Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom jeg ski også lige i medierne :)

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Ideen er jo set en del gange før, og den provokerer åbenbart hver eneste gang. Jeg håber bare, at du rent faktisk trækker en vinder og giver denne person det par bryster, som personen har krav på. Der blev jo spekuleret i, at vinderen aldrig fik sine silikonebryster, da Kostbar forsøgte lancerede et lignende koncept.

God vind med projektet!

Det har jeg for godt et renomé til ikke at gøre, mit rygte vil jeg ikke ødelægge.

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Seriøst, 279 kr. for blot at deltage.. Fin lille gimmik du har fundet der, høstet på et emne der allerede har været i medierne 4-5 gange forinden, over de sidste 2-3 år..

"Overskud får til Støt brysterne" : Ja, Danmarksindsamlingen har også noget "administrationsgebyr" som i sikkert laver en fin lille handel på.. ;)
(350*279=97650 kr. -50.000 = 47.650 kr.)

Beklager, men hvis der er nogen der er så dumme at betale 279 kr. for at deltage i konkurrence, så må de godt nok være sønderjyder.. Av av av..
Held og lykke med pressen..

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:44

Syntes da det er flot at du stiller mig i dårligt lys - men skal gerne lave et regnskab når konkurrencen er overstået mate :)

Youghurt:

Seriøst, 279 kr. for blot at deltage.. Fin lille gimmik du har fundet der, høstet på et emne der allerede har været i medierne 4-5 gange forinden, over de sidste 2-3 år..

"Overskud får til Støt brysterne" : Ja, Danmarksindsamlingen har også noget "administrationsgebyr" som i sikkert laver en fin lille handel på.. ;)
(350*279=97650 kr. -50.000 = 47.650 kr.)

Beklager, men hvis der er nogen der er så dumme at betale 279 kr. for at deltage i konkurrence, så må de godt nok være sønderjyder.. Av av av..
Held og lykke med pressen..

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Det er skam ikke for stille dig i dårlig lys og det skal jeg beklage. Det er jo dit valg at lave denne konkurrence.

MIN holdning er blot denne som beskrevet og synes det virker særdeles suspekt og vil undre mig meget hvis du kan få mere end 10 personer til at tilmelde sig.

Men hvad kan lidt god medieomtale ikke gøre.. *Thumbs up!* på det punkt.. :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du har åbenbart ikke læst siden... Shame on you.

Alt overskud (Det vil sige ALT UD OVER UDGIFTER TIL OPERATIONEN) gives til Støt Brysterne...

Vi ses i i aften i tv :) 

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 13:53

Tillykke - ja hvorfor ikke.

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Bio-watt.org Skrevet kl. 14:35

Jeg har tidligere stillet spørgsmål ved det juridiske i dit koncept. Og nu kan jeg se, at du har ændret i betingelserne, sådan at hele overskuddet nu går til Støt Brysterne. Var det oprindeligt ikke kun 10%?

Hvis hele overskuddet går til Støt Brysterne, tror jeg der er tale om et almennyttigt lotteri, som er omfattet af spilleloven, og så tror jeg – stadig - du løber ind i problemer, idet et lotteri bl.a. skal godkendes af spillemyndigheden, kun må løbe i 2 måneder og udbydes af en forening bestående af mindst 3 personer. Og så skal foreningen i øvrigt have et hovedformål, som IKKE er afholdelse af lotterier.

Kendetegnende for et almennyttigt lotteri er herudover:

- deltagerne skal betale en indsats (ja)

- spillet er baseret på tilfældigheder (tjah)

- deltagerne har mulighed for at vinde en gevinst (ja)

Spillemyndigheden har lavet en pjece, som du kan se her http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=92209.  

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:56

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:14

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:10

Mange tak for alt backup.

Hvis nogen vil donere og være sponsorer for piger må de meget gerne kontakte mig.

Jeg var igennem den helt store medie storm igår

TV: Aftenshowet på DR1 (Personligt syntes jeg, at det gik godt i Aftenshowet, dog ville det havde været at forvente at såvel Aftenshowet og Charlotte Bircow havde sat sig ind i denne side og læst alle tekster herpå.)
TV: DR1 nyhederne
TV: TV2 Midt Vest  
DR P3 flere gange
Radio Klubben Live interview
Radio Globus Live interview
Radio DR P4 Midt Vest to gange - første gang og anden gang var Live udsendelse.

Adskillige websider osv...
Se eventuelt http://www.vindbryster.dk/i-pressen/  

For at være ærlig, forstår jeg godt at Martin Thorborg, siger at man skal passe på med pressen :P

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)