Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super effektiv Webshop sælges nu MEGET BILLIGT!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nystartet webshop med alt inden for IT, Radio/TV, Mobiltelefoner og tilbehør.

Der er ingen begrænsninger for antallet af produkter eller leverandører, så har du lyst til at sælge andre produkter i shoppen er dette også en mulighed.

Shoppen opdatere selv pris og lagerstatus hos leverandørerne flere gange dagligt, får automatisk tekster og billeder på produkterne (pt. ca. 500.000 produkter online!). Shoppen er baseret på et system fra Webmercs og alene oprettelse af shopsystem hos dem koster kr. 30.000,-

Der er tale om dropshipping på langt de fleste produkter, men indimellem giver det mere mening at have et lille lager af de bedst sælgene produkter eller lave en samleordre selv for at spare fragt.

Fuldt integreret med e-conomic for overførsel af ordredata, kundedata mv.

Der er foretaget en del SEO optimering og allerede nu kan vi se en væsentlig forøgelse af organiske henvisninger. 

Her er en mulighed for at få en super velfungerende webshop, som er specialdesignet og hvor der er lagt hundredevis af timer i opsætning, SEO optimering (vi ligger allerede på side 1 med "Samsung Tablet"), indgåelse af aftaler med leverandører mv., for en meget fornuftig pris.

Shoppen er kun lige gået live i slutningen af juli og du har mulighed for at sætte dit eget præg på forretningen lige fra start.

Bliver pt. drevet som enkeltmandsvirksomhed og i handlen indgår rettigheder til domæne, webshop, logo og navn. 

Jeg tilbyder grundig introduktion til webshoppen og integrationen til e-conomic. Derudover hjælper jeg med at få den nye ejer introduceret til en lang række af de førende leverandører.

Har du en iværksætter i maven og vil gerne hurtigt i gang, så er dette lige shoppen for dig. Du sparer ca. 3 måneders opsætning, optimering mv. og kan komme op at køre i løbet af et par uger.

Sælges kun fordi jeg er blevet tilbudt et job jeg har svært ved at sige nej til.

Jeg ved godt at den har været indrykket før, men nu er prisen sat meget længere ned (mindre end hvad jeg selv har brugt på shoppen), men det kræver så at en evt. køber kan beslutte sig meget hurtigt, da jeg skal give besked omkring det job jeg er blevet tilbudt senest onsdag i næste uge.

Prisforlangende kun kr. 45.000,-

KUN SERIØSE HENVENDELSER - TAK!

Se shoppen her: http://www.wisebuy.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael.

Lad mig først sige, at jeg ikke er interesseret køber. Jeg vil bare rose dit arbejde med shoppen. Den virker professionel og gennemført - det er nemt at finde varer, og udvalget er stort. Prisen virker utroligt lav. Jeg ville ikke sælge til den pris - det svarer til 1-1½ måneds arbejde for en dansklønnet udvikler - du har formentligt brugt meget mere tid.

Har du overvejet at søge kapital (investor eller pengestærk partner) - http://www.amino.dk/kapital ? En million til TV-reklamer kunne måske sætte skub i forretningen. Modsat de fleste der søger partnere herinde, har du jo netop et færdigt koncept.

Held og lykke, uanset hvad du vælger :)

Jimmy

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Jeg kan se du allerede er gået halvt ned i pris, hvilket allerede der sikkert er et stort tab for dig. - har du overvejet at have webshoppen ved siden af jobbet? - du skriver jo den opdatere priser osv automatisk, samtiddig med der er dropshipping aftaler. - og SEO kan du nok godt outsource.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:46

Hej Jimmy,

Tak for roserne :)

Ja, siden sælges til langt under hvad den har kostet mig, men det er kun fordi jeg er blevet tilbudt et spændende job. 

Mvh.

Michael

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 13:05

Heej Michael.

Flot arbejde og uden tvivl rigtigt godt sat op. Synd du skal droppe projektet, men som flere nævner, var det så ikke sjovere måske at få nogle til at håndtere det for dig, og stadig tjene lidt ind?:)

//

Sune 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 13:21

Hej Eric og Sune,

Har overvejet muligheden, men hvis man vil drive en seriøs forretning, er man nød til at være tilgængelig i normal åbningstid, specielt hvis man vil gå efter erhvervsmarkedet, som er mere interessant en privatmarkedet.

Derfor vil det være meget svært at drive butikken ordentligt ved siden af et fuldtidsjob.

Men det er klart at det er svært at give slip på shoppen efter alt det arbejde der er lagt i den.

Mvh.

Michael

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Hej Michael

hvorfor søger du ikke en partner - der kan stå for den daglige drift? I stedet for at sælge den?
Det er da dumt når nu du har fået det hele op at stå.
Så kan du og han senere overveje et salg - men nu er det da småpenge at få ind på noget som du helt sikkert har brugt mange mange timer på at få skudt igang.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 14:21

Hej Martin,

Hvis jeg skulle have en partner skulle vedkommende jo også være økonomisk involveret før det ville være interessant, og med den lave pris jeg har sat shoppen til, vil det jo kun være en fordel for vedkommende at købe den og selv drive den videre.

Det vil altid være svært at tage en ny partner ind, som man ikke kender.

Mvh.

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:31

Hej Michael

Du må gerne sende mig mere information. Er selvfølgelig interesseret i den (omend begrænsede) statistik, som måtte findes for shoppen p.t.

Venlig hilsen
Ole

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 14:33

hej igen

Du har helt ret. intet er lige til. men det vil gøre du kan vinde tid. man kan sige risikoen er jo lav for dig - du kan "kun" tabe din potentielle salgspris. men opsiden er tilgengæld langt større. Men ja, det er jo lidt ligesom at date - du skal finde en som matcher :-)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)