Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 47 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Mads Grønlund:
Nicolajs præstation i november sætter tingene lidt i perspektiv for mig.. Jeg sidder og bakser med motivation i forbindelse med at møde op på min skole hver dag, for at modtage SU. 10.000/mdr på en affiliateside kontra 5,5k i SU for at kede sig og konstant prøve at overvinde sig selv hvad angår motivation og/eller mangel på samme. Daaaamn, jeg skal have taget nogle ting til overvejelse. Godt gået!

Gør mig lige den tjeneste og tænk på at det altså slet slet slet ikke alle der kan gøre dette.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:24

Jacob Damsgaard:

Mads Grønlund:
Nicolajs præstation i november sætter tingene lidt i perspektiv for mig.. Jeg sidder og bakser med motivation i forbindelse med at møde op på min skole hver dag, for at modtage SU. 10.000/mdr på en affiliateside kontra 5,5k i SU for at kede sig og konstant prøve at overvinde sig selv hvad angår motivation og/eller mangel på samme. Daaaamn, jeg skal have taget nogle ting til overvejelse. Godt gået!

Gør mig lige den tjeneste og tænk på at det altså slet slet slet ikke alle der kan gøre dette.

Og det er heller ikke noget man "bare lige" gør :-)

Derudover er mange af opgaverne på netop sådan et affiliate site ikke specielt meget sjovere end at sidde i en klasse og høre på en lærer der snakker. Jeg synes fx personligt at skrive tekster er det kedeligste i verden (næsten), hvilket betyder at jeg må betale mig fra det.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Damsgaard:

Det tror jeg ikke på...selvfølgelig kan man det! Måske ikke på en måned og uden at lære en masse først, men mere hokus pokus er det ikke end at alle med hårdt arbejde sagtens kan nå der til. Men som Lars også skriver - så er det jo ikke noget man bare lige gør... og om det er sjovere end at gå i skole...tja, det er nok en ret individuel ting...

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:41

Super flot at se at Nicolaj har fået 16K så hurtigt,

Jeg efterspurgte i starten af denne konkurrence en lille beskrivelse over alle, det kan jeg se er kommet, så tak for det.

Men kan den beskrivelse forbedres til lidt mere - hvilke reklame muligheder i har på siderne ?

Her snakker jeg om eksempel Nicolaj - indtægt kommer fra google adsense og bla bla??.

Hvis det er oppe allerede hvor ser jeg så det ?

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:44

Tom du kunne jo kigge på hans side?

Og ved at kigge hans side kunne du se at han udelukkende gør brug af affiliate aftaler.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:46

Flere af deltagerne blogger løbende om hvordan det går i konkurrencen(mig selv inklusiv) og hvad de har gjort for at nå der til. hvis du går ind på affiliatedm.dk og klikker på de enkelte navne, så kan du finde links til deltagernes personlige blogs.

\Mikkel

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:47

Det vare mere en samlet beskrivelse over alle ikke kun ham Big Smile

Men jeg kigger løs lidt på siderne tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:57

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:33

Har kløet på når der var tid - og nu - bedre sent end aldrig.. Det nye site er oppe.. :-) og det hele virker tilsyneladende med 301 directs og alt det pis :-) - Top stolt!! - Top nice - En god dag i dag :-D NyesteModeDK

Den simple plan som jeg kan fortælle om er :

* Det klassiske - materiale til sitet..

* Udbygning m. App - Android + Ios

* Lidt exploring af mulighederne ude på de forskellige sociale medie.. Den del mangler jeg godt nok en del lærdom i..

Den avancerede plan..

* Håber jeg vi når frem til inden der er en der når 50k :-P Ellers håber jeg bare at jeg nu kan komme rigtigt igang med at tjene bare en "smule" baseret på den tid der er lagt i sitet :-D

/Niels

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:41

Hold da fest Niels - umiddelbart virker det som et af de mere tekniske sites der deltager. Skal blive fedt at se hvor meget du kan hive hjem her i julemåneden Skype-Wink

Side 47 ud af 57 (563 indlæg)