Hej Jeg kunne også godt være interesseret i noget mere info og statistik. MVH Mikkel |
Hej Michael
Send også gerne info til mig.
Pft.
Michael
Hej Jeg kunne også godt være interesseret i noget mere info og statistik. MVH Mikkel |
Hej Michael Send også gerne info til mig. Pft. Michael |
Vil gerne have lidt info omkring dette :) Kan du sende mig en PM med din mail, så jeg kan få fat på dig ? |
Er meget interesseret! Så ville blive glad for lidt yderligere info over PM. På forhånd tak og god dag. Venlig hilsen Christian |
Hej allesammen, Er lige optaget af et møde den næste times tid. Herefter sender jeg lidt mere info til jer. Mvh. Michael Boenstedt |
Så skulle alle have modtaget info. Bemærk at shoppen bliver hosted hos Webmercs som varetager videreudvikling af systemet, sørger for at alt spiller mellem shoppen og leverandørerne, opdatering af produktinfo/billeder, backup og meget andet. Pris pr. md. 3.500,- det første år og 5.000,- herefter. Men husk på hvor meget arbejde man sparer bare med produktinfo og billeder på produkterne, og I kan få implementeret nye funktioner uden beregning. Derudover er der udgifter til e-conomic på 155,- pr. md. og Dankort aftale med Nets og ePay for ca. 7.000,- pr. år. <b>Prisen er IKKE til forhandling, da den i forvejen er under hvad jeg selv har ofret på shoppen!</b> Mvh. Michael |
Hej med dig, Jeg kunne også godt være interesseret i noget mere info og statistik. Hvis siden altså ikke er solgt |
Hej Steffen, Shoppen er desværre allerede solgt. Mvh. Michael |