Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner, programmør (php) søges til nyt "stik-hinanden" forretningskoncept i verden. Ejerandel af firma udloves.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan hyre os f.eks. :) Vi kan desværre ikke hjælpe mod ejerandel, men hvis der kommer cool cash på bordet, så er det jo en anden sag :)

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 22:07

Okay tak..

elance.com har jeg hørt om.. men troede bare at denne amino var lige så god til dette...

hvilke gode råd kan du så give :-)

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:11

Der er mange informationer derude, som jeg vil anbefalde dig at læse når det er første gang du outsourcer noget IT-relateret og at det også er et projekt af væsentligt størelse. 

Find eller betal nogen der har lidt erfaring med det, og få dem til at hjælpe dig med at lave kravspecifikation af dit projekt samt med at finde de rette personer til opgaven. Jeg ville gerne have hjulpet dig, men jeg har føler jeg har arbejdsopgaver og desværre ikke har overskud til flere. 

Du skal regne med de programmøre der sidder på Amino er Danske og skal have en væsentligt større løn, det er ikke altid ideelt at starte hvis man er på et stramt budget og skal have udviklet en større platform. Man skal bare finde de rette når man outsourcer på egen hånd. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er flere ting du skal have styr på. Specielt fordi du bruger noget af det som kerneargumentation:

1: Hvis ikke der findes noget lignende i hele Europa kan betyde to ting, enten har du fat i noget helt rigtigt her, eller så findes det ikke fordi der ikke er et marked for det her.

2: Hvis du mener at det her er en klokkeklar success, hvorfor så ikke låne 200.000 i banken (lav forretningsplan og budget) og så hyr en håndfuld freelancere fra Indien eller lignende. Så beholder du dine 100% ejeranden selv og får lavet din platform her og nu.

3: Programmører får 50 af den her slags tilbud hver dag, "arbejd gratis og så får du en ejerandel" - man kan ikke betale husleje med en ejerandel, så vælger man de projekter der giver cool cash på bordet. Dette gør at programmører er immune overfor disse tilbud og klikker sig hurtigt væk fra det igen. Søg fx. på hvor mange tilbud der er her på Amino med netop dette budskab.

4: Du skal konkretisere din ide. Du bruger eksemplet med facebook, hvis det var den ide du kom med. Problemet med ideer er at de ikke er noget værd. Det bliver først noget værd når det eksekveres - og eksekveres godt og rigtigt. En ide er værdiløs! Men en rigtig eksekveret ide er mange penge værd. Eksekvering, eksekvering, eksekvering.

5: Du skal selv komme dybere ind i det, det dur ikke det er en ide kun i dit hoved, få noget ned på papir, lav nogle estimater osv. Du skriver at dit arbejde i projektet er at markedsføre det hele og "sælge" det - du har ikke engang formået at sælge det til udviklerne her på siden. Eller for den sags skyld undersøgt muligheden for at få udviklingen outsourcet - det betyder at allerede nu ser det ikke ud til at du kan varetage din del af arbejdet - og dermed at udviklerne ikke får noget ud af det. (undskyld hvis det er for hårdt)

Giver det mening?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 22:53

eye4web:

og hvad vil det så koste, at lave razzia.dk igen? fra bunden ;-) inkl. sms-stikker linie service med billeder/adresse.

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:23

Sander pennerup:

eye4web:

og hvad vil det så koste, at lave razzia.dk igen? fra bunden ;-) inkl. sms-stikker linie service med billeder/adresse.

Du kan få lavet det til 20.000-100.000 - prisen afhænger af  om du outsourcer eller ej, hvor effektiv og erfaren projektlederen er. Samt hvor meget du er villig til at ofre mht. til fuld-automatiserede løsninger. Du vil også kunne få lavet det i Danmark til en fornuftig pris, det er sådan set ikke et stort projekt hvis man bruger third party software til ens SMS-gateway. 

Jeg personligt ville sagtens kunne få lavet en fungerende tilsvarende service med et budget på 20.000. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03

jeg tror vis havde et koncept der kunne boost din side op ad

altså vis har et succes navn så kan du brande på det, folk der er kendte brander sig har lettere ved at finde nogle til skyde penge i ens projekt

vis har nogle store hjemmesider andre kan du lettere markedsfør din ide

vis har en par millioner ville det hjælpe i markedsføring plan men så behøvet du heller ikke hjælp til den billigste del for markedsføring er nok det hårdeste især vis det skal blive en succes

jeg tror dog godt du selv kan finde kronerne vis kun er 20.000 kroner skal bruges men så er det altid et problem finde den rette til opgaven der passer samme med ens ideer og der kan det godt være du skal bruge en dansk udvikler vis skal kommunikere meget frem og tilbage og vis en indiske udvikler misforstår dig som er en del større chance for der, end det er med en dansk udvikler for her sprog og kultur en hindring 

i alt meget svært sige hvor meget koster i alt kroner, for at kommunikere til at udvikle siden med mere , koster tid og penge og det er forskelligt fra folk til folk da vi alle ikke er ens mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 09:20

Hvis det er uden app's til telefonerne, men bare med sms, så tror jeg at vi ville kunne lave det til omkring 15.000 også. Skal der apps til også, skal man nok beregne 5-10.000 kr. pr. app ekstra.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)