Hvis min borddame laver noget, jeg ikke synes er interessant, så LADER jeg som om, at det er interessant - det er da almindelig høflighed. Hvis du var min borddame, skulle jeg så sige til dig, at jeg ikke gider høre om DIT arbejde, fordi jeg allerede har et kørekort? ;-)
|
Allan I:Lone Ginnerup:P.S. Havde jeg været din borddame, havde jeg fluks drejet samtalen ind på noget andet, og du kunne ikke have fået mig i snak om mlm :-) Det er vel egentligt ok at folk ikke er til det samme?Hvis min borddame laver noget, jeg ikke synes er interessant, så LADER jeg som om, at det er interessant - det er da almindelig høflighed.
Hvis du var min borddame, skulle jeg så sige til dig, at jeg ikke gider høre om DIT arbejde, fordi jeg allerede har et kørekort? ;-)
salgstaler vedr produkter er almindelige høflighed at man ikke snakker om til fester , især vis man ikke har bedt om det er det meget uhøfligt at snakke dette emme til en fest ,derved vis min borddame begynder på salgs snak og vil sælge noget skrider jeg også
vis min borddame snakker løs om sit hår daglige dags ting , er det almindelige høflighed at høre på hende, men hold alt snak salgs væk fra dine dagligs ting , det er ren og skær normal høflighed
derved der er forskel på , hvilken emmer der skal snakkes om til fester
Bliv gratis medlem