Har kløet på når der var tid - og nu - bedre sent end aldrig.. Det nye site er oppe.. :-) og det hele virker tilsyneladende med 301 directs og alt det pis :-) - Top stolt!! - Top nice - En god dag i dag :-D NyesteModeDK
* Lidt exploring af mulighederne ude på de forskellige sociale medie.. Den del mangler jeg godt nok en del lærdom i..
Den avancerede plan..
* Håber jeg vi når frem til inden der er en der når 50k :-P Ellers håber jeg bare at jeg nu kan komme rigtigt igang med at tjene bare en "smule" baseret på den tid der er lagt i sitet :-D
/Niels
Hold da kæft, du har fået lavet meget på den side, det var vildt :)
Det bliver helt sikkert besøgt meget, og giver forhåblig et godt indtjening
Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk
Det ser sgu flot og fornemt ud Niels o_O. Den glæder jeg mig bestemt også til at følge.
Der er lige en sektion i bunden af din forside jeg vil kommentere, med forlov:
Jeg tænker umiddelbart, at det ville give god mening hvis alle dine mærker under "Udvalg Af Mærker I Guiden" linkede til relevant indhold på din side (de fungerer nemlig ikke som links nu). Hvis du allerede har planer om at ændre dette, så glemmer du selvfølgelig bare denne venlige opfordring :-).
Det ser sgu flot og fornemt ud Niels o_O. Den glæder jeg mig bestemt også til at følge.
Der er lige en sektion i bunden af din forside jeg vil kommentere, med forlov:
Jeg tænker umiddelbart, at det ville give god mening hvis alle dine mærker under "Udvalg Af Mærker I Guiden" linkede til relevant indhold på din side (de fungerer nemlig ikke som links nu). Hvis du allerede har planer om at ændre dette, så glemmer du selvfølgelig bare denne venlige opfordring :-).
Held og lykke med siden
- Mads
Tak for super god og konstruktiv respons!
Ja, planen er at disse hives frem ud fra hvad der er mest populært, men jeg synes det kræver noget mere statistik i databasen.
Og så ville jeg til start gerne se hvordan loadet på siden bliver i forhold til omfanget af kode som afvikles.
PT. synes jeg hastigheden er tilstrækkelig til at det kunne fungere at udbygge yderligere med flere opslag i databasen.
Hold da kæft, du har fået lavet meget på den side, det var vildt :)
Det bliver helt sikkert besøgt meget, og giver forhåblig et godt indtjening
Tak for positiv respons :-)
Det har jo også taget noget tid, men jeg satser på at gøre noget ud af sitet på længere sigt.. Konkurrencen er bare startskuddet til at få gang i noget fedt.
Hold da fest Niels - umiddelbart virker det som et af de mere tekniske sites der deltager. Skal blive fedt at se hvor meget du kan hive hjem her i julemåneden
Ja, halfdan skrev i starten at når man deltog, så skulle man også gøre lidt ud af det. Så har jeg nok lavet en lidt for lang to-do liste til at starte med.
Det fedeste er næsten det jeg har planlagt i løbet af den næste tid.. Så håber jeg bare at jeg får det ud i verden hurtigere end sitet kom online