Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er jeg endelig "færdig" og så sker der bare intet - giv mig 2 simple og klare råd, som kan øge min trafik

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Min kære ven

Der er ikke flere penge i nette    så glem din webshop og lav en butik   hvis du vil tjene penge

Nette er fyldt op med webshop og du er bare nummer 1000 der sælger helse kost på nettet     så derfor ingen penge og ingen besøg

aller tor bare de har et domain navn og en webshop så køre det for dem men sådanne er virkligheden ikke    og Glem et om SEO  det giver dig ikke penge på din konto    så spare tid og lav en butik  i din by :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

glem din webshop:

Min kære ven

Der er ikke flere penge i nette    så glem din webshop og lav en butik   hvis du vil tjene penge

Nette er fyldt op med webshop og du er bare nummer 1000 der sælger helse kost på nettet     så derfor ingen penge og ingen besøg

aller tor bare de har et domain navn og en webshop så køre det for dem men sådanne er virkligheden ikke    og Glem et om SEO  det giver dig ikke penge på din konto    så spare tid og lav en butik  i din by :-)

Hej Nikolas.... Smutter du ikke bare tilbage i din hule i stedet for at være så fucking begrænsende?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Siden står stort set ubesøgt (ca 30-50 besøg pr dag og jeg har altså over 3500 produkter) og jeg har jo ventet længe nok efterhånden, så der burde være gang i den.

At have 3.500 produkter er ikke sagliggørende, og slet ikke når det "bare" er det samme som andre Helsam tilknyttede butikker har.

1. Din side er ikke unik, jeg vil næsten betegne den som kedelig.

2. Det er ikke interessant nok at starte med at være kunde hos dig.

3. Du har 3.500 produkter og skriver på forsiden, at det vi ikke har, det skaffer vi (dum sætning der kan koste penge og unødig tid)

4. Der er kolosalt rod i søgeresultater på bestemte ord, der kommer produkter op i søgningen som ikke har relevans til søgeordet, men nok fordi de er kædet sammen med produktgrupper.

5. Kunder der handler helsekost skifter ikke leverandør bare fordi der er en ny spiller på markedet med et helsam og urtegaarden katalog.

6. Du er for sent ude på markedet. I den indspiste helsebranche i DK er der kun plads til nystartede som har noget som andre ikke har og som kunderne ønsker, og derigennem får man så mulighed for at sælge de samme varer som 100vis af dine kollegaer gør.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

glem din webshop:

Min kære ven

Der er ikke flere penge i nette    så glem din webshop og lav en butik   hvis du vil tjene penge

Nette er fyldt op med webshop og du er bare nummer 1000 der sælger helse kost på nettet     så derfor ingen penge og ingen besøg

aller tor bare de har et domain navn og en webshop så køre det for dem men sådanne er virkligheden ikke    og Glem et om SEO  det giver dig ikke penge på din konto    så spare tid og lav en butik  i din by :-)

Hej Nikolas.... Smutter du ikke bare tilbage i din hule i stedet for at være så fucking begrænsende?

Han er nu ikke helt ved siden af. Jeg har et indgående kendskab til branchen og jeg levner ham heller ikke mange chancer.

Køb ren argan olie her

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Han er nu ikke helt ved siden af. Jeg har et indgående kendskab til branchen og jeg levner ham heller ikke mange chancer.

Det er muligt, men hvis trådstarter ud fra et par indlæg her i tråden kan finde den perfekte vinkel, så nytter det ikke noget at der kommer nogle "sortseere" og prøver at tage modet fra ham. I stedet for at jorde trådstarter kunne man komme med gode råd (ligesom du har givet et par stykker af i et andet indlæg her i tråden), i stedet for blot at udtrykke sig pessimistisk fra starten.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

Entrepreneur - Jan:

Han er nu ikke helt ved siden af. Jeg har et indgående kendskab til branchen og jeg levner ham heller ikke mange chancer.

Det er muligt, men hvis trådstarter ud fra et par indlæg her i tråden kan finde den perfekte vinkel, så nytter det ikke noget at der kommer nogle "sortseere" og prøver at tage modet fra ham. I stedet for at jorde trådstarter kunne man komme med gode råd (ligesom du har givet et par stykker af i et andet indlæg her i tråden), i stedet for blot at udtrykke sig pessimistisk fra starten.

