Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor er der ingen miljørigtige webhosts???

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Ann Lene:

Jeg søger en miljø-rigtig webhost dvs. bruger vindenergi, er co2 neutral osv. Dem jeg har fundet er ekstremt dyre og ikke danske. Findes der overhovedet nogle danske udbydere? Er der nogen af jer der har viden på området? 

Håber på en masse gode råd! 

Hilsner fra Ann Lene

Hej Anne Lene,

For at komme mere ind på dit spørgsmål, er der nogen helt specifik grund til den skal være dansk den host? Skal siden decideret være placeret i Danmark, eller skal det bare være en dansk side der sælger hosting, men stadig selvfølgelig har rigtig gode forbindelser til Danmark?

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

hoved grund dansk server er seo det kan sagtens betyde om  du findes på første side eller ej derved om du vil have kunder eller ej kan det sagtens betyde især i hårde konkurrence områder kan det være det afgørende ligge i danmark med en sin hjemmeside og have server placeret i danmark , men korrekt mange går ikke op i seo og hvad der kan gøre din side vinder igennem det organiske søge resultatet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:29

Joachim:

Hej Vi er 100% co2 neutrale med hurtige staqbile servere til en billig penge.

der står kun 100% fra vindkraft i ved vel godt at lave vindmøller koster energi i ved vel godt de bygninger man bor i koster energi at bygge vedligeholdelse hvad medarbejder hvor køre de fra og den løn du får hvad bruger du den til bor du i et energi rigtigt hus når man skal sige 100% er det hele vejen også hvad du tjener altså alt skal dokumenteres bruges de miljø rigtigt for vis du eksempelvis  tager af dit overskud tager en flyvetur til USA ja så er nogle af de penge som du fik i løn af dit overskud gået til miljø frås   

jeg kan ej se hele vejen rundt om det er der på siden , men alt det med co2 neutral kan jo ikke jo slet ikke bruges til noget vis et sted løn eksempelvis går til en person der lever et liv med flyver en masser og har en stor bil med mere

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:42
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:03

Remydk:
Du kan bruge www.ipage.com

Morning Remy

Læs du lige tråden før du svare på overskriften, trådstarter søger Danske Smile

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:56

DesignYOU:

Remydk:

Morning Remy

DesignYOU, hvis du læser videre ser du også hun var valgt en host i LA, og grunden til hun gerne ville se om der var en dansk host, var for at støtte danske firma'er :) Men i det mindste har hun fundet en host.

Ang. grøn energi - ja ingen kan være 100% co2 neutrale hvis man skal gøre det hele livet igennem, men jeg ved da mange datacentre hvis de faktisk er Co2 neutrale, så er det beregnet ud fra deres PUE

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Toms Logik: Jeg har en server jeg gerne vil have der kører 100% af tiden, og ikke kun når vinden blæser.... :P

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Bio-watt.org Skrevet kl. 10:18

Når jeg læser indlæggene får jeg det indtryk, at ikke ret mange af jer prioriterer ansvar for miljøet særlig højt. Selvfølgelig har driftsikkerhed 1. prioritet, men det ene udelukker ikke det andet; man kan jo vælge den bedst egnede hosting-løsning, og så tilkøbe energineutraliteten ved siden af. Og når man tænker på, at langt over halvdelen af forbrugerne i DK foretrækker virksomheder og produkter med en etisk og ansvarlig profil, undrer det mig, at ikke langt flere tænker som Ann Lene.

Og så er et energineutralt website eller co2-neutralt website samtidig en af de mest synlige og billige måder at markedsføre sin grønne profil på.

Personligt og professionelt er jeg skeptisk over for co2-neutralisering ved køb og destruktion af kvoter, og mener at energineutralisering ved at bidrage til nyetablering af grønne energianlæg er den bedste løsning; men uanset hvilken løsning man vælger, er det et skridt i den rigtige retning – så kom nu i gang.

