Hvis man virkelig vil tjene på sin shop, så skal man også bruge tid på den, laver en god strategi plan og ellers klø på. Det man ikke skal gøre er at give op.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Hvis man vil leve af en webshop er det vigtigste hele tiden at have et bredt udvalg, men noget som er ligeså vigtigt er tålmodighed.
Webshops lever udover google, i den grad også af folk anbefaler siden til venner og bekendte og begynder at skrive om den på nettet.
Noget af det som får folk til at anbefale ens webshop til andre er kundeservice. Det er også derfor jeg behandler alle kunder ens, for den mindste kunde i dag, kan være min største kunde i morgen.
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
At eje en webshop giver jo en del frihed. Når shoppen kører og alt er flot, så skal du jo "kun" tage dig af markedsføring og indkøb og mange får jo en ung knægt til at tage sig af lageret. Så mange webshop-ejere har jo ofte tid nok til at lave flere penge og hvem vil ikke det?
Jeg tror personligt at det er derfor, at webshop-ejere for det meste laver et eller andet ved siden af også. Det handler jo om at opnå størst resultat med de ressourcer man har.