Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvornår var du tilfreds med din hjemmeside ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Jeg har tweeket i den, men det var teksten som tog længst tid :)

Du burde se på hastigheden.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:49

Remydk:

Jeg er ikke lige med her, hvilken hastighed snakker vi om. Hjemmesidens hastighed? min hastighed at få en side op?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 10:52

NY Bruger :-):

Remydk Man giver det Penge al det work og får man nok ud af det -  google give ikke penge og 90 % af alle hjemmeside laver ikke penge så du kan leve at det

Det giver penge. Men hvis du tænker på det som affiliate indtjening kan det sikkert ikke betale sig. Dog er der nogen der kan :-)

Jeg får ikke mere en 20k om året på affiliate, men jeg bruger ikke noget tid på det.

Men salg af apps og udvikling giver godt Big Smile

Dog arbejder jeg ved siden af min lille "virksomhed". Jeg kan bedst med faste rammer og en fast indtægt, når man har 4 børnSmile

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 10:54

Remydk:

Jeg er ikke lige med her, hvilken hastighed snakker vi om. Hjemmesidens hastighed? min hastighed at få en side op?

Ja load tiden er crap hos mig. Jeg har en OC3 linje så det burde ikke være min linje Smile

Der er mest link under "Referencer" der giver problemer. Templaten loader normalt tekst først og så billeder, men jeg ved ikke om du har pillet ved detSmile

Anyway cool side! Jeg bruger den selv Wink

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:57

Jeg kender godt til problemet. Det er serveren som er problemet, de er i gang med at læse problemet :)

– Oscar Levant

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 10:59

Jeg kender godt til problemet. Det er serveren som er problemet, de er i gang med at læse problemet :)

Byg en app der kan bygge siden for dig som statisk HTML. Det er det jeg har gjordt det køre fint.

Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:02

Det et slut med det internet al for mange webshop og domæner,  som skabte alt hård konkurrence   der er slet ikke kunder nok til alle de shops og hjemmsider.

hvis du har penge til reklamer i TV  har du en mulighed  -  man vi taler 50 mill i markedsføring     

der selvfølgelig stadig nogle som få en god ide - og slå igennem med deres domain  men du skal være heldig.

Jeg vil give SEO en del af skylden,    SEO flok opreklamere tigen og fortæller ikke nødvendigvis sandheden -  man kan ikke bare få en gang seo og købe en bog og så køre det for dig   sådanne er virkeligheden ikke

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:03

Remydk:

Byg en app der kan bygge siden for dig som statisk HTML. Det er det jeg har gjordt det køre fint.

Byg en app?

Jeg har desværre ingen forstand på apps ud over at lave grafik til dem :)

Nu er sikkert et dumt spørgsmål, men denne såkaldte app, er vel bare så siden kan ses på mobil enheder det har intet med en pc at gøre vel?

– Oscar Levant

Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:05

Remydk:

NY Bruger :-):

Remydk Man giver det Penge al det work og får man nok ud af det -  google give ikke penge og 90 % af alle hjemmeside laver ikke penge så du kan leve at det

Det giver penge. Men hvis du tænker på det som affiliate indtjening kan det sikkert ikke betale sig. Dog er der nogen der kan :-)

Jeg får ikke mere en 20k om året på affiliate, men jeg bruger ikke noget tid på det.

Men salg af apps og udvikling giver godt Big Smile

Dog arbejder jeg ved siden af min lille "virksomhed". Jeg kan bedst med faste rammer og en fast indtægt, når man har 4 børnSmile

Der er ok med de 20 k  jeg vil have 1 mill per år   eller 2 :-O)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 11:11

Jeg har desværre ingen forstand på apps ud over at lave grafik til dem :)

Nu er sikkert et dumt spørgsmål, men denne såkaldte app, er vel bare så siden kan ses på mobil enheder det har intet med en pc at gøre vel?

Nej det er et almindeligt program til en windows pc. Som virker som dit CMS. Men istedet for at udstille sig selv for Hacker osv... Så har jeg med denne app fjernet databasen.

Det er fuldstændigt idiotisk at have et setup hvor siden bliver bygget igen og igen og igen..... Det vil sige hver gang en bruger på din side klikker på et link skal den finde templaten og søge efter indhold i databasen og fylde det i templaten for så at sende det til brugern.

Det løses ved at bygge alle muligheder som statiske html sider. Nu retunere serveren bare en html side! Ingen behov for en database, da html siderne er "databasen"... Når jeg vil ændre på siden logger min app sig på FTP'en og henter siderne. Splitter dem og loader dem ind. Når mine rettelser er gennemført, bygger app'en alle html sider og uploader dem til serveren via FTP'en.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)