Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 35 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er på ingen måde svært at skyde i denne konkurrence. 

Hvis man får skrevet artikler af andre skal de skrives på som en udgift, denne kan man også lade være med, få designet et custome theme, kodet det, lavet custome plugins til sin side, alt sammen uden at skrive det på som en udgift.

Men tror denne konkurrence er lidt en gentlemans konkurrence så tvivler på at der er nogle som ville snyde, men ville de kunne de, da der ingen kontrol er med dem.

Men hvor fedt er det at finde sådan en konkurrence og folk så senere finder ud af man har snydt??? Hvordan tror du de fleste Amino brugere vil se sådan en person bagefter??? jeg ved godt hvordan jeg ville se vedkommende.

Men keep up the good work folkens, og tak for en fed konkurrence at følge. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:26

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:09

Michael : Tror nok har forstået konceptet, jeg tvivler dog på at der ikke findes personer der ville melde sig til sådan en konkurrence uden at spille 100 % fair, og man kunne komme noget af det til livs med regler...

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 22:18

Hvis der er en deltager der har tænkt sig at snyde, tror du så at regler vil stoppe ham? Uanset hvad, hvis en deltager vil snyde, så skal det nok lykkes ham/hende, regler eller ej.

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:24

Jojo, jeg er helt enige med jer begge, men det er ikke rigtig antaget. Der vil altid være nogen der hopper fra, jo flere regler der er. Hvis du læser mit første indlæg var pointen mere at jeg tror at konceptet kan udvikle sig, men det ville kræve nogle regler, altså før det ville blive taget "seriøst"...

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 22:35

Giver jer alle ret i at der kan snydes, og folk der snyder, eller har intentioner om det, gør det sku med eller uden regler :-)

Bare se fodbold.. man må da ikke give albuer, men man gør det alligevel ;)

Dette koncept kan sagtens udvikle sig til en årlig konkurrence, eller med en masse andre måske.. månedlige konkurrencer med nye sider osv :-)
Der vil der sten sikkert komme regler.

Spørgsmålet er om det kan lade sig gøre at udvikle en tracker, som automatisk sætter sidernes data ifht. Trafik, Indtjening osv osv. ind på Affiliate DM's side? :-) (det ville være GENIALT :) ) 

Ellers, en fed konkurrence! jeg vinder den ikke, men er da med :-D! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 23:32

Christoffer Tornbjerg:

Spørgsmålet er om det kan lade sig gøre at udvikle en tracker, som automatisk sætter sidernes data ifht. Trafik, Indtjening osv osv. ind på Affiliate DM's side? :-) (det ville være GENIALT :) ) 

Det ville ikke være noget problem at lave - men som alt andet, så tager det en del tid at lave det :-)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:40

Kan se konkurrencen til min førende side http://til-boern.dk/ om børnetøj er steget her fra starten af oktober? ;)

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:29

Jeg ligger og luger lige under dig Casper. 

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:08

Lars Rasmussen:
Det ville ikke være noget problem at lave - men som alt andet, så tager det en del tid at lave det :-)

Tænkte jeg nemlig nok ;-)

Men så er det jo "bare" at en eller nogle gør det :-D hehe 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 35 ud af 57 (563 indlæg)