Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du modstander af mlm ?

Side 4 ud af 11 (106 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
Tænk bare.. hvis du erhverver 6 nye medlemmer under dig og de erhverver 6 hver under sig, som så erhverver 6 hver under sig..... blablabla... badabing... du kommer til at tjene kassen!!!"

Denne opsætning stemmer bare ikke overens med den virklige verden. Af denne simple grund at mange som starter lang fra finder seks personer. Jeg mener gemmen snittet ligger på 2,3 men har også hørt 1,8 . En anden ting er kunder som jo generere omsætning, men ikke bringer nye personer ind.

Søndag den 26 aug. holdt jeg faktisk et 15 min foredrag om dette på en af vores møder. Nu er det sådan at vi har 10 forskellige bonus og denne udregning gik kun på de 1 af dem. 

I udregningen var det en betingelse at alle har en personlig omsætning på 50point hvilket svare til ca. 700 kr. 

Resultatet var at hvis du finder kun 2 personer i alt. 1 person den første måned og 1 person den anden måned. Hver af disse 2 nye personer gør det samme og så videre.

Så vil du efter 18 måneder have 512 personer i dit team. Indtægt ca. 57000 kr. samme måned. Skal siges denne ene bonus maks kan giver 150.000 kr. pr måned så derfor er det ikke uendelig som din fine pyramide.

Mht. spørgsmålet om hvilken level jeg er på ønsker jeg ikke at fortælle min indtægt offentlig, men kan sige at mit team er skævt fordelt, men samlet antal er på over 700 personer. Nogen omsætter ingen ting andre noget mere end de 50 point. Kikkede lige efter og den der pt. omsætter mest personligt i denne måned er på 1980 point. 

Håber det var svar nok.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 08:33

Jeg har læst at  der i 2010 blev omsat for 125 milliarder dollars i MLM af 75 millioner mennesker eller distributører. Er de bare dumme allesammen, eller tjener de virkelig penge ved at anbefale gode produkter til andre?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:

Det har aldrig været nogen hemmelighed, at MLM firmaer sender penge OPAD i strukturen. 

Til gengæld er det åbenbart en DYB HEMMELIGHED, at det gør ALLE ANDRE FIRMAER også! Wink

Det er absolut ingen hemmelighed at andre firmaer betaler penge til deres leverandør, jeg håber ikke du læser andet i mit indlæg. Jeg forstår faktisk overhovedet ikke hvorfor du skriver det til mig. Trådstarter prøvede at give indtryk at det ikke er dem i toppen der tjener mest, og jeg spurgte til eksempler på udbetalingsstrukturer hvor det er de nederste der tjener mest.

Det er netop som du siger helt almindeligt, og det er derfor jeg spørger trådstarter om ikke det også er almindeligt indenfor MLM.

Den her diskussion er faktisk et godt eksempel på hvorfor MLM har så dårligt et rygte, nemlig fordi trådstarter prøver at give indtrykket af at det ikke er toppen der i snit tjener klart mest, ved at nævne et eksempel på a han kender nogen under ham som tjener mere. Trådstarter små historier er fuldstændigt ligegyldige i den store sammenhæng. Men MLM er ofte præget af den slags, og det er med til at tænde en del folks alarmlamper, når man på den måde prøver at manipulere så åbenlyst med folk.

I stedet for at skrive en historie om at han kender nogen under ham som tjener mere, burde man helt åbent i stedet for at skrive at JA de øverste belønnes, ligesom alle andre steder. Det er langt mere troværdigt. Men det med troværdighed er der bare så få MLM´ere der forstår (kan jeg se på de utallige dårlige forsvar af konceptet herinde).

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejvind:

Jeg har læst at  der i 2010 blev omsat for 125 milliarder dollars i MLM af 75 millioner mennesker eller distributører. Er de bare dumme allesammen, eller tjener de virkelig penge ved at anbefale gode produkter til andre?

Ingen af delene. Svaret på dit spørgsmål er mere kompliceret end du lægger op til.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

MLM er idioter der sælger til deres nærmeste, fordi her er en vist form for tillid. Så den naturlige barriere som man også kalder sundfornuft er fjernet!!

Denne tillid misbruges til at sælge almindelige vare til en overpris.

Om man er modstander af MLM??

Det kommer vist an på moral. Jeg har selv været inden for MLM og undervist mange i salgsmetoder. Det fortryder jeg i dag.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Keld_J:

tænkstort:
Tænk bare.. hvis du erhverver 6 nye medlemmer under dig og de erhverver 6 hver under sig, som så erhverver 6 hver under sig..... blablabla... badabing... du kommer til at tjene kassen!!!"

Denne opsætning stemmer bare ikke overens med den virklige verden. Af denne simple grund at mange som starter lang fra finder seks personer. Jeg mener gemmen snittet ligger på 2,3 men har også hørt 1,8 . En anden ting er kunder som jo generere omsætning, men ikke bringer nye personer ind.

Søndag den 26 aug. holdt jeg faktisk et 15 min foredrag om dette på en af vores møder. Nu er det sådan at vi har 10 forskellige bonus og denne udregning gik kun på de 1 af dem. 

