Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjener nogen OVERHOVEDET på sin webshop ?

Side 2 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Ulrichsen:

 

Så vidt jeg har forstået er det nærmere en omsætning på 120 mio og så er indtjeningen på 10 mio.

mindre detalje :)

Vh

Tim

Aaah, min fejl. :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Jeg har kunder der omsætter for 200.000 årligt og har webshop på mere eller mindre fritidsplan - men der er også kunder, der omsætter på den gode side af 5 mio. Det er tydeligt at mærke, de kunder der har meget fokus på tallene i deres webshop har den største succes - det giver nok sig selv, men når jeg snakker om tal, så er det Analytics og optimering af konverteringsrate.

Der er enorm forskel på hvor "seriøst" folk tager deres egen shop, man mener desværre stadig, at bare de er online med en butik, så skal ordrerne nok komme, sådan hænger det desværre ikke sammen. Der skal dagligt kigges på tal og optimeres i shoppen. Og der skal markedsføres på alle tænkelige planer. Linkbuilding og ikke mindst Adwords er vigtige faktorer, når der skal skabes trafik. Og så hele SEO-delen, uden optimering af det område, så er der ingen grund til at bruge tid på resten.

God søndag.


Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SmykkePosen.dk:

Er det overhovedet lykkes for nogen herinde, at ´tjene´ fra sin webshop og som ikke har et andet arbejde ved siden af! ?

Jeg føler tit som folk herinde,som har et webshop kun tjener små penge på den.

Man du har rat det er ikke nemt og lave penge på en webshop eller en hjemmside  mere    -  og ja selvfølig er nogle der tjener penge    -  men 90 % af alle hjemmesider laver ikke penge nok -  så man kan leve af det,    

alt for mange domæner og alt for lidt kunder  :-) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man blot kunne lave en webshop og så leve af det, så ville "alle" vel snart gøre det. Men det er vel også snart det, som sker, at rigtig mange laver en webshop i deres fritid, da det er blevet så nemt og økonomisk overskueligt at starte op.

Nogle hosting firmaer lejer webshops ud for stort set ingenting.

De tunge spillere har dog stadig meget store set-ups også på markedsføringsfronten.

Jeg vil tro, at man enten skal have en god tålmodighed, en masse penge og/eller et særligt niche-områder, der ikke lige kan kopieres, men som efterspørges. Eller også skal man være supergod til SEO.

Mit gæt er, at de fleste webshops dør ligeså langsomt, som de hurtigt blev lavet. Desværre findes der ingen hurtige penge i denne verden.

Hvis jeg skulle lave en webshop, så ville jeg lytte efter, hvad folk i netværket og familien efterspørger, og så ville jeg prøve at finde ud af, om det bare er løst snak eller en reel efterspørgelse. Derpå ville jeg kigge på avancen, altså om man kan tjene mere end 100 kr per årti på hver kunde.

En menstruations-kop holder fx 10 år, så der skal sørme mange kunder til, mens de nævnte sokker jo er noget, der hele tiden skal udskiftes.

Så var der den der tisseting, så kvinder kan stå op og tisse ude i skoven eller på et pedal-toilet i udlandet - smaddersmart, men lynhurtigt blev engangsdimsen af pap efterlignet i plastik af nogle andre, så den kan holde næsten uendeligt. Dog er der nok stadig nogle, som foretrækker at smide den ud efter brug ... Det kunne være smart at sælge 10-20 engangsdimer til kvinder, som skal skal på ferie i pedal-toilet-lande eller til Roskilde Festival. Men jeg er ikke sikker på, at kvinder er helt trygge ved dem. Det ville fx være det, som skulle undersøges.

Hilsen, Robert

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg tror der er mange der tjener gode penge - det er bare langtfra alle der ønsker at fortælle om det offentligt.

Den der lever stille lever godt, er der et gammelt ordsprog der siger.

I modsætning til det du skriver " thomas wuuzuu.com" tror jeg netop alt for mange fokuserer udelukkende på onlinedelen, optimering og alt det ( som selvfølgelig også er vigtigt) , men glemmer direkte markedsføring/direkte kontakt til konkrete og relevante kundeemner pr. tel. / opsøgende salg.

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
men glemmer direkte markedsføring/direkte kontakt til konkrete og relevante kundeemner pr. tel. / opsøgende salg.

Direkte kontakt til relevante kundeemner pr. telefon? Jamen det kan man da sagtens, det afhænger blot af hvad man sælger og om der er kapacitet til at ringe det antal emner igennem, der skal til for at skabe et salg. Kunne ikke forestille mig mange indenfor B2C har hverken tid eller kapacitet til at ringe til kunder. Jeg tvivler også på det er økonomisk rentabelt for de fleste indenfor B2C.

De få råd jeg kan give er:
Sørg for din shop visuelt er attraktiv
Brug tid på opdateringer af produkter
Skriv ordentlige sælgende tekster med fokus på SEO
Lav gode søgemaskineoptimering, hvis du ikke kan selv, så få hjælp
Få styr på Analytics, du kan tjene penge på optimering
Skab nyhedsbreve der er attraktive for dine kunder

God søndag.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SmykkePosen.dk:

Er det overhovedet lykkes for nogen herinde, at ´tjene´ fra sin webshop og som ikke har et andet arbejde ved siden af! ?

Jeg føler tit som folk herinde,som har et webshop kun tjener små penge på den.

Ja - absolut da!

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:
Jeg vil tro, at man enten skal have en god tålmodighed, en masse penge og/eller et særligt niche-områder, der ikke lige kan kopieres, men som efterspørges. Eller også skal man være supergod til SEO.

Nu er det efterhånden også meget få ting der ikke allerede findes på nettet 

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 17:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja næsten alt bliver solgt på nettet idag.man kan sagtens sælge som andre, for der er kunder nok.

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Side 2 ud af 6 (59 indlæg)