Det bør i hvert fald gøre forbrugerne mere skeptiske overfor, hvilke virksomheder, de handler med på nettet - og den skepsis vil nok ikke helt kunne undgå at have nogle minimumskonsekvenser for alle andre. Så det er jeg enig i. Men, når det er sagt, så mener jeg også at forbrugerne efterhånden lærer af de fejltrin, de begår, når de handler på nettet (og derigennem lærer at skelne skidt fra kanel). Hvis man driver en hæderlig forretning med gode produkter, vil man før eller siden opnå en form for blåstempling (ikke mindst i form af anbefalinger fra kunderne). Så, helt så slemt står det ikke til, vil jeg mene. |
Hans Stokholm Kjer:Hvad smykkeklubben angår har jeg ikke nærstuderet siden, så jeg har ikke grundlag for at vurdere, om der er oplyst sagligt om prisen - men ud fra det, vi så i indslaget, synes jeg faktisk at det så meget tilforladeligt ud.
Det er jo din holdning og det respektere jeg :). Jeg synes bare ikke det er tydeligt nok og det er der jo åbenbart mange kunder der heller ikke synes.
Jeg pointere bare at jeg synes det er en kedelig udvikling og bestemt ikke en virksomhedtype jeg vil støtte. jeg synes det er utroligt at folk stadig holder hånden over ham og brokker sig over kontant, når 4 (kan ikke huske præcist) af hans hjemmesider er blevet dybt kritiseret af kunder.