Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner, programmør (php) søges til nyt "stik-hinanden" forretningskoncept i verden. Ejerandel af firma udloves.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da står med et forretningskoncept, der ikke allerede findes i hverken DK el. verden søger jeg samarbejdspartner evt. webprogrammør (php) med flair for design.

Ejerandel vil blive 70/30 i firma.

Jeg kan ikke selv lave hjemmesider så søger generelt en, der kan lave dette til andre projekter også.

Vedr. forretningskonceptet så drejer det sig om, at private skal "stikke hinanden" ved hjælp af deres smartphone (billeder/adresse) med hvor, der sker noget ulovligt. (Hvad der konkret tænkes på vil jeg ikke komme nærmere ind på her). Som tak for billede/adresse med info om forseelsen tjener afsender kr. 25,- pr. info.

Dette gør arbejdet lettere for dem, der skal finde ulovlighederne. De får altså hjælp af private borgere og kan derfor hurtigere komme frem til "gerningssted" og der med "tjene" flere penge men med det samme antal medarbejdere.

Mit koncept (firma) tjener sine penge på, at indgå samarbejde med firmaer, der skal finde ulovlighederne. Vi gør arbejdet lettere for dem og skaffer dem mere arbejde.

Alt foregår ved hjælp af en hjemmeside samt app. Til dette søges derfor webmand el. én der kan muliggøre projektet.

Der må på beregnes massiv mediedækning når først konceptet bliver kendt blandt alm. befolkning.

Jeg har undersøgt mulighederne for konceptet i bl.a. London/England samt i Tyskland og her er der positiv tilbagemelding vedr. et samarbejde der også.

Med venlig hilsen

Sander Pennerup

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:16
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 07:07

Eller måske omvendt Petrus?

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 08:00

Det lyder spændende....

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Petrus:

Er det 70 til programmøren og 30 til dig?

Det lyder meget fair :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så du søger en programmør der kan php/mysql, design, ObjC (iphone apps)? Puha så det vidst godt han får 70%. :) kan ikke lade vær med at spørge; Hvad skal du lave i virksomheden? :)

Og den mediedækning kan da også forstås når du laver et website, som giver folk 25,- for at stikke deres naboer ... Er jeg virkelig den eneste der får en ubehagelig følelse af det projekt? Ikke at jeg har noget at skjule, men ... stikke sine naboer på den måde .. damn, det koldt.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:15

Det er 70 til mig og 30 til programmør.

Jeg står får alt vedr. markedsføring samt, at skaffe interesserede investorer.

70/30 er fuldt realistisk. En ven af mig, der har lavet 3 firmaer har endda taget 90/10 (idemand/programmør) for sine firmaer og ingen sure miner der.

Mvh.

Sander P.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:20

Khend Pauner.

Ja jeg søger en, der vel kan disse ting.

Jeg har en ven, der laver egne koncepter via nettet og som på de seneste 4 projekter har givet sine programmører 10% og 90% til ham selv. Ingen har nogen sinde "brokket" sig over dette.

Jeg sørger for markedsføringen, nye investorer, ideudvikling m.m.

Konceptet er klart.. siden skal bare laves. Konceptet findes ikke i andre lande i verden og skal derfor også udbredes hurtigst muligt til andre EU-lande.

Jeg har undersøgt mulighed for eu-støtte samt statsstøtte pga. man ud over, at "sætte folk i arbejde" også skaffer div. lande flere penge i statskassen.

Vedr. "stikke deres nabo"... vi lever i finanskrise tider og tro mig alle vil gøre alt for, at tjene penge. Især vedr. dette koncept da det tilgode ser alle parter. Ville du fx. have noget imod, at "stikke" en der står og slår sin kone offentligt el. en der slår sit barn el. hvad med en indbrudstyv, der er på vej ind i en villa....???

Mvh.

Sander Pennerup

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander pennerup:

Khend Pauner.

Ja jeg søger en, der vel kan disse ting.

Jeg har en ven, der laver egne koncepter via nettet og som på de seneste 4 projekter har givet sine programmører 10% og 90% til ham selv. Ingen har nogen sinde "brokket" sig over dette.

Vedr. "stikke deres nabo"... vi lever i finanskrise tider og tro mig alle vil gøre alt for, at tjene penge. Især vedr. dette koncept da det tilgode ser alle parter. Ville du fx. have noget imod, at "stikke" en der står og slår sin kone offentligt el. en der slår sit barn el. hvad med en indbrudstyv, der er på vej ind i en villa....???

Mht. til din ven, enten lyver han, betaler dem, har en forbandet god track record eller også er det små tekniske projekter hvor din vensarbejdskraft efterfølgeden er det der skaber værdien og afgøre projektets success.

Hvis jeg ser en der slår sit barn eller en indbrudstyv på vej ind i en villa, så anmelder man det jo igennem politiet.  

Hvis dit koncept at du vil skaffe bevismateriale fra offentligheden og betale dem, for så efterfølgende at sælge det til polities efterforskning/eller fourettede hvis der skulle dukke en sag op med den pågældene hændelse. 

Problemet er vel lidt, at har du bevismateriale og politiet skal bruge det er du tvunget til at dele det (uden krav på noget som helst). Så den eneste måde at lave en forretning ud af det er at få lavet en rigtig god aftale med staten. 

Hvis det ikke var din ide, og det var at hænge den enkelte ud. Ja så bliver du jo bare sagsøgt ind i helvede.   

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:42

De 25kr er for mig (og nok mange andre) intet sammenlignet med glæden ved at anmelde en idiot der banker sine børn, slår sin kone til plukfisk eller begår indbrud i andres huse.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)