Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom jeg ski også lige i medierne :)

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er den gammeldagstype der syntes bryster er bryster, og silikone er noget man tætner vinduer med, så jeg er lidt nervøs for hvem og hvorfor folk tilmelder sig.

Konceptet har i mine øjne potentiale til at blive en succes, men også til at blive hadet af folket :-P

Jeg personligt er bange for at alt for unge piger med helt almindelige bryster tilmelder sig, og overskygger de kvinder som reelt har et problem med deres bryster.

Men det kan man vel undgå ved at lave aldergrænse på 22 år (så tøserne er fuldt udvoksede), og dernæst noget begrænsning på kvinder med almindelige pæne bryster, feks. kunne man måske gøre det billigere for kvinder med skæve, slatne, små bryster at deltage.

Og så skal alle billederne være offentlig tilgængelige, så når unge piger søger efter silikone tilbud, kommer de ind på din side og ser at der eksisterer langt større brystproblemer end deres egne.

Så er jeg hundrede procent med på ideen :-D 

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hehe tak for et smil Frede Larsen :)

Jeg er lige blevet ringet op af Danmarks Radio P4 Midt/Vest, og været med i et telefon interview - som bringes i morgen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Hahaha cool! - Tillykke med omtalen!

Jeg håber jeg vinder! Cool 

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 15:38

Ingen årsag :-)
Kan det bruges til noget eller skyder jeg fuldstændig forbi? 

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Bio-watt.org Skrevet kl. 15:58

Tom Frank Christensen:

Det er deltager gebyr - de køber ingen produkter :)
Jeg har siddet og læst en del om det, men om jeg rammer ved siden om det aner jeg ikke?

Om du kalder det et deltagergebyr eller ej, tror jeg er ligegyldigt. Det afgørende er, at deltagelsen er betinget af en betaling. Så mit råd er: Pas rigtig meget på! Med P4 på banen kan du hurtigt generere meget god omtale, men hvis konceptet ikke holder vand, risikerer du at skade dig selv og dine andre forretninger. Jeg ville nok have rundet ideen med en advokat inden jeg søsatte den - eller som minimum have stukket en finger i jorden hos Forbrugerombudsmanden

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:17

Greenmaker:

Om du kalder det et deltagergebyr eller ej, tror jeg er ligegyldigt. Det afgørende er, at deltagelsen er betinget af en betaling. Så mit råd er: Pas rigtig meget på! Med P4 på banen kan du hurtigt generere meget god omtale, men hvis konceptet ikke holder vand, risikerer du at skade dig selv og dine andre forretninger. Jeg ville nok have rundet ideen med en advokat inden jeg søsatte den - eller som minimum have stukket en finger i jorden hos Forbrugerombudsmanden. 

Problemer er til for at blive løst :) Jeg havde en telefonsamtale med en advokat ven i søndags om det, han kunne ikke se problemer i det andet end at han var i tvivl om SKAT omkring det - hvilket så er fundet ud af (Det skal beregnes som en indtægt). 

Nu hænger advokaten ikke på den, da det jo bare var en hyggesnak, så jeg kan ikke være helt sikker på den holder i retten - men lad os nu se. Tingene skal nok løse sig :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:23

Tom Frank Christensen:

Hehe tak for et smil Frede Larsen :)

Jeg er lige blevet ringet op af Danmarks Radio P4 Midt/Vest, og været med i et telefon interview - som bringes i morgen. 

super det er da endnu større end artiklen du lige har fået at komme i , det er langt bedre at komme direkte i radioen hvor der er rigtigt mange lyttere  , så super tillykke med den endnu større succes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:57
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:05

Opsummering... TV Midt/Vest og DR TV har ringet, DR TV kommer så her om ca. 30 minutter og laver et indslag til DR Update og måske TV Avisen...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:26

Ideen er jo set en del gange før, og den provokerer åbenbart hver eneste gang. Jeg håber bare, at du rent faktisk trækker en vinder og giver denne person det par bryster, som personen har krav på. Der blev jo spekuleret i, at vinderen aldrig fik sine silikonebryster, da Kostbar forsøgte lancerede et lignende koncept.

God vind med projektet!

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)