Jeg beklager at hjemmesiden hvor indlægget er publiceret overhovedet ikke er færdig (er i gang med opsætte den) - men var også lige nødt til at publicere en indtjeningsrapport.
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Jeg er en hel måned bagud nu med min side (se signaturen herunder), under flytning hele måneden og masse stress med at falde på plads, har jeg ikke haft tid til hverken konkurrence siden eller mine andre sider..
Håber jeg ligger i top 20-30 stykker stadig mht sokkerne! (skal da blære mig i byen :o)
God kamp til alle fremover, nu vil jeg op på hesten igen, endelig har Stofa taget sig sammen til at stikke kæresten og jeg en omgang internet forbindelse!
Vi stoler alle på hinanden, så du behøver ikke, at sende noget screenshot. Du sender bare en PM til Halfdan Timm. (Trådstarteren) Jeg vil dog anbefale dig, at skrive en lille rapport over hvad du har lavet, hvilke tanker du har haft, hvad dine fremtidig mål er osv... Selvfølgelig skal du kun skrive dette hvis du har din egen personlige side.
Jeg fik i går aftes lagt den side jeg deltager med online. Dvs. du kan nu finde danmarks måske snart bedste side om LED Pærer fuldstændigt relanceret bedre end aldrig før :-)