Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dagens mand til Kontant DR

Side 4 ud af 18 (171 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Hedegaard:
Det er bare ærgerligt at dem som sælger tvivlsomme produkter på "alternative måder" sikkert også ødelægger en del handel for dem som vil drive en hæderlig internet forretning og så giver det internet handel et dårligt ry.

Det bør i hvert fald gøre forbrugerne mere skeptiske overfor, hvilke virksomheder, de handler med på nettet - og den skepsis vil nok ikke helt kunne undgå at have nogle minimumskonsekvenser for alle andre. Så det er jeg enig i.

Men, når det er sagt, så mener jeg også at forbrugerne efterhånden lærer af de fejltrin, de begår, når de handler på nettet (og derigennem lærer at skelne skidt fra kanel). Hvis man driver en hæderlig forretning med gode produkter, vil man før eller siden opnå en form for blåstempling (ikke mindst i form af anbefalinger fra kunderne).

Så, helt så slemt står det ikke til, vil jeg mene.

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:57 | Låst
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 9 person

Hans Stokholm Kjer:
Hvad smykkeklubben angår har jeg ikke nærstuderet siden, så jeg har ikke grundlag for at vurdere, om der er oplyst sagligt om prisen - men ud fra det, vi så i indslaget, synes jeg faktisk at det så meget tilforladeligt ud.

Det er jo din holdning og det respektere jeg :). Jeg synes bare ikke det er tydeligt nok og det er der jo åbenbart mange kunder der heller ikke synes.

Jeg pointere bare at jeg synes det er en kedelig udvikling og bestemt ikke en virksomhedtype jeg vil støtte. jeg synes det er utroligt at folk stadig holder hånden over ham og brokker sig over kontant, når 4 (kan ikke huske præcist) af hans hjemmesider er blevet dybt kritiseret af kunder. 

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Frederik.   (gad vide om det er en´ Robert i stedet).

Jeg forstår ikke din aggresive fremtoning - Slet ikke på en iværksætterside som Amino.

Frederik:
Han var på ingen måde overrasket og han har ikke et papir, på at de er guldbelagt. 

- Du kender ham måske.. Sleep  Han har vedstået problemerne, og så er det om at komme videre efter at have lært af sine fejl.

Frederik:
Jeg var i en alder af 14-15 år hvor jeg selv begyndte at tilmelde mig en masse konkurrencer, i håbet om at vinde. Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal straffes i så tidlig en alder, fordi jeg ikke har læst betingelserne.

Klart, at du selv skal tage ansvar.... hvem ellers..   Det vil sige at du ikke kan tage ansvar for dine handlinger i en alder af 15 år... Mattias var nok lidt mere ansvarsbevidst i en alder af 15 år.

Frederik:
prøver at skjule det månedlige gebyr på 195

Der står faktisk ikke ret mange linier nedenunder tilmeldingen. og der står klart at der skal betales... Så det er på ingen måde skjult, som du selv hævder... Og der står allerøverst, at man bliver melder sig ind i en klub. 

Livet er for kort til de små angreb, som hører hjemme hos Ekstra Bladet. Håber i den grad at se Mattias komme godt igennem det her som en lærig proces og vokse i årene fremover....  hvad kan du selv tilbyde, Frederik ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03 | Låst

Mikael christiansen:

Mattias Skovhøj:

Du kan i øvrigt læse min udlægning af historien på denne adresse: www.mattiasskovhoej.dk/kontant/

punkt 1 man får ikke sin velkomst pakke i smykkeklubben  den går på en fejl side god ide at rette  det så man kan læse din forklaring

vedr dette her var faktisk fordi jeg synes han skal frem med sin forklaring , det synes jeg er okay , jeg tror en har misforstået hvad jeg mener for ingen kan have noget imod man skriver hvorfor , og nu er den del nede , med den forklaring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:07 | Låst

jeg tror alle de modstander der skriver i tråden , der er altså en god forklaring inden på hans hjemmeside , der forklare de enkelte fejl eller misforståelser er forklaret , jeg tror han har lært noget af det og han siger også til sidste i programmet  han kan bevise alle på stande og han har lært af sin fejl og de rettes hurtigste muligt

jeg tror på ham , derfor håber jeg også den ene forklaring der går på fejl burde rettes , da jeg synes alle de andre forklaring der er online de er forklaret godt , god vind med din iværksættere frem gang

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 14:21 | Låst
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Frederik:
Der er jo ingen tvivl om at Mattias Skovhøj på ingen måde har rent mel i posen. Det er jo tydeligt at han vidste at de øreringe ikke var belagt med guld. Han var på ingen måde overrasket og han har ikke et papir, på at de er guldbelagt. 

Ifølge http://mattiasskovhoej.dk/kontant/ har han kontrakt fra sin kinesiske leverandør hvor der står hvordan kvaliteten på smykkerne skal være, så at sige han ikke har papirer på tingene, viser vist bare at du ikke har undersøgt sagen ordentligt?

Om det passer det han skriver på sin side vil jeg ikke bedømme, og har heller ikke set kontant-afsnittet.

Frederik:

Jeg modtager selv tonsvis af spam hver dag og det er pisse irriterende. Jeg var i en alder af 14-15 år hvor jeg selv begyndte at tilmelde mig en masse konkurrencer, i håbet om at vinde. Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal straffes i så tidlig en alder, fordi jeg ikke har læst betingelserne. 

