Med mindre at du og Jakob er samme person, så svarer du på noget der er skrevet til en anden.. Han spurgte om en fair betalingsløsning i en pyramidestruktur.. Jeg gik stærkt ud fra at du arbejde med MLM da du tidligere svarede:
At du derefter kalder det network marketing ændrer ikke på at du tidligere hævder at du arbejder med MLM. Det er lidt svært at sætte dig i en bås hvis du skifter forretningsform midt i en debat. |
Opgiver....jeg orker ikke at læse det hele igennem, så smid endelig 1 stjerne og tro du har ramt sandheden...Men venne hvervning...jaja...helt ENIG MED LOVEN...mon det kan forstås når jeg skriver med stort... Hvis jeg "hverver" en person, så er opgaven at han/hun skal tjene penge. Først når han/hun tjener penge, så tjener jeg penge.
EN gang for alle...hvis metoden var ulovlig, så havde de Neergaard og gang...stoppet metoden FOR LÆNGE SIDEN!
MLM & NM ER ikke det samme, men herinde på Amino er det vist det samme, facts er at i tror vi arbejder med nøjagtig de samme betingelser, jeg kalder det network marketing, fordi der ikke er noget krav om at "multi level" sin forretning.
Jeg har "brokket mig" over trådens overskrift...Totalt tåbeligt at fokusere det negative.
Jamen ærlig talt så kunne vi da sagtens fortsætte tråden et par uger eller to, jeg anser stadig dine tal for vrøvl, og du snakker om postulater, så smid da endelig din statistik for dine tal - og ikke bare dine "egne facts".
Jeg skriver som jeg gør, fordi du har din klare mening. Men du har da HELT ret...hvis folk var pro MLM så ville de bifalde det...Bare se Lasse i den seneste tråd...En person der i et års tid har "manglet" en mulighed. Nu skal jeg ikke kunne sige facts med sikkerhed, men så vidt jeg kan forstå så har han sagt NEJ konstant uden at undersøge noget som helst...
Forresten Jan...Din matrise kan jeg ikke bruge til noget som helst...din tal er ligegyldige..og som erfaren MLM'er har du kun gjort mig forvirret...knaon.
Fakta...fakta omkring HVAD...jeg har selv været kunde i et MLM firma i ca. 7 år....FAKTA! Men det var nok ikke det du efterlyste...
DU vil gerne have at vi giver dig svar udfra dine tal...men som sagt..de giver INGEN MENING! god weekend.
Bliv gratis medlem