Jeg har OPRETTET mig som kunde/forhandler for at kunne købe ind til engros-pris. Hvis du mener det er at blive holdt for nar, så taler vi nok ikke helt samme sprog. Jeg kan samtidig tilbyde venner, familie, kollegaer mv. at købe professionelle produkter til engros-pris. Dermed føler jeg ikke, at jeg holder nogen for nar - eller skal "lokke" andre ind i konceptet. At jeg så tjener lidt provision hver gang mine kunder handler kan jeg godt leve med (også selvom nogen af dem er venner eller familie) - for jeg har jo stadig skaffet dem billigere varer og i en bedre kvalitet, end dem de købte førhen.
Kan det skyldes - at der aaaaaaaltid er nogen der skal hagle ned på konceptet uden at have sat sig 100% ind i det? I et af de første indlæg her - får vi fx først at vide, at konceptet ikke holder i et markedsperspektiv - og lige bagefter fortæller personen så, at han ikke er 100% inde i konceptet. Man undres jo så over, hvad vurderingen om markedsperspektiv bygger på - og derfor føler man også nogen gange trang til at forklare, hvordan tingene reelt hænger sammen, når nu man kan se, at tingene er taget ud af kontekst, eller er decideret faktuelt forkerte. Det er der vel ikke noget mærkeligt i? Edit: Jeg benytter lige lejligheden til at linke til mit tidligere indlæg som forklarer dette endnu bedre: http://www.amino.dk/forums/t/171801.aspx |
Hej Sasa,
Sasa Kovacevic:Set fra et markedsperspektiv, så holder MLM ikke
Du følger ikke godt nok med Forever Living Product m.f er stiftet for mange år siden! Find selv ud af hvor mange!