidjob inden for 10 dage, hvilket jeg synes er lidt af en præstation.
Alle jobsene var aflønnet månedligt fra 23.000 til 25.000 kr før skat, og min ven kunne så at sige vælge og vrage blandt disse. (I samtlige jobs skulle han arbejde med mad, så det er altså ikke opvask og rengøring vi snakker om)
Så der er rent faktisk jobs derude hvis bare man gider, samt har viljen til at søge dem og eventuelt prøve noget nyt, istedet for at låse sig selv fast i en lille boks som mange danskere har det med at gøre.
nå ja det er sådan en i uenig med , jeg får heller ikke hele af vide måske er han en dygtig kok for man kan sagtens være ufaglært og være super dygtige til sit fag og man er også mere mobil når man ikke har familien der kan bidende en lidt
Bliv gratis medlem