Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er jeg endelig "færdig" og så sker der bare intet - giv mig 2 simple og klare råd, som kan øge min trafik

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
@ glem din Webshop - det var da utrolig så negative og dårlige kommentar du kan komme med. Du spytter ud med gæt værk og har ingen beviser til at understøtte de ting du forklare.

Konvertering har da minimalt med prisen at gøre, det kundegrupper, layout, tillid, venlighed, hurtighed, social synlighed, godt brand, mentalt og psykiske aspekter...

Enhver med rette drive, dygtighed og lidt held kan skabe sig en formidable forretning via internettet.

Jeg kender webshops med 40.000 besøgende om mdr. der med 1% konvertering laver 1.2 millioner i omsætning i mdr og jeg kender webshops med 6% konvertering og 5000 besøgende i mdr der omsætter for 90.000 i mdr. Selv uden at ligge #1 på Google.

En børnetøjs forretning der omsætter for 4 millioner med 400.000 besøgende om året og sølle 0,5 % konvertering og ranker op og ned på top 10 på Google.

JO man kan skabe sig en forretning, måske ikke nu men måske om 2-3 år.. Men hvorfor have så travlt ??

Gør som alle andre IKKE gør og få succes. Lad være og luk shoppen efter 6 mdr. Pga mangel på ordre.

Brug penge på markedsføring og adwords.

Invester i eksperter der kan optimere din shop og dygtig gøre dig indenfor social markedsføring.

Det HÅRDT arbejde og tager LANG tid at bygge forretning op og dem som bliver ved og ikke giver op på lang sigt står stærkest til sidst når alle andre har lukket shoppen.

Ps. Det nok 3 gange så hårdt, tidskrævende og ambitiøst at skabe samme succe med en butik!!!

Man bliver træt af du altid skal ødelægge folks tråde med dine dårlige holdninger der aldrig holder vand.

Du hader nettet :) hvorfor skriver du så altid på Amino under fake navne hver uge??

man kan klikke anmelde indlæg og stop bruger i stedet for at kommentere  det kan give mange plus stjerner at debattere med den person , men jeg tror dog han er lige glad om får minus eller vi alle somme i ikke giver person ret

derfor klik det er forkert at oprette nye bruger hver dag , jeg tror har langt over 100 indlæg skrevet forkert kommentere den bruger hver gang , så jeg har givet op nu og jeg anmelder bare nu og klikker stop bruger

vis tone ændre sig vil jeg dog byde denne bruger mere end velkommen da man ikke må tilsvine andre med mere her på forummet , jeg vil mene alle er velkommen bare man overholder reglerne og alle dummer sig en gang imellem og vis man gør en fejl tager man lære af sine fejl og gør ikke den  samme fejl  igen og igen hele tiden , der er jo ingen der er fejl frie , men der hvor man viser sig voksen er man viser man lære af sine fejl i livet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:34

sku lige meget min ven   - det er ikke det der er problemet det er google give bare ikke nok besøg   længer er den ik

og det er ikke kun dig der har det problem

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Jeg har overvejet om det var bedre helt at fjerne de kopierede produkttekster. Så står der intet tekst om produktet når robotten kigger. Måske lave sådan at kunden kan klikke teksten frem på en eller anden måde.

Er ingen tekst bedre end kopieret tekst?

Og hvad skulle formålet være med at produkter uden nogen som helst unik tekst? Det er ikke noget du kommer til at ranke over alle dine konkurrenter på i hvert fald.

Du skal ikke lede efter et quickfix, men tage en beslutning om hvilke af de hårde veje du skal gå hvis du vil noget med den shop.

Man kan ikke vælge en af de hårdeste brancher indenfor webshops og så se efter quickfixes.

Hvis det var min webshop ville jeg nok, sætte noindex på alle sider med dc content og satse på at lave nogle super gode tekster på alle mine kategorier og starte med at fange nogle brede ord og termer. Løbende ville jeg lægge nogle artikler online som egentlig er salgssider for nogle af dine produkter, som der linkes til fra artiklernes.

Samtidig ville jeg undersøge hvilke produkter der søges mest efter på nettet og begynde at lave unikke beskrivelser til disse og derefter lade dem indeksere.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest vil jeg lige nævne at jeg ikke har læst alle indlæggene, så det kan være at der kommer et råd eller to som er det samme som andre har sagt. But here goes.

1. Jeg ved ikke hvad der ligger bag din URL strukur, men den er noget forvirrende, og kan give anledning til kayword stuffing, fx i stedet for at skrive: http://www.helsekost.dk/p4067-homoeopatiske-laegemidler-homoeopatiske-spagyriske-akutur/ skulle du nok have skrevet: http://www.helsekost.dk/homoeopatiske-laegemidler/homoeopatiske-spagyriske/akutur-50ml/

2. Dine titles er for korte, sælger ikke godt og har en forkert struktur, du vælger fx i en produkt kategori at skrive: "Homøopatiske lægemidler | Homøopatiske-spagyriske" hvor du som minimum skulle have byttet om på de to og skrevet: "Homøopatiske-spagyriske | Homøopatiske lægemidler" grunden er at vi lige nu ser på siden Homøopatiske-spagyriske, og dermed skal den stå først i title. Men du kan med fordel gøre den længere.

3. Du linker stort set til ALLE kategorisider fra ALLE sider, dette er ikke godt for fokus. du smider jo rundt med links af den årsag.

4. fjern "Vis billed af" i dine ALT attributter, hører ikke hjemme der.

5. Manglen på UNIK TEKST rammer dig hårde end du tror. Så igang med at skrive unikke tekster, ellers kommer du ingen vegne.

6. få sat noindex, follow på dine popup_image.php, det er en side som er irelevant at få indekseret, men naturligvis fint at de følger linket på den side. Det aller bedste ville være hvis du i stedet lavede det store billede i et overlay, da du så holder brugeren på siden, og når billeder så bliver indekseret af Google, så vil de fange overlayet, og dermed samtidig føre brugeren til produktet.

7. Disallow /admin/ fra din robots.txt, det har intet med SEO at gøre, men det peger på hvilken mappe der er din administrationsmappe, og dermed øger risikoen for at folk får adgang til noget de ikke skulle have haft adgang til. robots.txt sikre heller ikke mod indeksering, men mod crawling.

8. tekster der går igen på flere sider, fx din pligt tekst, få den lavet som et billede, og brug det i stedet for.

9. link internt fra dine brødtekster, har du fx en variant, så link fra det ene produkt til det andet, har du et relateret produkt så link til det relaterede produkt. dog ikke alt for mange links i dine brødtekster, det skal jo også være brugervenligt.

Det var lige nogle hurtige tips til hvad du kan se på for at forbedre dine placeringer og kliks på Google.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Hej
1. Råd.
Opret en firma side på Google+ skriv der hver gang du har skrevet en ny side, indlæg eller produkt. Skriver du linket også har Google i søge maskinen inden for få timer!

2. Råd.
Hent Seo-lex light (gratis) eller seo-lex 12 hos Thomas Rosenstand og så får du svar på flere ting som du sikkert ikke viste. Det gjorde jeg personligt.

Jeg arbejder pt. med bogen selv og du kan enten søge på Thomas Pilegaard eller besøge min hjemmeside thomaspilegaard og se hvor langt er nået.

Jeg kan evt. hjælpe hvis du er interesseret. Er din shop stor så ville jeg kontakte Hr. Rosenstand.

Husk det handler ikke kun om mange besøgende, men de besøgende skal jo købe også. Det heder konverterings optimering der kan du finde hjælp hos Benjamin Gundgaard

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)