Hilsen Jens Christian Klestrup, Greenmaker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:47

Greenmaker:

Når jeg læser indlæggene får jeg det indtryk, at ikke ret mange af jer prioriterer ansvar for miljøet særlig højt. Selvfølgelig har driftsikkerhed 1. prioritet, men det ene udelukker ikke det andet; man kan jo vælge den bedst egnede hosting-løsning, og så tilkøbe energineutraliteten ved siden af. Og når man tænker på, at langt over halvdelen af forbrugerne i DK foretrækker virksomheder og produkter med en etisk og ansvarlig profil, undrer det mig, at ikke langt flere tænker som Ann Lene.

Og så er et energineutralt website eller co2-neutralt website samtidig en af de mest synlige og billige måder at markedsføre sin grønne profil på.

Personligt og professionelt er jeg skeptisk over for co2-neutralisering ved køb og destruktion af kvoter, og mener at energineutralisering ved at bidrage til nyetablering af grønne energianlæg er den bedste løsning; men uanset hvilken løsning man vælger, er det et skridt i den rigtige retning – så kom nu i gang.

Hilsen Jens Christian Klestrup, Greenmaker

jeg tror man kommer længere ved at sende kronerne direkte end kunne købe sig ind støt en skov eller støtte et dansk miljø projekt

co2 neutral er der simpelthen for få der tror på , det der virkelige kan give reklame er du støtter op når er katastrofer i verden eller du donere beløb ud til skov natur eller vindmøllepark folk når de høre co2 neutral giver ikke det vilde i markedsføring

hvorfor på den måde vis jeg vil have en hjemmeside skal den levere høj op tid , jeg skal kunne kende dem og vide de har styr på tingene , det er vigtigt for mig der er styr på tingene  man ved sin side fungere 100% en ukendt hosting der især har et stort minus kender dem ikke og måske et mere vedr seo det ligger ikke danmark og min forretning er altså lidt vigtigt at  min side er den bedste  derfor skal server ligge i danmark

vis ikke kan få det passer bedste til sine behov man må jo tænke man skal have den bedste mulig tænkelige side vedr seo  og vil have det co2 neutral logo egen side kan man købe co2 kvoter for hvem vil tabe i kampem om kunder vis skal have sådan logo og ved at tænke over hvordan sin forretning fungere bedste muligt bliver der større overskud til at støtte formål

desuden er dit liv miljø venligt altså du sider ikke med en kæmpe computer der bruger mere strøm og du har ikke bil eller stort hus

folk skriver tit vi har miljø venligt hus på 200 m2 miljø  bruger el bil med mere bruger langt mere energi end den som bor i 1 værelse lejlighed og kun bruger bus og tog , har ikke en kæmpe computer og stort fjernsyn

mange tror man kan bare lave alt muligt miljø huse med mere  faktisk er det også leve mere sparsomt der er det meste miljø venlig liv , men husk den største ting vi kunne gøre miljø venligt er skære ned for noget af vores luksus liv for vis alle skal have biler bruger de også energi at produceres og det koster og co2 at producere vindmøller det bedste er man sætte sine luksus behov ned så er der plads til os alle på denne her jord vi er for mange der vil have egen bil og hus stort badeværelse badekar og stort fjernsyn med mere 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:54

Lucas - Hosting4Real:

DesignYOU:

Remydk:

Morning Remy

DesignYOU, hvis du læser videre ser du også hun var valgt en host i LA, og grunden til hun gerne ville se om der var en dansk host, var for at støtte danske firma'er :) Men i det mindste har hun fundet en host.

Ang. grøn energi - ja ingen kan være 100% co2 neutrale hvis man skal gøre det hele livet igennem, men jeg ved da mange datacentre hvis de faktisk er Co2 neutrale, så er det beregnet ud fra deres PUE

jeg fatter heller ikke valgte vis hun har danske kunder man kan sagtens støtte co2 på andre måder end købe udenlandske hosting som rammer ens seo , men ikke alle synes  det er ligeså vigtigt ligge højt i oppe i det organiske resultatet , der er vi alle forskellige mennesker

man blive meste grøn ved at tænke over hvad gør hver dag , det er ikke kun lige hjemmesiden  der bruger co2, man kan støtte meget mere ved at tænke sig om i livet

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:56

Wannafind.dk skilter med at de er CO2-neutrale. Så vidt jeg husker er det pga opkøb af CO2-kvoter, men det er et stykke tid siden jeg brugte wannafind, så skal ikke kunne sige det helt præcist.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)