Ja kan da godt se at han kunne have udtrykt sig mere diplomatisk, men tendensen han beskriver er ikke helt ved siden af. Man af tidens kunder i helsebutikker handler der grundet erfaring med den fysiske butik og den "sludder for en sladder" der fås over disken. Branchen er stadig præget af udpræget forformethed, og derfor skal der meget meget mere til for at slå igennem i dag.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle ved god jeg ikke er diplomatiske og du har også en fin side  man  det er alt for nemt og lave en webshop i dag og det koster ikke mange penge og starte en shop op,

så der kommer den ene webshop efter den anden og der er bare ikke plads til alle og der er heller ikke kunder nok til alle de webshops

nette er ok hvis du har penge til reklamer- men de kærver en den penge 

hvis jeg stod og skulle vælge   en webshop og for 250 k reklamer eller lave en fysisk butik ville jeg lave en butik i min by        og så en webshop  men først en fysisk butik så den kunne lave penge til reklamer til både min butik og min webshop    

men ja internet  skuffer mange domæner i dag

Ønsker dig alt held og lykke med din shop



Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle lave en blog.
Skrive et godt indlæg med en masse nyttig information, og herigennem prøve at sælg et eller to produkter pr artikel.

Det er et kæmpe arbejde når man har 3500 produkter.
Find 20-30 interessante produkter og 15 emner at skrive om.

Der var engang en der sagde at "Content is king, links are the kings bit*h"
Det er så sandt så sandt. 

Sørg for at læsere af din blog kan kommentere og stille spørgsmål til dig, og lad dig inspirere af deres spørgsmål til at skrive flere artikler.

Tænk nyt og find interessante indgangsvinkler til at gøre dine artikler anderledes og interessante.
Det kan være en skæv vinkel, en inforgrafik eller noget andet som de andre på markedet ikke gør.

Hvis du vil noget i den valgte branche er der ikke noget quick fix... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Morten Falk Nielsen:

Entrepreneur - Jan:

Han er nu ikke helt ved siden af. Jeg har et indgående kendskab til branchen og jeg levner ham heller ikke mange chancer.

Det er muligt, men hvis trådstarter ud fra et par indlæg her i tråden kan finde den perfekte vinkel, så nytter det ikke noget at der kommer nogle "sortseere" og prøver at tage modet fra ham. I stedet for at jorde trådstarter kunne man komme med gode råd (ligesom du har givet et par stykker af i et andet indlæg her i tråden), i stedet for blot at udtrykke sig pessimistisk fra starten.

Ja kan da godt se at han kunne have udtrykt sig mere diplomatisk, men tendensen han beskriver er ikke helt ved siden af. Man af tidens kunder i helsebutikker handler der grundet erfaring med den fysiske butik og den "sludder for en sladder" der fås over disken. Branchen er stadig præget af udpræget forformethed, og derfor skal der meget meget mere til for at slå igennem i dag.

vi ved alle der skal meget til at slå igennem i dag internet start dage var faktiske og lette man var nærmeste eneste på markedet, nu er der flere og derved ikke mere bare op starte

men men husk butikker på gaden er normalt langt hårdere at drive mod overskud med få kroner , det er bare tiderne der har ændret sig nu skal man ikke bare åbne og op med en webshop og så tjener man kassen

jeg tror sagtens kan slå igennem du skal bare gøre det bedre end de andre

jeg tror der er meget i hver eneste af dine 3500 produkter ligger på første på google så få lavet interne links og indgående links til alle undersider såsom denne her side Aloe vera skrive ud om presse meddelers om alle dine nye produkter og få video med mere på siden det skal nok lykkes så op med knokle handskerne og forvent nok ikke en høj løn de første år men et konstant knokleri før det vender mod et overskud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville forsøge mig i en helt anden boldgade end mange af de andre nævner, og lave en offline strategi.

Jeg ville:

1. sørge for at få et par unikke produkter, som ikke kan findes i alle butikker/netshops.

2. Få disse produkter vist i fx dameblade, godmorgen Danmark osv. Dette vil ikke kun give dig mulighed for at få nogen fantastiske links, men også give google søgninger på produkter som kun du har.

Derudover ville jeg forsøge med nogen kampagner, evt lave et affiliateprogram eller indgå aftaler med dealsites som downtown eller lign.

:: HDMI kabel ::

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)