Denne opsætning stemmer bare ikke overens med den virklige verden. Af denne simple grund at mange som starter lang fra finder seks personer. Jeg mener gemmen snittet ligger på 2,3 men har også hørt 1,8 . En anden ting er kunder som jo generere omsætning, men ikke bringer nye personer ind. Søndag den 26 aug. holdt jeg faktisk et 15 min foredrag om dette på en af vores møder. Nu er det sådan at vi har 10 forskellige bonus og denne udregning gik kun på de 1 af dem. I udregningen var det en betingelse at alle har en personlig omsætning på 50point hvilket svare til ca. 700 kr. Resultatet var at hvis du finder kun 2 personer i alt. 1 person den første måned og 1 person den anden måned. Hver af disse 2 nye personer gør det samme og så videre. Så vil du efter 18 måneder have 512 personer i dit team. Indtægt ca. 57000 kr. samme måned. Skal siges denne ene bonus maks kan giver 150.000 kr. pr måned så derfor er det ikke uendelig som din fine pyramide. Mht. spørgsmålet om hvilken level jeg er på ønsker jeg ikke at fortælle min indtægt offentlig, men kan sige at mit team er skævt fordelt, men samlet antal er på over 700 personer. Nogen omsætter ingen ting andre noget mere end de 50 point. Kikkede lige efter og den der pt. omsætter mest personligt i denne måned er på 1980 point. Håber det var svar nok. |
Jeg har læst at der i 2010 blev omsat for 125 milliarder dollars i MLM af 75 millioner mennesker eller distributører. Er de bare dumme allesammen, eller tjener de virkelig penge ved at anbefale gode produkter til andre?