I udregningen var det en betingelse at alle har en personlig omsætning på 50point hvilket svare til ca. 700 kr. 

Resultatet var at hvis du finder kun 2 personer i alt. 1 person den første måned og 1 person den anden måned. Hver af disse 2 nye personer gør det samme og så videre.

Så vil du efter 18 måneder have 512 personer i dit team. Indtægt ca. 57000 kr. samme måned. Skal siges denne ene bonus maks kan giver 150.000 kr. pr måned så derfor er det ikke uendelig som din fine pyramide.

Mht. spørgsmålet om hvilken level jeg er på ønsker jeg ikke at fortælle min indtægt offentlig, men kan sige at mit team er skævt fordelt, men samlet antal er på over 700 personer. Nogen omsætter ingen ting andre noget mere end de 50 point. Kikkede lige efter og den der pt. omsætter mest personligt i denne måned er på 1980 point. 

Håber det var svar nok

Hold kæft hvor er du dog et storslået eksempel på en MLM løgn... Du skriver at du ikke vil sige hvor meget du tjener, men ligger tal frem så alle selv kan regne det ud.... Klassisk Yes

Super godt eksempel Big Smile

Selv dit bruger navn... "Working on a dream" LOL hold da kæft....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:08

Keld_J:

Mikael christiansen:
ser bare ingen  andre koncepter her på amino.dk der behøver opretter forsvars tråde

Nej det har du helt ret i Mikael... Men husk der skal 2 til tango.. 

korrekt , så tror jeg også vi er enig i behøver ikke fosvars en hel branche , tit vis man bliver ved i det negative overskrifter, tekster og snak  på mindes endnu mere dette punkt i skal tænke positive og lære at gøre det for overskriften, er du modstander af mlm ? er en negative ladet overskrift

læser første punkt øverste tjener altså mere i den rigtige verden også i MLM og sådan kan man tage hver eneste punkt

din målsætning Keld  med tråden er forfejlet altså hvad du vil opnå med tråden , når tråd oplægget er sådan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:24

Tråden i sig selv, ser ud til at blive højre fløj imod venstre fløj...Jeg forstår ganske enkelt ikke meningen med indlægget, for modstanderne holder generelt fast i deres synspunkter lige meget hvad.

Folmann: Fedt at udtale dig for de 90% du må have haft travlt da du mødte dem alle Wink

Jeg kunne aldrig finde på at smide røret på hvis en telefonsælger ringer, med mindre at personen ikke acceptere at jeg ikke har tid til at snakke med ham/hende. Det var jeg ude for for ganske nylig. Så er man selv ude om det.  

De fleste jeg kender tager et nej for et nej til at starte med, men kan sagtens finde på at vende tilbage efter en periode på f.eks. 6 måneder, men 9 ud af 10 gør det med forretningen for øje og ikke salg af et produkt. Jeg havde f.eks. en person der henvendte sig til mig 3 gange fordi jeg kørte annoncer på google, hverken første eller anden gang ville han bruge seriøs tid på at høre nærmere.  Da han henvendte sig tredie gang, var han uinteressant for mig, MLM handler om at kommunikere med hinanden, og hvad syntes i selv er bedst...at læse Thorborgs artikler eller opleve ham live.

Sasa: Ærlig talt, hvorfor søren begynder andre firmaer så at bruge samme metoder? Dit indlæg må du meget gerne bakke op af facts, for jeg er hamrende uenig. Det er jo ikke for sjov skyld at flere MLM firmaer har voldsom vækst og de "øvrige" ikke kan følge med.

De fleste MLM produkter har NETOP en naturlig efterspørgsel, hvor folk måske er vant til at købe samme produktgenre i Matas, Fakta, Apotek osv.

Der er altså stor forskel på MLM ano 1980 og MLM ano 2012.

Folk køber af folk de kender...citat Thomas Bigum!

Enig med Mikael...

Thomas Frost:

Tag et hvilket som helst firma, er der så ikke matematisk størst mulighed for at man længere oppe i pyramiden tjener mere?

Og nej du kan ikke sætte det op så sort/hvidt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:37

Remydk:
MLM er idioter der sælger til deres nærmeste, fordi her er en vist form for tillid.

For det første er det faktuelt forkert, at alle MLM'ere sælger til deres nærmeste. Nogen gør - andre gør ikke. Lige som i alle andre brancher. 

For det andet er det også faktuelt forkert at alle MLM produkter er dyrere end andre produkter. Nogen gange er det tilfældet - andre gange er det ikke - som i alle andre brancher. 

Og sidst, men ikke mindst, er det i min optik topmålet af idioti at tage over 10 millioner mennesker, som repræsenterer hundredvis af forskellige firmaer, putte dem alle i éen og samme kasse - og stemple dem som idioter. 

Men tak for dine pæne ord - og god bedring. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold kæft i har været over det her mange gange. Er det ikke på tide at stoppe?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 4 ud af 11 (106 indlæg)