Selvfølgelig skal du det - du har selv handlet, og hvis du ikke kender konsekvensen af dine handlinger, skulle du måske ikke indgå aftaler? Hvem skulle ellers være ansvarlig?

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Skrevet kl. 14:27 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 9 person

Michael Pausgaard:
- Du kender ham måske.. Sleep  Han har vedstået problemerne, og så er det om at komme videre efter at have lært af sine fejl.

Hvis det var ved at komme videre, så havde dette diskussions indlæg vel ikke blevet oprettet :p

Michael Pausgaard:
Det vil sige at du ikke kan tage ansvar for dine handlinger i en alder af 15 år... Mattias var nok lidt mere ansvarsbevidst i en alder af 15 år.

Jo til dels gjorde jeg. Tillykke til ham hvis han var det. 

Michael Pausgaard:
Der står faktisk ikke ret mange linier nedenunder tilmeldingen. og der står klart at der skal betales... Så det er på ingen måde skjult, som du selv hævder... Og der står allerøverst, at man bliver melder sig ind i en klub. 

Ja der står ret mange linjer, men hvis kunderne ikke ser dem? Hvorfor er det han ikke bare kan skrive det i toppen, så er der jo ingen tvivl om folk kan se det? En klub handler vel om at holde på ens kunder så lang tid så muligt? 

Michael Pausgaard:
Livet er for kort til de små angreb, som hører hjemme hos Ekstra Bladet. Håber i den grad at se Mattias komme godt igennem det her som en lærig proces og vokse i årene fremover....  hvad kan du selv tilbyde, Frederik ?

Min fremtoning? jeg påpeger blot at jeg ikke synes det er i orden?

Skal man kunne tilbyde eller have opnået noget for at komme med sin mening? En holdning man godt kan høre kommer fra en mand oppe i årene. Høre i hvertfald ikke til moderne tid.

Michael Pausgaard:
Jeg forstår ikke din aggresive fremtoning - Slet ikke på en iværksætterside som Amino.

Min eneste hensigt var at kritisere hans virksomhedstype og hvis jeg skabt misforståelse omkring det så undskylder jeg.

Jeg kan kun grine af dine udtalelser. Et ynkeligt forsøg på at nedgøre mig, som person.

tror jeg melder mig ud af diskussionen, har ikke nok at tilbyde åbenbart ;)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Frederik:
Jeg kan kun grine af dine udtalelser. Et ynkeligt forsøg på at nedgøre mig, som person.

Slap af, Frederik.
Der er ikke nogen, der er efter dig.
Du må da erkende, at du går ret hårdt i kødet på Mattias?

For mig at se gør du det uden at have ulejliget dig med at læse sagen fra Mattias' side - altså alene på baggrund af et manipulerende tv-program. Jeg kan selvfølgelig tage fejl i dette, men du har i hvert fald helt faktuelt overst nogle af Mattias' svar.

Michael kommenterer sagligt og velargumenteret dine angreb på Mattias - det har intet med din person at gøre.

Der skal vel være plads til uenighed?

Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:47 | Låst

Frederik:

Michael Pausgaard:

Hvis det var ved at komme videre, så havde dette diskussions indlæg vel ikke blevet oprettet :p

Michael Pausgaard:
Det vil sige at du ikke kan tage ansvar for dine handlinger i en alder af 15 år... Mattias var nok lidt mere ansvarsbevidst i en alder af 15 år.

Jo til dels gjorde jeg. Tillykke til ham hvis han var det. 

Michael Pausgaard:

Ja der står ret mange linjer, men hvis kunderne ikke ser dem? Hvorfor er det han ikke bare kan skrive det i toppen, så er der jo ingen tvivl om folk kan se det? En klub handler vel om at holde på ens kunder så lang tid så muligt? 

Michael Pausgaard:

Min fremtoning? jeg påpeger blot at jeg ikke synes det er i orden?

Skal man kunne tilbyde eller have opnået noget for at komme med sin mening? En holdning man godt kan høre kommer fra en mand oppe i årene. Høre i hvertfald ikke til moderne tid.

Michael Pausgaard:

Min eneste hensigt var at kritisere hans virksomhedstype og hvis jeg skabt misforståelse omkring det så undskylder jeg.

tror jeg melder mig ud af diskussionen, har ikke nok at tilbyde åbenbart ;)

han slutter altså programmet af med at sige retter sine fejl , så mon ikke alt er rettet

jo det med betingelser kan klart fremtone bedre , den markedsføring måde bruger mange , men det er selvfølgelige bedste forbruger at betingelser er meste mulig tydelige , men det står nederste på siden , der kunne godt være klik øverste har du læst vores betingelser , men i alt synes jeg han gør som de fleste andre vi skal jo tjene penge for hvor mange sider ser du hvor betingelser er øverste på siden , det er ikke mange og husk vi alle laver et par små fejl i livetog det har også erkendt

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Skrevet kl. 14:53 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ønsker ham også alt muligt held fremover :) Han siger bare i indslaget at han vil tydeliggøre det måedelige gebyr med det samme. Kan stadig ikke se han har gjort det endnu?

Side 4 ud af 18 (171 indlæg)