Nicolajs præstation i november sætter tingene lidt i perspektiv for mig.. Jeg sidder og bakser med motivation i forbindelse med at møde op på min skole hver dag, for at modtage SU. 10.000/mdr på en affiliateside kontra 5,5k i SU for at kede sig og konstant prøve at overvinde sig selv hvad angår motivation og/eller mangel på samme. Daaaamn, jeg skal have taget nogle ting til overvejelse. Godt gået!
Gør mig lige den tjeneste og tænk på at det altså slet slet slet ikke alle der kan gøre dette.
Nicolajs præstation i november sætter tingene lidt i perspektiv for mig.. Jeg sidder og bakser med motivation i forbindelse med at møde op på min skole hver dag, for at modtage SU. 10.000/mdr på en affiliateside kontra 5,5k i SU for at kede sig og konstant prøve at overvinde sig selv hvad angår motivation og/eller mangel på samme. Daaaamn, jeg skal have taget nogle ting til overvejelse. Godt gået!
Gør mig lige den tjeneste og tænk på at det altså slet slet slet ikke alle der kan gøre dette.
Og det er heller ikke noget man "bare lige" gør :-)
Derudover er mange af opgaverne på netop sådan et affiliate site ikke specielt meget sjovere end at sidde i en klasse og høre på en lærer der snakker. Jeg synes fx personligt at skrive tekster er det kedeligste i verden (næsten), hvilket betyder at jeg må betale mig fra det.
Det tror jeg ikke på...selvfølgelig kan man det! Måske ikke på en måned og uden at lære en masse først, men mere hokus pokus er det ikke end at alle med hårdt arbejde sagtens kan nå der til. Men som Lars også skriver - så er det jo ikke noget man bare lige gør... og om det er sjovere end at gå i skole...tja, det er nok en ret individuel ting...
Flere af deltagerne blogger løbende om hvordan det går i konkurrencen(mig selv inklusiv) og hvad de har gjort for at nå der til. hvis du går ind på affiliatedm.dk og klikker på de enkelte navne, så kan du finde links til deltagernes personlige blogs.
Har kløet på når der var tid - og nu - bedre sent end aldrig.. Det nye site er oppe.. :-) og det hele virker tilsyneladende med 301 directs og alt det pis :-) - Top stolt!! - Top nice - En god dag i dag :-D NyesteModeDK
* Lidt exploring af mulighederne ude på de forskellige sociale medie.. Den del mangler jeg godt nok en del lærdom i..
Den avancerede plan..
* Håber jeg vi når frem til inden der er en der når 50k :-P Ellers håber jeg bare at jeg nu kan komme rigtigt igang med at tjene bare en "smule" baseret på den tid der er lagt i sitet :-D
Hold da fest Niels - umiddelbart virker det som et af de mere tekniske sites der deltager. Skal blive fedt at se hvor meget du kan hive hjem her i julemåneden