Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvornår var du tilfreds med din hjemmeside ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

NY Bruger :-):

Der er ok med de 20 k  jeg vil have 1 mill per år   eller 2 :-O)

Så skal du nok klones af Casper Schneidereit, han er gud inden for dette område Big Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:13

Hold da op, halvdelen af det du skrev der fattede jeg knap af :)

Godt jeg ikke udbyder at lave hjemmesider men kun grafik. Jeg prøver at kigge nærmere på det med statisk html.

Tak for forklaring :)

Nu skal jeg ud og gå en tur med min lille knægt.

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:15

God weekend til dig også Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:05

Så længe man selv er i de 10% der laver penge så kan man være ligeglad med resten :) (foruden er det tal du slynger ud uden konkrete fakta jo)

Nogle skal omsætte for 200.000 om mdr. Før de mener de har succes og tilfreds, andre skal omsætte for 10.000 og så er de lykkelige.

Jeg behøver kun en meget lille succes rate for at jeg er lykkelig og tilfreds, kan rejse jorden rundt og leve som man vil.

Vi er jo forskellige og ligeså er folks avancer

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:26

NY Bruger :-):

Det et slut med det internet al for mange webshop og domæner,  som skabte alt hård konkurrence   der er slet ikke kunder nok til alle de shops og hjemmsider.

hvis du har penge til reklamer i TV  har du en mulighed  -  man vi taler 50 mill i markedsføring  

Jeg er enig i, at der er afsindigt mange webshops, og kunderne ikke bare kommer i større tal.

Men angående markedsføringen, behøver du ikke nødvendigvis 50 millioner. Lidt kreativitet og et heldigt like/tweet på en YouTube reklame, og du kører. Der er flere forskellige firmaer som laver sjove markedsføringer (som skuespil på åben gade, eller en maskine der giver gratis chips). De opnår gerne ekstrem viral markedsføring på YouTube, og behøver ikke nødvendigvis at være særlig dyre at lave.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)