Hej Aminoer. Da står med et forretningskoncept, der ikke allerede findes i hverken DK el. verden søger jeg samarbejdspartner evt. webprogrammør (php) med flair for design. Ejerandel vil blive 70/30 i firma. Jeg kan ikke selv lave hjemmesider så søger generelt en, der kan lave dette til andre projekter også. Vedr. forretningskonceptet så drejer det sig om, at private skal "stikke hinanden" ved hjælp af deres smartphone (billeder/adresse) med hvor, der sker noget ulovligt. (Hvad der konkret tænkes på vil jeg ikke komme nærmere ind på her). Som tak for billede/adresse med info om forseelsen tjener afsender kr. 25,- pr. info. Dette gør arbejdet lettere for dem, der skal finde ulovlighederne. De får altså hjælp af private borgere og kan derfor hurtigere komme frem til "gerningssted" og der med "tjene" flere penge men med det samme antal medarbejdere. Mit koncept (firma) tjener sine penge på, at indgå samarbejde med firmaer, der skal finde ulovlighederne. Vi gør arbejdet lettere for dem og skaffer dem mere arbejde. Alt foregår ved hjælp af en hjemmeside samt app. Til dette søges derfor webmand el. én der kan muliggøre projektet. Der må på beregnes massiv mediedækning når først konceptet bliver kendt blandt alm. befolkning. Jeg har undersøgt mulighederne for konceptet i bl.a. London/England samt i Tyskland og her er der positiv tilbagemelding vedr. et samarbejde der også. Med venlig hilsen Sander Pennerup |
Er det 70 til programmøren og 30 til dig?