Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 39 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg også fået lavet en lille indtjeningsrapport for Billigste-Internet :-)

Jeg beklager at hjemmesiden hvor indlægget er publiceret overhovedet ikke er færdig (er i gang med opsætte den) - men var også lige nødt til at publicere en indtjeningsrapport. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:30

Jeg er en hel måned bagud nu med min side (se signaturen herunder), under flytning hele måneden og masse stress med at falde på plads, har jeg ikke haft tid til hverken konkurrence siden eller mine andre sider..

Håber jeg ligger i top 20-30 stykker stadig mht sokkerne! (skal da blære mig i byen :o)

God kamp til alle fremover, nu vil jeg op på hesten igen, endelig har Stofa taget sig sammen til at stikke kæresten og jeg en omgang internet forbindelse!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 17:53

Hej,

Nu er måneden snart omme, så månedens indtjening skal sendes ind vil jeg tro.. (Den første måned jeg har været med, med min side)  

Er et screenshot fra AdSense nok? Samt hvilken mail skal det sendes til?

Jeg har mistet hele min indbakke, så kan desværre ikke se hvilken mail jeg tilmeldte siden til.. 

På forhånd tak :)

Venlig hilsen

Kasper K ( http://oddsforslaget.dk/

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:06

Hej Kasper.

Vi stoler alle på hinanden, så du behøver ikke, at sende noget screenshot. Du sender bare en PM til Halfdan Timm. (Trådstarteren) Jeg vil dog anbefale dig, at skrive en lille rapport over hvad du har lavet, hvilke tanker du har haft, hvad dine fremtidig mål er osv... Selvfølgelig skal du kun skrive dette hvis du har din egen personlige side. 

Kim Langholz - Wearfashion

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 07:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så er der endelig godt nyt fra min side :-)

Jeg fik i går aftes lagt den side jeg deltager med online. Dvs. du kan nu finde danmarks måske snart bedste side om LED Pærer fuldstændigt relanceret bedre end aldrig før :-)

Derudover har jeg skrevet min rapport for oktober måned, som kan findes på min personlige Affiliate DM blog.

/ Lars

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:54

Hej Lars,

Er der en grund til der er engelsk tekst på knapper og filter?

Er database og filter systemet en del af dit plugin?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:03

Erik Hamre:

Hej Lars,

Er der en grund til der er engelsk tekst på knapper og filter?

Er database og filter systemet en del af dit plugin?

Jeps - grunden er at jeg ikke nåede oversætte det :-) Det kommer senere i dag :)

Filteret er noget jeg har kodet ved "siden af" mit Affiliate Plugin. Alle produkterne ligger som Custom Post Types koblet op på mit plugin :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 15:54

Jeg kan ikke huske om du har svaret, men generer dit plugin en database når det har scrapet?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 15:59

Erik Hamre:

Jeg kan ikke huske om du har svaret, men generer dit plugin en database når det har scrapet?

Hvilken type database? :-) Alle priserne bliver gemt i systemet + alt historikken på ugebasis.

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 16:04

Ok, jeg har vist ikke fået læst dokumentationen af dit plugin. Du har ikke en trial version vel?

Side 39 ud af 57 (563 indlæg)