Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner, programmør (php) søges til nyt "stik-hinanden" forretningskoncept i verden. Ejerandel af firma udloves.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jv45:

nej det har intet med det, at gøre ;-)

Jeg kan ikke skrive hvad det konkret er, at ideen går ud på :-)

Min ven er tidligere vinder af tv-programmet "supersælgerne" og har mange succesrige projekter bag sig. Derfor kan han med god samvittighed sætte et projekt i søen, der hedder (90/10) :-)

Og ingen brokker sig over dette.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:48

tom frank christensen

Nej vel ;-)

Nu er det ikke dette konceptet går ud på vedr. mit firma... men det var bare for, at illustrere, at JO! folk vil gerne "stikke" hinanden hvis det er noget, der er til gavn for alle. Og specielt hvis man endda kan tjene penge på det :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:10

Sander pennerup:

tom frank christensen

Nej vel ;-)

Nu er det ikke dette konceptet går ud på vedr. mit firma... men det var bare for, at illustrere, at JO! folk vil gerne "stikke" hinanden hvis det er noget, der er til gavn for alle. Og specielt hvis man endda kan tjene penge på det :-)

som beskrevet i tråden går man til myndigheder vis man opdager noget ulovligt , det er ikke noget man kan tjene penge på

i laver vel en kontrakt, der gør vis projekt mislykkes at webmaster får en vis løn for det er dig der står med markedsføring og når det er  dig som står for det  og du synes sikkert det er sjov og spændende ellers havde du ikke startet det for al start er svær så sikkert du må arbejde sikkert for 0 kroner i lang tid og selv kaste en del tid og måske oveni kroner i det før det begynder at give overskud i virksomheden

du kan fået en unik ide men ide skal også markedsføres og det kræver energi  før det giver overskud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 21:19

Konceptet går IKKE ud på, at "stikke" andre vedr. ulovligheder, der er strafbare. Det er for, at give en ide om, at jo man kan godt finde folk, der vil stikke hinanden og samtidigt tjene penge på det.

Præcis, som fx. razzia.dk gør det.

Jeg arb. gerne gratis når jeg, som nu har undersøgt i 5 EU-lande, at det ej heller findes der. Tyskland, England, Spanien, Holland, Frankrig.

Gad vide om ikke gerne spanierne el. grækerne gerne ville tjene lidt ekstra penge på, at stikke hinanden når nu de ingen jobs har. (5 mill. arbejdsløse i Spanien pt.)

Men det er netop, derfor jeg søger investor... der kan se det er en god ide.

Hvordan gør andre? Jeg kender ingen der lige har x-antal mill. de bare smider efter andre... som dating.dk vel må ha haft det dengang de startede gratis...

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 21:21

Der skal virkelig være meget arbejde på projektet, udover hjemmesiden, og i lang tid, før at det vil kunne betale sig for en programmør "kun" at få 10%(som din ven ga'). Jeg ville aldrig gå ind i sådan et projekt her for kun 30%. Der er simpelthen for meget arbejde mht. udvikling, til at jeg ville tage chancen og kun få de 30%. Jeg tvivler på at du finder nogle (ordentlige) programmører som vil gøre det til den "pris". På den anden side synes jeg heller ikke at 70/30 til programmøren vil være fair. Vi er nok ude i en 50/50.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 21:27

eye4web:

Det kommer vel an på om personen, der skal hjælpe med hjemmeside selv tror på ideen?

Hvis jeg kom i dag og sagde jeg havde ideen til facebook så ville ingen ej heller tro på det.. med mindre man fremlagde ideen korrekt..??

men fint... hvis du kan lave det så kan vi sige 51/49 ;-) jeg vil bare gerne sætte i gang.

mvh.

Sander Pennerup

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:27

Sander pennerup:

Hvordan gør andre? Jeg kender ingen der lige har x-antal mill. de bare smider efter andre... som dating.dk vel må ha haft det dengang de startede gratis...

Jeg tvivler på du har brug for så mange penge, uden at kende dit projekt så rent overfladisk sre det ud til at være et projekt i klassen: 100.000-300,000 Hvis der ikke skal udvikles nye banebrydene teknologier, hvilket en APP der kan sende Billeder/information til en DB jo bestemt ikke er. 

Facebook fik jo heller ingen venture-penge før de havde proof of concept, og skulle de have haft penge fra starten ville et selskab skulle have  noget lignende 90% for at tage alt risiko. Faktisk tror jeg slet ikke de ville have investeret, hvis de så store muligheder i ideen ville de bare hyre en programmør og tage det hele selv. Sådan er det når du har noget der ikke er patent på, så skal der leveres et produkt der allerede er i gang før man kan tilføje penge ind i det. 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Han kan jo af gode grunde ikke afsløre hele idéen. Derfor er det svært at sige, hvor meget den andel vil være værd, og derfor handler det om, at man selv tror på det. 30% er jo en stor del hvis firmaet får enorm succes; hvis ikke, er delen ikke så stor.

Derfor er det måske lidt hårdt at slå fast, at 30% er aaaaaaalt for lidt, før I ved noget dybdegående om det. I agree - der er meget arbejde i det, og netop derfor kræver det en, der tror på det og har overskuddet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:32

Sander pennerup:

Konceptet går IKKE ud på, at "stikke" andre vedr. ulovligheder, der er strafbare. Det er for, at give en ide om, at jo man kan godt finde folk, der vil stikke hinanden og samtidigt tjene penge på det.

Præcis, som fx. razzia.dk gør det.

Jeg arb. gerne gratis når jeg, som nu har undersøgt i 5 EU-lande, at det ej heller findes der. Tyskland, England, Spanien, Holland, Frankrig.

Gad vide om ikke gerne spanierne el. grækerne gerne ville tjene lidt ekstra penge på, at stikke hinanden når nu de ingen jobs har. (5 mill. arbejdsløse i Spanien pt.)

Men det er netop, derfor jeg søger investor... der kan se det er en god ide.

de fleste har vel omkring 0  kroner og slider sig igennem får lavet lidt hen ad vejen men vis slider rigtigt hårdt kan man sagtens bruge alt hvad man tjener kun på sin ide bo billigt knokle løs det kan sagtens bliver til en million for tænk de fleste i dag tjener over 200.000 selv med mindste løn og vis arbejder over kommer der mere så knokler der ud er det kun et par års indtægt efter skat vis du eksempelvis flytter ind i et lille værelse til 1000 kroner og spare på dine udgifter og sætter 100% fokus og mål alt hvad der tjenes mod din ide skal lykkes

jeg ved ej hvor meget de havde penge men flere ved jeg har haft rimelige mange penge i forvejen eksempelvis Martin Thorborg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ingen tvivl om at man skal tro på projektet for at gå ind idet. Man går jo ikke ind i et projekt hvis man ikke tror på det, ikke engang med 90%.

Kan du komme med et eksempel på hvad man f.eks. skal kunne stikke? Som andre skriver bliver ulovligheder jo "stukket" gennem politiet.

Har du undersøgt om man "bare må" tage billeder af ting/personer og så sende videre, uden deres tilladelse? Kan de lægge sag an?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)