Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom nu danskere, stop med at tude..

Side 5 ud af 15 (145 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

ja du har ret det er ikke smart med de tager de jobs , der burde dansker i stedet tage de jobs 5000 kroner kan jo sagtens overleve godt for have en lille hyggelige luksus lejlighed på 12 m2 som mig og leve lidt der ud ad i , men mange af disse jobs ville slet ikke være der vis man sætte ned for kontant hjælpen , så var motiveret for dansker tage de lave lønnet jobs og de penge gik ikke ud ad stats kassen , lige nu er samfunds største problem det antal på overførelse indkomst der må man lave motivere til man arbejder mere 

 

 

Jeg kunne godt tænke mig at se et regnestykke, over hvordan man lever som enkelt mand, for 5000 kr om måneden.... Kan du give mig sådan et?

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

netplace:

Vi kan ikke konkurrer på kvantitet men det lader til at vi inden for visse erhverv kan konkurrer på kvalitet og det er positivt set med danske briller for det viser sig at det i sidste ende bedst kan svare sig at producere i dk.

Preben

derfor skal social hjælpen også ned ad så skattetrykket kan falde , så er der flere kan komme ud og lave kvalitet arbejde og får en god løn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
derfor skal social hjælpen også ned

Så er du tilbage til at skulle leve under minimumsgrænsen, men hvis du samtidig kan få prisniveauet ned, så er det jo fint ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

ja du har ret det er ikke smart med de tager de jobs , der burde dansker i stedet tage de jobs 5000 kroner kan jo sagtens overleve godt for have en lille hyggelige luksus lejlighed på 12 m2 som mig og leve lidt der ud ad i , men mange af disse jobs ville slet ikke være der vis man sætte ned for kontant hjælpen , så var motiveret for dansker tage de lave lønnet jobs og de penge gik ikke ud ad stats kassen , lige nu er samfunds største problem det antal på overførelse indkomst der må man lave motivere til man arbejder mere 

 

 

Jeg kunne godt tænke mig at se et regnestykke, over hvordan man lever som enkelt mand, for 5000 kr om måneden.... Kan du give mig sådan et?

 

bruger genbrugs tøj

henter mad indkøbscentrer smider en del mad ud så det kan man tage gratis

bor i kæmpe lejlighed på 12m lige over 1000 kroner

bruger meste ikke mit eget internet

ringer ikke så meget

vis kan få et gratis måltid mad siger jeg tak

alt hvor jeg kan se jeg spare kroner spare jeg

jeg synes det kunne være en god ide flere prøvet leve mit luksus

nej det var ikke mig der gav dig minus , men du har vidste en gang før spurgt om samme og jo det er ikke noget prale liv jeg lever lige nu , men vil ikke gå op og bede om kontant hjælp ved godt jeg har mange flere kroner så da jeg har mange udgifter også til min virksomhed

nødvendig udgifter er jeg har shows tøj pænt og diverse udgifter til virksomheden , de kan jo trækkes fra i skat , men det er mit liv sådan lever jeg det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tom Jensen:

Lad os lige slå fast, at kontanthjælpen er fastsat efter den officielle grænse for minimums levestandarden i DK!

Og? Det kan især godt betale sig at være enlig mor i Danmark da disse får rigtig mange tillæg. En enlig mor med to børn + boligsikring + børnepenge + friplads kommer nemt op omkring 15-17K udbetalt, hvilket er alt, alt for meget.

Incitamenter.

Jeg er helt enig med trådstarteren. Klynkeriet, især fra den snotforkælede ældre generation er ikke til at holde ud.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan vil lavere socialhjælp høje lønnen?

Lav/ingen kontanthjælp=lavere løn

Ja folk er beskæftiget

Men de er stadig fattige
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Og? Det kan især godt betale sig at være enlig mor i Danmark da disse får rigtig mange tillæg. En enlig mor med to børn + boligsikring + børnepenge + friplads kommer nemt op omkring 15-17K udbetalt, hvilket er alt, alt for meget.

 

 

Det er faktisk ret vildt ... det er ca det min x har udbetalt , vi har 3 børn sammen..... Hun har det faktisk lidt for godt, i forhold til hun ikke laver en pind i hverdagen....

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Marquez:
undskyld hvis jeg har gjort dig sur, det var ikke min hensigt.

Du kan sove roligt i nat; du har på ingen måde gjort mig sur.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Og? Det kan især godt betale sig at være enlig mor i Danmark da disse får rigtig mange tillæg. En enlig mor med to børn + boligsikring + børnepenge + friplads kommer nemt op omkring 15-17K udbetalt, hvilket er alt, alt for meget

Du kan da ikke mener, at 150.000 arbejdsløse skal indrette sig efter de få der sylter sig igennem? Og den enlige mor kan jo også være sat i situationen ved, at kondom sprang ;-) 

Min pointe er, at meningerne er fordrejet i fohold til dem der råber højest og det er desværre kun dem der er en sensationhistorie i, som Robert på EB's forside.

og så synes jeg godt vi kan være lidt respektfulde overfor den ældre generation, det er trods alt dem der tog det tungeste løft for at vores samfund er hvor vi er!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Klynkeriet, især fra den snotforkælede ældre generation er ikke til at holde ud.

Og når man så hverken er enlig mor, eller andet der "berettiger" til tilskud i hoved og r..    !!!

Og det sidste tiltag; afviste flygtninge skal have mulighed for at flytte ud af centeret, have job og uddannelser....

På bekostning af danske statsborgere som bare gerne vil have et job og klare sig selv!

Vi valgte at hæve begge efterlønsbidrag og skyde dem i husbonds virksomhed. Havde vi ikke gjort det, kunne han ikke have overtaget virksomheden, (som han har været i mere end 28 år!), og havde vi ikke gjort det, var vi to uden job.

At jeg uventet fik sparket midt i det hele, og at overtagelsen var ved at ryge på gulvet, har bestemt ikke gjort os mildere stemt over for div. tiltag der kun gør det mere besværligt både for virksomheder og de (vi) stakler der bare ikke kan finde et job, som harmonerer med den dagligdag vi gerne skulle have til at fungere..

Side 5 ud af 15 (145 indlæg)