Når jeg læser indlæggene får jeg det indtryk, at ikke ret mange af jer prioriterer ansvar for miljøet særlig højt. Selvfølgelig har driftsikkerhed 1. prioritet, men det ene udelukker ikke det andet; man kan jo vælge den bedst egnede hosting-løsning, og så tilkøbe energineutraliteten ved siden af. Og når man tænker på, at langt over halvdelen af forbrugerne i DK foretrækker virksomheder og produkter med en etisk og ansvarlig profil, undrer det mig, at ikke langt flere tænker som Ann Lene.
Og så er et energineutralt website eller co2-neutralt website samtidig en af de mest synlige og billige måder at markedsføre sin grønne profil på.
Personligt og professionelt er jeg skeptisk over for co2-neutralisering ved køb og destruktion af kvoter, og mener at energineutralisering ved at bidrage til nyetablering af grønne energianlæg er den bedste løsning; men uanset hvilken løsning man vælger, er det et skridt i den rigtige retning – så kom nu i gang.
Hilsen Jens Christian Klestrup, Greenmaker
jeg tror man kommer længere ved at sende kronerne direkte end kunne købe sig ind støt en skov eller støtte et dansk miljø projekt
co2 neutral er der simpelthen for få der tror på , det der virkelige kan give reklame er du støtter op når er katastrofer i verden eller du donere beløb ud til skov natur eller vindmøllepark folk når de høre co2 neutral giver ikke det vilde i markedsføring
hvorfor på den måde vis jeg vil have en hjemmeside skal den levere høj op tid , jeg skal kunne kende dem og vide de har styr på tingene , det er vigtigt for mig der er styr på tingene man ved sin side fungere 100% en ukendt hosting der især har et stort minus kender dem ikke og måske et mere vedr seo det ligger ikke danmark og min forretning er altså lidt vigtigt at min side er den bedste derfor skal server ligge i danmark
vis ikke kan få det passer bedste til sine behov man må jo tænke man skal have den bedste mulig tænkelige side vedr seo og vil have det co2 neutral logo egen side kan man købe co2 kvoter for hvem vil tabe i kampem om kunder vis skal have sådan logo og ved at tænke over hvordan sin forretning fungere bedste muligt bliver der større overskud til at støtte formål
desuden er dit liv miljø venligt altså du sider ikke med en kæmpe computer der bruger mere strøm og du har ikke bil eller stort hus
folk skriver tit vi har miljø venligt hus på 200 m2 miljø bruger el bil med mere bruger langt mere energi end den som bor i 1 værelse lejlighed og kun bruger bus og tog , har ikke en kæmpe computer og stort fjernsyn
mange tror man kan bare lave alt muligt miljø huse med mere faktisk er det også leve mere sparsomt der er det meste miljø venlig liv , men husk den største ting vi kunne gøre miljø venligt er skære ned for noget af vores luksus liv for vis alle skal have biler bruger de også energi at produceres og det koster og co2 at producere vindmøller det bedste er man sætte sine luksus behov ned så er der plads til os alle på denne her jord vi er for mange der vil have egen bil og hus stort badeværelse badekar og stort fjernsyn med mere