Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dagens mand til Kontant DR

Side 15 ud af 18 (171 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans & Jesper

Det her må have jeres interesse, for der tager de fat i præcis den problemstilling. Hængt ud på forsiden.

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 20:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 12 person

Hans Stokholm Kjer:
KONTANT har ikke til formål af afsløre forbrydere - de har udelukkende til formål at underholde danskere.

Kære Hans

Hvor er det dejligt. endelig er vi uenige Smile

Jeg synes det er fantastisk som du forsvarer de mennesker som ikke har styr på hvad de videresælger.

Ja du nærmest frikender de folk som KONTANT finder frem til - uden et eneste bevis på hvem der har ret.
Og påstår andre har uret. det ligner bare ikke dig

VÅGN OP Hans.
Vær den Hans vi kender.
Jeg synes den sag STINKER

Bedste hilsener

Rolf
Rolf Høegh

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:45 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rolf Høegh:
Jeg synes den sag STINKER

Yes

"Fantatisk" at en Amino kerne vil forsvare Skovhøjs forretningsmetoder, og ovenikøbet nogle som ikke har set programmet.

Men det er ikke første gang Amino gør sig til forkerte dommerer.

Ja føj den sag STINKER langt væk. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Er der mon penge involveret i det ?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:45 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi affiliatere, kan gøres vores til at disse "scraper-metoder" ikke lykkes, ved at afholde os fra at benytte de survey-kampagner der udbydes.

Jeg har personligt fravalgt alle surveys af samme grund. Herudover gennemgår jeg hver enkelt annoncør og afvejer etikken i deres forretning, inden jeg benytter mig af deres kampagner på mine sider.

I sidste ende sidestiller den besøgende ofte annoncerne på en side, med selve domænet og det øvrige indhold, og ethvert underlødigt tilbud der måtte blive vist på en af mine sider, vil derfor falde tilbage på mig selv. (selvom de besøgene næppe opfatter at de tilmelder sig 100+ emaillister, når de har klikket på en annonce der lover præmie på 50.000,- når de udfylder et spørgeskema)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 20:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

"Fantatisk" at en Amino kerne vil forsvare Skovhøjs forretningsmetoder, og ovenikøbet nogle som ikke har set programmet.

Men det er ikke første gang Amino gør sig til forkerte dommerer.

Ja føj den sag STINKER langt væk. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Jeg kan love dig at Aminos moderatorter gør et fantastisk stykke arbejde.
Og jeg kan også garantere dig et der ikke er penge invoilveret i det.

Hans og måske andre Amino folk mener måske de anklagede er uskyldige - men helt ærligt, så stinker sagerne af at arbejdet ikke er gjort godt nok fra de som er anklaget af Kontant. Hvorfor retter fiolk f.eks. først fejlene når Kontant er kommet ind i billedet? JEG GYSER OM SVARET.

God søndag til alle - også de som der "lige smarte nok til at tage fiolks penge" og glemmer ansvaret

Hilsen

Rolf

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Hvor er der nogen, som gør det? Kom med beviser for sådan en påstand! Jeg har læst hele tråden, og alle kritiserer Kontant generelt, fordi de laver manipulation mm. Men jeg kan ik finde en eneste, som siger de fejl Mattias har lavet er okay. Men nu er fakta blot, at ud af de mange anklager i programmet, så er der kun meget få, som holder vand i virkeligheden...

Men så bidrager du lige med trådens mest loosy kommentar! At antyde, at nogen herinde skulle få penge for at skrive i denne tråd, det er virkelig et lavpunkt over alle lavpunkter... 

Bare det at du skriver det i tråden, det siger alt... Så jeg forlader tråden, inden jeg bliver beskyldt for mordet på JFK eller andet latterligt!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:40 | Låst
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Hej Ib Abildgaard.

Du får en advarsel, og næste gang får du en pause.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:59 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hans Stokholm Kjer:
2. Ja - det er modbydeligt - alene det, at han forsøgte at narre unge piger til sex er modbydeligt. Men man har hverken kunnet finde vidner eller ofre, der underbygger, at det rent faktisk er lykkedes for ham. Mit gæt er, at det var rent pral.

Der husker du så forkert, Hans. Der var flere piger, der trådte frem og fortalte om hans misbrug. En af pigerne fortalte, hvordan han havde taget hende og to andre piger med til London. Her linede ham dem op på en sofa på et hotelværelse med bagdelene i vejret, hvorefter han tog dem bagfra en efter en. Det husker jeg klart og tydeligt.

Til allersidst i programmet blev han afsløret i at forsøge sig med en pige, der udgav sig for at have modeldrømme. I næste øjeblik træder filmholdet ind og konfronterer ham. Det er noget af det mest pinlige, jeg nogensinde har overværet.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:48 | Låst

Der husker du så forkert, Hans. Der var flere piger, der trådte frem og fortalte om hans misbrug. En af pigerne fortalte, hvordan han havde taget hende og to andre piger med til London. Her linede ham dem op på en sofa på et hotelværelse med bagdelene i vejret, hvorefter han tog dem bagfra en efter en. Det husker jeg klart og tydeligt.

Til allersidst i programmet blev han afsløret i at forsøge sig med en pige, der udgav sig for at have modeldrømme. I næste øjeblik træder filmholdet ind og konfronterer ham. Det er noget af det mest pinlige, jeg nogensinde har overværet.

svarer i alle fald til min hukommelse - de der programmer kan kritiseres - men det er helt OK som vi idag har et åbent internet (og af mange andre grunde) at vi iværksættere (og andre) checkes af pressen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person
Jeg vil give mit besyv med fordi jeg har læst at det er kunderne, der har været grådige her.

Jeg kan ikke tage stilling til den enkelte sag, der igen igen igen kommer i Kontant. For mig, ser et ud til at forretningsmodellen klokkeklart går ud på at lave profit på den mindre kloge. Det UDEN at skabe decideret værdi for kunden. Til gengæld bliver de bundet op på en fast udgift.

Jeg kan huske da jeg var 15-19 år og naiv. Dengang var der ikke Internet og Facebook, det gjorde den slags nemmere og billigere. Der hed det "Kupon nyheder". Ja, jeg var fattig og naiv. Sådanne mennesker er der friske forsyninger af hele tiden.

Jeg er dybt misundelig over det drive de unge mænd har, som scorer kassen.

Jeg ville aldrig ønske at være en af dem, der gør det selvom jeg til tider tænker tanken, når jeg bliver træt.

Det gør mig trist at det er folk, der KAN skabe værdi, som tilsyneladende ikke gør det. Og så er det alligevel dem, der render med kassen. Jeg ved godt der også er folk, der skaber reel værdi for sine kunder. Det ser jeg indenfor SEO og andre ting.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 15 ud af 18 (171 indlæg)